Safer Food merupakan sebuah platform yang disediakan untuk peniaga makanan berniaga secara dalam talian.
Pelbagai jenis makanan boleh dijual hanya dengan satu aplikasi sahaja malah pendaftaran juga adalah percuma. Selain daripada itu, peniaga makanan juga boleh jana pendapatan sambil promosikan makanan mereka secara dalam talian.
Pendaftaran boleh dilakukan dengan hanya muat turun aplikasi Safer Food menerusi Google Play Store atau Apps Store. Mereka juga boleh lakukan pendaftaran dengan hanya klik sahaja link di bawah.

Safer Food : https://www.safer.my/sign-up-restaurant

Google Play Store : https://bit.ly/SaferFood-PlayStore-Install
Apple App Store : https://bit.ly/SaferFood-AppStore

Perniagaan makanan sendiri seperti home kitchen, restoran, peniaga trak makanan, peniaga warung dan perniagaan makanan lain. Jangan lepaskan peluang berniaga secara atas talian. Daftar sebagai Safer Food Merchant dan anda akan dapat tingkatkan hasil perniagaan.
Namun mereka yang hendak berdaftar perlu mempunyai beberapa dokumen yang perlu dimuat naik di dalam aplikasi Safer Food.
  •     Kad pengenalan
  •     Lesen perniagaan
  •     Sijil halal
  •     Lesen Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)
BACA JUGA :   Peluang Anda Untuk Meluaskan Perniagaan Dengan Safer Food Merchant.
Setiap maklumat ini akan membantu agar mudah pendaftaran dapat dilakukan. Apabila maklumat yang diminta dapat dilengkapkan, maka pendaftaran dapat dilakukan dalam masa satu hari sahaja. Selain, mereka juga perlu membuat tetapan.
  •     Waktu beroperasi (Hari dan masa)
  •     Lokasi premis perniagaan
  •     Menu makanan (Gambar)
  •     Harga makanan
  •     Akaun bank
Tetapan kedai ini adalah supaya pengguna dapat lakukan tempahan makanan mereka dengan mudah. Malah, pelbagai makanan boleh didapatkan di Safer Food. Namun, jika maklumat tidak dapat dilengkapkan, Safer Food Merchant sedia membantu.
Safer Food Merchant telah menyediakan kelas kepada peniaga yang hendak berdaftar di Safer Food. Kelas tersebut adalah untuk mengajar mereka bagaimanan hendak melengkapkan maklumat, memuat naik maklumat, membuat tetapan kedai dan banyak lagi.
Jika anda hendak sertai kelas tersebut, anda perlu membuat tempahan dengan mengisi borang yang disediakan di bawah. Kelas dibuka pada hari Jumaat hingga Isnin dari jam 9 pagi hingga jam 12 tengahari.

Kelas Bersama Safer Food : https://bit.ly/KelasBersamaSaferFood

BACA JUGA :   Jana Pendapatan Semasa PKP 3.0 Sebagai Rakan Penghantar Safer.
Selain itu, Safer Food Merchant juga kini sedang giat mencari konsultan Safer Food. Konsultan Safer Food ialah orang yang akan memberikan khidmat konsultan kepada peniaga yang berminat untuk berdaftar.
Tiada syarat yang akan dikenakan kepada mereka malah akan diberikan nombor siri yang menunjukkan mereka ialah konsultan sah Safer Food Merchant. Konsultan kini dicari di Pahang, Johor, Penang, Kuala Lumpur dan Selangor.

Sekiranya ingin mendapatkan maklumat yang lebih lanjut, sila layari laman web serta media sosial kami dan hubungi nombor yang tertera di bawah.

Safer Food : 018-9624322

Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here