Pengguna Safer kini boleh membuat pinjaman dahulu dan bayar kemudian. Program ini adalah Advance Dulu Lah di mana akaun pengguna Safer akan digandakan mengikut jumlah baki yang ada dalam e – wallet Safer pengguna.

Tiada caj tambahan yang akan dikenakan terhadap pengguna yang memohon Advance Dulu Lah. Jadi pengguna tidak perlu risau jika mahu memohon pinjaman ini. Untuk memohon pengguna boleh menekan link di bawah dan isi borang permohonan tersebut.

Borang Permohonan Advance Dulu Lah : https://bit.ly/advancedululah

Jumlah wang yang akan diperoleh oleh pengguna akan sama dengan jumlah yang ada dalam baki e – wallet. Jika di dalam e – wallet anda mempunyai sebanyak RM 30, jadi jumlah yang anda akan dapat selepas memohon ADL ialah sebanyak RM 30. Ini akan menjadikan jumlah e-wallet anda menjadi RM 60.

Bayaran balik yang pengguna perlu bayar adalah sebanyak RM 30 sahaja mengikut jumlah yang dipinjamkan. Tiada caj tambahan akan dikenakan dan pinjaman ADL hanya boleh dibuat sehingga RM 50 sahaja.

Tempoh pengguna membuat bayaran balik pinjaman yang telah dipohon ialah dalam masa 30 hari daripada tarikh permohonan diluluskan. Sekiranya pengguna berjaya untuk membayar balik pinjaman sebelum tarikh yang ditetapkan pengguna dibenarkan untuk memohon sekali lagi ADL.

BACA JUGA :   Perkhidmatan Yang Selamat & Selesa Bersama Safer

Selain itu, pengguna juga boleh menikmati promosi yang sedang ditawarkan oleh Safer. Promosi berkenaan adalah potongan harga sebnayak RM 3 untuk perkhidmatan Safer Ride dan Safer Delivery.

Kod promo yang perlu dimasukkan untuk perkhidmatan Safer Ride adalah SaferSyok3. Masukkan kod promo berkenaan dan anda boleh menikmati potongan harga sebanyak RM 3. Manakala, kod promo untuk perkhidmatan Safer Delivery adalah DELIVERY3, seperti biasa, untuk menggunakannya anda boleh memasukkan kod promo tersebut.

Setelah memasukkan kod promo berkenaan anda boleh menikmati potongan harga RM 3 untuk setiap perkhidmatan yang ada di Safer Ride dan Safer Delivery. Perkhidmatan yang ada di Safer Ride adalah SaferGo, SaferGo Xtra, Safer Gold dan Safer Indulge.

SaferGo ialah perkhidmatan yang menggunakan kenderaan yang mempunyai 4 tempat duduk seperti Perodua Axia, Perodua Myvi dan lain – lain. Berbeza dengan SaferGo Xtra, kenderaan yang digunakan ialah kenderaan yang mempunyai 6 hingga 7 tempat duduk. Kederaan yang digunakan ialah Perodua Alza, Proton Exora dan lain – lain.

Manakala, untuk Safer Gold perkhidmatan kenderaan yang digunakan ialah kenderaan yang mempunyai enjin berCC besar seperti BMW dan Volkswagen Passat dan lain – lain. Safer Indulge pula ialah perkhidmatan kenderaan yang menggunakan kereta yang bersaiz besar seperti Toyota Alphard dan Toyota Vellfire.

BACA JUGA :   Nikmati Pendapatan Secara Serentak Dengan Berdaftar Sebagai Safer Delivery Partner & Driver

Bagi Safer Delivery pula pengguna boleh memilih dua jenis penghantaran iaitu Single Delivery dan Multi Delivery. Single Delivery adalah penghantaran ke satu lokasi dan Multi Delivery ialah penghanantaran barang ke banyak lokasi.

Di Safer Food pula kami menawarkan promosi Free Delivery di mana perkhidmatan penghantaran makanan yang sudah dipesan akan dihantar secara percuma.

Jika pengguna berminat untuk menikmati Advance Dulu Lah dan promosi – promosi yang lain, pengguna boleh mendaftar dengan Safer. Muat turun aplikasi Safer di Google Play Store atau Apple App Store ataupun anda juga boleh menekan link di bawah untuk mendaftar sebagai pengguna Safer.

Link User Safer : http://tinyurl.com/y7p2xzjp
Google Play Store : https://bit.ly/saferandroid
Apple App Store : https://bit.ly/saferiphone

Sekiranya, anda mempunyai sebarang pertanyaan dan inginkan maklumat lanjut, layari laman web dan media sosial kami.

Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here