Pengguna Safer kini berpeluang jana pendapatan pasif. Malah, pengguna juga boleh gunakan perkhidmatan yang ada di Safer sambil jana pendapatan pasif di Safer.
Muat turun aplikasi Safer melalui Google Play Store atau Apple App Store untuk pendaftaran. Anda juga boleh lakukan pendaftaran dengan hanya klik sahaja link yang tertera di bawah.

Google Play Store : https://bit.ly/saferandroid
Apple App Store : https://bit.ly/saferiphone

Link User Safer : http://tinyurl.com/y7p2xzjp

Setelah melakukan pendaftaran sebagai pengguna Safer, mereka boleh dapatkan referral code di dalam aplikasi Safer. Referral code tersebut boleh dikongsikan kepada orang ramai. Apabila mereka berdaftar dan menggunakan perkhidmatan yang ada di Safer, maka pengguna tadi akan memperoleh pendapatan pasif.
Semakin ramai yang berdaftar dan menggunakan perkhidmatan di Safer, semakin banyak komisen yang akan diperoleh. Pendapatan pasif yang diperoleh adalah sebanyak 1% daripada caj perkhidmatan di Safer.

Safer Ride
Pengguna yang hendak ke destinasi pilihan mereka boleh dapatkan perkhidmatan Safer Ride. Terdapat beberapa jenis kenderaan yang boleh dipilih oleh pengguna. Kenderaan tersebut terdiri daripada
  •     SaferGo : kereta yang mempunyai empat hingga lima tempat duduk. Kereta ini sesuai untuk pengguna yang hendak ke destinasi harian mereka seperti kedai runcit, hospital, pasar, sekolah, pejabat dan banyak lagi. Contoh kereta adalah seperti Perodua Myvi, Proton Saga, Proton Perdana dan banyak lagi.
  •     Safer Gold : kereta yang mempunyai enjin berCC besar. Kereta ini sesuai untuk pengguna yang hendak ke sesuatu acara atau majlis. Contoh kereta ialah seperti BMW, Mercedes, Porsche, GTR dan banyak lagi.
  •     SaferGo Xtra : kereta MPV yang mempunyai enam hingga tujuh tempat duduk. Kereta ini sesuai untuk pengguna yang mempunyai rakan-rakan lebih daripada 3 orang.
  •     Safer Indulge : kereta yang lebih besar daripada MPV dan sesuai untuk pengguna yang hendak ke lapangan terbang. Contohnya seperti Toyota Alphard, Toyota Vellfire dan banyak lagi.
BACA JUGA :   Perkhidmatan Penghantaran Penumpang Dengan Pantas Menggunakan Safer Ride
Safer Food
Pengguna yang sentiasa lapar atau malas untuk keluar beli makanan boleh dapatkan perkhidmatan ini. Terdapat pelbagai jenis makanan yang disediakan di Safer Food dengan hanya dalam satu aplikasi sahaja.
Safer Delivery
Perkhidmatan ini adalah untuk pengguna yang hendak menghantar barangan mereka kepada pelanggan atau penerima. Terdapat dua jenis penghantaran yang boleh dipilih oleh pengguna.
  • Single Delivery : penghantaran barang yang boleh ke satu lokasi sahaja dalam satu-satu masa.
  • Multi Delivery : penghantaran yang boleh ke banyak lokasi dalam satu-satu masa iaitu sebanyak 5 lokasi dalam satu-satu masa.

Selain itu, pengguna juga boleh menikmati promosi yang sedang ditawarkan oleh Safer. Promosi berkenaan adalah potongan harga sebanyak RM 3 untuk perkhidmatan Safer Ride dan Safer Delivery.

BACA JUGA :   Pengaktifan Akaun Dilakukan Dalam Satu Hari Sahaja di SAFER FOOD

Kod promo yang perlu dimasukkan untuk perkhidmatan Safer Ride adalah SaferSyok3. Masukkan kod promo berkenaan dan anda boleh menikmati potongan harga sebanyak RM 3. Manakala, kod promo untuk perkhidmatan Safer Delivery adalah DELIVERY3, seperti biasa, untuk menggunakannya anda boleh memasukkan kod promo tersebut.

Jika anda ada sebarang pertanyaan dan inginkan maklumat lanjut, boleh layari laman web dan media sosial kami.

Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here