Perniagaan anda sendu dan merudum? Keuntungan ‘jatuh’ akibat tempoh PKP yang dikenakan oleh kerajaan? Jom ubah strategi perniagaan anda kepada berniaga secara atas talian atau online. Zaman kecanggihan teknologi ini anda sebagai peniaga sepatutnya peka dengan kemajuan yang sedang dialami oleh rakyat Malaysia. Jom ubah strategi pemasaran anda dengan berdaftar secara percuma sebagai vendor Safer Food.

Peluang ini terbuka kepada peniaga, peniaga kecil, peniaga food truck, restoran bahkan home kitchen (jualan dari rumah). Pendaftaran percuma yang sangat mudah dan vendor juga ditawarkan dengan caj penolakan (komisyen) yang sangat rendah. Safer Food Merchant adalah paltform terbaik yang membantu anda untuk mempromosikan produk makanan secara atas talian.

Sudah ramai sebenarnya yang mendaftar dengan Safer Food merchant sebagai vendor. Perniagaan secara atas talian dilhat lebih relevan jika dilihat dengan zaman sekarang. Rakyat Malaysia sudah selesa dengan perubahan gig ekonomi yang berlaku. Kebanyakan urusan kini diselesaikan secara atas talian yang jauh lebih mudah dan menjimatkan.

BACA JUGA :   Para Wanita Dialu-alukan untuk Menjana Pendapatan bersama SAFER

Jika anda berminat, boleh lakukan pendaftaran dengan hanya klik link : https://www.safer.my/sign-up-restaurant . Konsultan dari Safer Food Merchant akan bantu anda untuk segera lengkapkan dokumen dan maklumat yang diperlukan. Jika anda lambat melengkapkan segala dokumen dan maklumat yang diperlukan, akaun anda akan lambat diaktifkan. Berikut adalah senarai yang perlu dilengkapkan :

Cara untuk mendaftar adalah sangat mudah. Jika anda mengikuti panduan pendaftaran yang betul, anda hanya perlu masa tidak sampai sehari untuk pihak Safer Food aktifkan kedai anda.

Terdapat banyak kelebihan sebenarnya jika anda mendaftar sebagai vendor di Safer Food Merchant :

?Daftar secara percuma

?Caj penolakan yang rendah (komisyen)

?Akaun diuruskan sepenuhnya oleh vendor

?Makanan dihantar oleh Safer Food Delivery Partner

??‍?Peluang promosikan produk makanan secara atas talian

BACA JUGA :   Nikmati Pelbagai Servis Dalam Aplikasi SAFER di Telefon Pintar Anda

⏰Waktu bekerja yang fleksibel

??‍?Guide sepenuhnya dari konsultan Safer Food

Anda hanya perlukan telefon bimbit dengan akses Internet sahaja. Namun jika anda masih risau dan ragu, konsuktan dari Safer akan bantu and hingga berjaya. Bahkan mereka juga buka kelas kepada vendor yang serius jana pendapatan lebih bersama Safer Food Merchant. Jika anda berminat ikuti kelas, boleh isi borang di : https://bit.ly/KelasBersamaSaferFood

Kelas ini hanya terhad kepada vendor sekitar Selangor dan Kuala Lumpur kerana lokasi kelas adalah di Kuala Lumpur. Tambahan dengan temph PKPB yang masih dikenakan terhadap beberapa negeri di Malaysia menyukarkan vendor dari negeri ebrbeza untuk datang mengikuti kelas.

Anda juga boleh hubungi Safer Food di talian  018-9624322 untuk sebarang pertanyaan.

Jangan terlepas untuk ikuti platform media sosial Safer ??

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here