Safer Food akan membantu anda untuk mempromosikan jualan makanan dan minuman. Jika anda mahu meningkatkan lagi hasil jualan serati Safer Food Merchant. Safer Food Merchant merupakan sebuah platform untuk peniaga mempromosikan perniagaan makanan.

Para peniaga yang ingin mempromosikan perniagaan anda secara atas talian boleh menyertai Safer Food Merchant. Sebelum itu, peniaga perlu mendaftar dengan Safer Food, muat turun aplikasi Safer Food di Google Play Store atau Apple App Store.

Google Play Store : https://bit.ly/SaferFood-PlayStore-Install
Apple App Store : https://bit.ly/SaferFood-AppStore

Para peniaga boleh menjual pelbagai variasi jenis makanan, Safer Food tidak menghalang anda untuk berniaga. Makanan Cina, India, Barat dan Melayu juga antara variasi makanan yang boleh dijual.

Makanan yang dijual tidak terhad kepada makanan jenis nasi ataupun mee, anda juga boleh menjual kuih muih dan pencuci mulut. Lagi banyak jenis makanan yang dijual, sudah tentu pelanggan anda suka akan variasi makanan yang anda jual.

BACA JUGA :   Jana Pendapatan Serentak Dengan Berdaftar Sebagai Abang Rider Safer

Peniaga kecil, home kitchen, warung dan restoran, ini adalah salah satu peluang untuk anda mempromosikan perniagaan anda. Jadi jangan lepaskan peluang untuk mendaftar bersama Safer Food. Terdapat syarat – syarat yang telah ditetapkan.

Syarat yang telah ditetatpkan.

  1. Memiliki kad pengenalan diri.
  2. Lesen perniagaan
  3. Sijil Halal
  4. Sijil SSM

Butiran yang perlu dilengkapkan.

  1. Waktu kedai beroperasi
  2. Lokasi kedai
  3. Menu makanan dan minuman
  4. Harga makanan dan minuman

Oleh itu, peniaga perlu melengkapkan profil perniagaan  dan meletakkan gambar – gambar makanan di situ. Ini adalah untuk menarik minat pelanggan untuk membeli makanan anda. Untuk pengetahuan peniaga, pendaftaran untuk menyertai Safer Food Merchant adalah percuma dan khidmat penghantaran dan pengambilan makanan disediakan.

BACA JUGA :   Keselamatan Anda Terjamin bersama SAFER

Cara untuk mendaftar juga adalah senang ianya dengan menangkap gambar dokumen yang berkaitan. Akaun kedai anda akan ada di aplikasi Safer setelah peniaga memuat turun aplikasi Safer Food.

Safer menyediakan kelas kepada peniaga tentang bagaimana mahu muat naik dokumen, melakukan pendaftaran, gambar dan lain – lain. Sekiranya, peniaga berminat untuk mengikuti kelas dengan Safer, peniaga perlu menempah kelas mengikut hari dan masa yang dikehendaki.

Link Untuk Menempah Kelas : https://bit.ly/KelasBersamaSaferFood

 

Jika anda berminat untuk menyertai Safer Food Merchant, jangan lupe mendaftar dengan Safer. Sebarang pertanyaan dan inginkan maklumat lanjut, sila layari laman web dan juga media sosial kami.

Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here