Siapa yang tidak menginginkan pendapatan yang berterusan dengan cara yang mudah. Dengan Safer, anda juga mampu lakukannya. Apa yang ditawarkan oleh Safer adalah pengguna boleh menjana pendapatan dengan cara berkongsi referral code.

Sebelum itu, apakah Safer?

Safer mempunyai pelbagai perkhidmatan yang boleh digunakan oleh pengguna. Tidak hanya sekadar menghantar pesanan kepada anda, Safer juga mempunyai perkhidmatan e-hailing dan juga perkhidmatan penghantaran barang.

Perkhidmatan yang ditawarkan di Safer adalah dikhususkan kepada pengguna yang telah mendaftar dengan Safer. Jika anda belum mendaftar, pastikan anda mendaftar sebelum 31 Disember ini untuk nikmati RM 10 kredit percuma.

Antara perkhidmatan yang Safer tawarkan :

Kategori Safer Ride

Safer Ride

Perkhidmatan ini adalah perkhidmatan menghantar penumpang ke suatu lokasi ke lokasi lain. Secara ringkasnya ia adalah perkhidmatan e-hailing. Pengguna boleh memilih untuk menggunakan kategori kenderaan yang diingini. Kategorinya adalah SaferGo, SaferGo Xtra, Safer Gold dan Safer Indulge. Terdapat juga Safer Swift.

Safer Food

Safer mempunyai perkhidmatan memesan dan menghantar makanan kepada pengguna. Pengguna boleh memilih makanan yang mahu dinikmati dan tunggu pesanan untuk dihantar. Terdapat pelbagai pilihan makanan yang boleh dipilih mengikut citarasa pengguna.

BACA JUGA :   Promosikan Perniagaan Makanan Anda Menerusi Aplikasi Safer.

Safer Delivery

Jika anda mempunyai barangan yang mahu dihantar, anda boleh menggunakan perkhidmatan Safer Delivery. Safer menawarkan dua jenis kategori penghantaran iaitu single delivery dan multiple delivery.

Safer Concierge

Perkhidmatan ini disediakan kepada anda yang mempunyai urusan yang memerlukan bantuan untuk mengangkat barangan atau anda memerlukan bantuan untuk bergerak.

Dengan aplikasi Safer, anda juga mampu untuk menjana pendapatan pasif dengan hanya berkongsi referral code anda kepada pengguna baharu. Pengguna baharu tersebut adalah pengguna yang masih belum mempunyai akaun Safer.

Perkongsian referral code ini adalah tidak terhad. Jadi anda boleh berkongsikan referral code tersebut kepada sesiapa sahaja yang anda ingini. Referral code ini boleh diperolehi setelah anda mempunyai akaun Safer.

Jika referral code anda telah digunakan oleh pengguna lain untuk mendaftar, anda akan menikmati pendapatan pasif melalui jumlah resit pembelian pengguna tersebut. Setiap kali pengguna tersebut menggunakan perkhidmatan di aplikasi Safer, setiap kali itulah anda akan mendapat satu peratus daripada jumah resit yang dibayar.

BACA JUGA :   Peluang Anda Untuk Meluaskan Perniagaan Dengan Safer Food Merchant.

Bagi anda yang masih belum mempunyai akaun Safer, anda boleh mendaftar sebagai pengguna baharu. Ikuti langkah-langkah yang berikut untuk mengaktifkan akaun anda :

  1. Klik pautan di bawah

http://tinyurl.com/y7p2xzjp

2. Isi maklumat diri yang diperlukan

3. Setelah selesai, anda boleh memuat turun aplikasi Safer di telefon pintar anda

Bagi pengguna Android : https://bit.ly/saferandroid
Bagi pengguna iOS : https://bit.ly/saferiphone

4. Log masuk ke dalam akaun anda dan anda sudah boleh menggunakan perkhidmatan di Safer.

Referral code anda boleh perolehi di dalam aplikasi Safer pada bahagian “invite you friend“. Dengan referral code ini, anda boleh mengajak lebih ramai orang untuk menggunakan Safer. Lebih ramai pengguna baharu yang mendaftar dengan referral code anda, semakin banyak keuntungan yang boleh anda perolehi.

Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan lanjut atau mahu mengetahui lebih lagi mengenai Safer, anda boleh klik pautan yang disediakan di bawah.

Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here