Safer menawarkan kepada anda pendapatan pasif secara berterusan sekiranya anda mendaftar sebagai pengguna Safer. Pengguna Safer akan mendapatkan pendapatan pasif tanpa had dengan hanya berkongsikan referral code.

Referral code boleh dikongsikan kepada sesiapa sahaja yang belum pernah mempunyai akaun Safer. Perkongsian referral code adalah sebagai satu kunci buat anda menjana pendapatan pasif secara berterusan.

Jangan bimbang, ini bukan perniagaan MLM! Ciri ini telah diaplikasikan di Safer sebagai antara ucapan terima kasih Safer kepada pengguna Safer. Anda berminat untuk bersama-sama menjana pendapatan pasif bersama Safer?

Daftar akaun menggunakan nama anda sekarang di http://tinyurl.com/y7p2xzjp.

Setelah mendaftar, anda boleh memuat turun aplikasi Safer di telefon pintar anda. Anda boleh menjumpai aplikasi Safer di Google Play Store dan di Apple App Store.

Referral code anda boleh didapati di bahagian ‘Invite Your Friend’ di dalam aplikasi Safer. Anda boleh berkongsikan referral code tersebut kes eberapa banyak kenalan yang anda ada. Perkongsian tersebut adalah tanpa had!

BACA JUGA :   Jom Ke Destinasi Pilihan Anda Dengan Menaiki Safer Ride

Anda cuma perlu memastikan mereka mendaftar aplikasi Safer dengan menggunakan referral code anda supaya pendapatan pasif ini dapat dilaksanakan. Pendaftaran yang dilakukan dengan menggunakan referral code anda, anda akan peroleh manfaat daripadanya.

Bagaimana? Caranya adalah jika anda berkongsikan referral code kepada si B, dan si B menjadi pengguna baharu Safer. Setiap kali si B melakukan transaksi atau menggunakan perkhidmatan Safer, anda akan peroleh satu peratus daripada jumlah resit si B.

Cuba anda bayangkan berapa banyak yang anda akan peroleh sekiranya terdapat sepuluh orang menggunakan referral code anda dan aktif menggunakan perkhidmatan Safer. Jadi, apa yang anda tunggu lagi? Jana pendapatan pasif secara berterusan sebagai pengguna Safer sekarang!

Apa yang ada pada aplikasi Safer? Safer menawarkan perkhidmatan seperti Safer Ride, Safer Food, Safer Delivery dan Safer Concierge. Pelbagai perkhidmatan telah dimuatkan di dalam satu aplikasi dalam talian.

BACA JUGA :   Jana Pendapatan Sambil Guna Semua Perkhidmatan SAFER

Safer Ride

Safer Food

Pesan makanan kegemaran anda melalui Safe Food dan rider Safer akan menghantar pesanan tersebut kepada anda.

Safer Delivery

Menawarkan perkhidmatan penghantaran barang ke sebuah lokasi ke sebuah lokasi yang lain dengan pantas dan selamat.

  1. Single delivery : penghantaran satu barang ke satu lokasi
  2. Multiple delivery : penghantaran barangan ke pelbagai lokasi yang telah dipilih

Safer Concierge

Menawarkan perkhidmatan berkonsepkan pembantu peribadi di mana pemandu juga akan membantu dalam menguruskan perkara yang telah ditemujanjikan.

Anda mempunyai sebarang pertanyaan berkaitan perkhidmatan yang Safer tawarkan? Kunjungi laman sesawang dan platform media sosial Safer di :

Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here