Anda berminat untuk menyambung pengajian dalam bidang perubatan tetapi tidak tahu bagaimana? Daulah Educonsult sedia membantu anda.

Dengan Daulah Educonsult, anda akan diberikan cadangan dan saranan yang terbaik sahaja. Antara saranan terbaik yang ditawarkan adalah tawaran untuk menyambung pengajian dalam bidang perubatan di Kursk State Medical University (KSMU).

Pengajian tersebut adalah untuk anda yang mahu mendapatkan sijil di peringkat Ijazah Sarjana Muda di dalam bidang perubatan. Kursk State Medical University telah membuka pendaftaran kemasukan pelajar bagi sesi 2021.

Kursk State Medical University adalah universiti awam di Rusia yang menawarkan pembelajaran dengan kaedah yang terbaik. Antara bidang sains perubatan yang ditawarkan adalah bidang pra-perubatan untuk lepasan SPM, O-Level dan setaraf. Selain itu, terdapat juga bidang gerontologi yang ditawarkan di KSMU.

Bagi anda yang ingin mendaftarkan diri untuk menjadi salah seorang pelajar Kursk State Medical University, terdapat beberapa syarat kelayakan yang perlu dipenuhi. Syaratnya adalah :

  • Mendapat minimum B dalam semua subjek Sains (Lepasan SPM, IGCSE, O-Level dan setaraf)
  • Mendapat minimun 3.0 CGPA (Lepasan Diploma, Asasi, STPM dan setaraf)
BACA JUGA :   Nikmati Perjalanan Sambung Belajar Di Universiti Terbaik Rusia Bersama Daulah Educonsult

Jika anda berminat untuk melanjutkan pengajian akan tetapi tidak memenuhi syarat kelayakan di atas, anda boleh menghubungi konsultan Daulah di Facebook Rasmi Daulah Educonsult. Anda juga boleh hubungi nombor yang tertera di bawah :

No. Pejabat : 03-92851322
Cik Karmila : 011-26049599
Cik Nabila : 013-2853903
Cik Arisha : 017-4200572

Bagi pelajar SPM yang mahu melanjutkan pelajaran, anda juga boleh mendaftar di bawah program yang sama. Akan tetapi anda akan diletakkan di dalam pengajian pra-perubatan sebelum diserap masuk untuk mengambil Ijazah Sarjana Muda. Anda akan belajar di universiti yang sama tanpa perlu mengambil peperiksaan atau sijil di tempat lain.

Selain Kursk State Medical University, Daulah Educonsult juga menawarkan beberapa lagi universiti awam di Rusia yang telah membuka pendaftaran untuk kemasukan sesi 2021.

BACA JUGA :   TIPS UNTUK MEMILIH UNIVERSITI TERBAIK DI LUAR NEGARA

Antara universiti awam lain yang menawarkan bidang pengajian dalam bidang perubatan ialah :

  • Privolzhsky Research Medical University
  • Volgograd State Medical University
  • I.M Sechenov First Moscow State Medical University

Universiti yang ditawarkan oleh Daulah Educonsult semuanya mendapat pengiktirafan daripada kerajaan Malaysia seperti Jabatan Perkhidmatan Awam, Agensi Kelayakan Malaysia, dan lain-lain. Tidak hanya itu, universiti-universiti ini juga mendapat pengiktirafan daripada General Medical Council, World Health Organization dan Lembaga Perubatan Antarabangsa yang lain.

Selain di Rusia, Daulah Educonsult juga membuka tawaran untuk belajar di negara lain seperti Bangladesh, Indonesia, Poland, Mesir, Turki dan lain-lain.

Untuk maklumat yang lebih lanjut anda boleh mendapatkan maklumat tersebut di laman web Daulah Educonsult.

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here