Daftar sebagai vendor di Safer sekarang. Safer tidak akan mengenakan sebarang caj komisen di sepanjang PKP. Ini bermakna 100% keuntungan akan menjadi milik anda. Safer menawarkan promosi ini kepada peniaga untuk berniaga secara percuma sehingga Mac 2021 ini.

Sangat hebat bukan? Kini peniaga juga boleh menjadikan Safer Food sebagai platform untuk peniaga berniaga secara dalam talian. Prmosi ini dilakukan adalah langkah Safer untuk membantu para peniaga di sepanjang musin PKP ini.

Promosi ini secara tidak langsung dapat membantu para peniaga dalam meningkatkan hasil perniagaan. Bagi peniaga yang baru hendak mendaftar sebagai vendor di Safer Food. Pendaftaran adalah percuma sahaja, malah pengaktifan akaun adalah selama 24 jam sahaja.

Pelbagai jenis makanan boleh dijual menerusi aplikasi ini. Safer tidak mengehadkan makanan yang boleh dijual. Hanya pastikan makanan yang dijual adalah halal untuk dimakan.

Bukan itu sahaja, Safer turut menyediakan servis penghantaran jika terdapat pesanan yang telah ditempah pelanggan. Rider Safer akan menghantar makanan tersebut sehingga ke pintu rumah pelanggan. Jadi para peniaga tidak perlu risau dengan bagaimana penghantaran akan dibuat.

BACA JUGA :   Nikmati Pelbagai Servis Dalam Aplikasi SAFER di Telefon Pintar Anda

Walaupun begitu, sebelum mendaftar peniaga perlu mempunyai beberapa dokumen yang perlu dimuat naik di dalam aplikasi Safer Food.

  • Kad pengenalan
  • Lesen perniagaan
  • Sijil halal
  • Lesen Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)

Kesemua maklumat ini akan membantu mereka supaya mudah pendaftaran dapat dilakukan. Apabila maklumat yang diminta dapat dilengkapkan, maka pendaftaran dapat dilakukan dalam masa satu hari sahaja. Selain, mereka juga perlu membuat tetapan.

  • Waktu beroperasi (Hari dan masa)
  • Lokasi premis perniagaan
  • Menu makanan (Gambar)
  • Harga makanan
  • Akaun bank

Tetapan kedai ini adalah supaya pengguna dapat lakukan tempahan makanan mereka dengan mudah. Malah, pelbagai makanan boleh didapatkan di Safer Food. Namun, jika maklumat tidak dapat dilengkapkan, Safer Food Merchant sedia membantu.

BACA JUGA :   Belum Terlambat Untuk Mendaftar Sebagai Pengguna Dan Nikmati Tawaran Hebat Safer

Jangan lepaskan peluang ini untuk majukan lagi perniagaan anda. Daftar sebagai Safer Food Merchant sekarang. Pendaftaran boleh dilakukan dengan hanya muat turun aplikasi Safer Food menerusi Google Play Store atau Apps Store. Anda juga boleh lakukan pendaftaran dengan hanya klik sahaja link di bawah.

Safer Food: https://www.safer.my/sign-up-restaurant

Google Play Store : https://bit.ly/SaferFood-PlayStore-Install
Apple App Store : https://bit.ly/SaferFood-AppStore

Safer Food Merchant telah menyediakan kelas kepada peniaga yang hendak berdaftar di Safer Food. Kelas tersebut adalah untuk mengajar mereka bagaimanan hendak melengkapkan maklumat, memuat naik maklumat, membuat tetapan kedai dan banyak lagi.

Kelas Bersama Safer Food: https://bit.ly/KelasBersamaSaferFood

Sebarang pertanyaan dan inginkan maklumat lanjut boleh menghubungi talian di bawah. Layari laman web dan media sosial, jika anda mahukan maklumat lanjut.

Live Chat Safer: https://www.safer.my/
Facebook: https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram: https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter: https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube: https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here