Binatang yang dipanggil arnab ini mempunyai banyak kelebihannya. Tidak hanya kepada industri pemakanan, ianya juga antara salah satu penyumbang kepada kegiatan ekonomi, pertanian dan industri fesyen.

Arnab adalah sejenis mamalia yang mempunyai banyak baka. Baka arnab adalah berbeza mengikut tempat kelahirannya. Keadaan arnab adalah berbeza mengikut cara pembiakannya. Arnab yang dibiar bebas adalah berbeza daripada arnab yang diternak atau dibela.

Perbezaan dapat dilihat menerusi komposisi daging arnab. Daging arnab liar memiliki lebih lemak berbanding jenis daging arnab yang diternak pengusaha. Perbezaan ini adalah kerana diet mereka yang berbeza. Arnab yang diternak lebih terjaga pemakanannya manakala arnab liar tiada pemantauan pemakanan.

BACA JUGA :   Khasiat Yang Terkandung Dalam Daging Arnab.

Namun, daging arnab bagi kedua-duanya adalah enak. Rasa daging arnab yang seakan-akan daging ayam itu kadang-kadang membuatkan si pemakan tidak mengetahui makanan yang dimakan itu adalah daging arnab.

Tambahan lagi, produk arnab juga mampu untuk dipelbagaikan dengan adanya bulu dan bahan buangan arnab. Pelbagai produk berasaskan arnab dapat dicipta melalui perkembangan ilmu dan teknologi moden.

Justeru, jika anda mahu mendapatkan bekalan produk berasaskan arnab, anda boleh dapatkannya di Arnab Daulah. Arnab Daulah menfokuskan penjualan bekalan daging arnab. Namun, ianya juga mempunyai bekalan produk berasaskan arnab yang lain. Antara produk lainnya adalah :

  • Bebola daging arnab
  • Burger daging arnab
  • Baja tinja arnab
  • Fertilizer daripada urine arnab
  • Bulu arnab
BACA JUGA :   Produk Daging Arnab Boleh Didapatkan Menerusi Arnab Daulah.

Tidak hanya itu, anda boleh lakukan pemesanan secara dalam talian sahaja. Anda tidak perlu bersusah payah untuk keluar dari rumah bagi mencari bekalan daging arnab atau produk arnab.

Untuk mendapatkan bekalan daging arnab atau bekalan produk berasaskan arnab, anda boleh terus ke laman sesawang Arnab Daulah di arnabdaulah.com. Atau anda boleh menghubungi Tuan Syed di talian 013-2090322 untuk mendapatkan bekalan daging arnab.

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here