Sejurus dengan perlaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dan Perlaksanaan Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) yang akan dilakukan sejurus PKP tamat. Pendapatan kebanyakan peniaga terjejas di sepanjang musim PKP.

Disebabkan itu, Safer mahu mengajak para peniaga untuk mendaftar sebagai vendor di Safer Food. Safer tidak akan mengenakan sebarang caj komisen di sepanjang musim PKP ini.

Oleh itu, ambil kesempatan ini untuk meningkatkan lagi hasil perniagaan anda. Ini kerana Safer memberi peluang buat peniaga berniaga secara percuma sehingga Mac 2021. 100% keuntungan adalah milik peniaga. Jangan lepaskan peluang keemasan ini!!

Justeru itu, Safer Food mahu mengajak semua peniaga, restoran, peniaga kecil, homekitchen, warung dan penjual makanan food truck untuk mendaftar dengan Safer Food sebagai vendor.

Banyak kelebihan yang peniaga akan dapat jika menjadi vendor di Safer, antaranya ialah pendaftaran adalah percuma dan pengaktifan dalam masa 24 jam sahaja. Selain itu, Safer turut menyediakan service delivery untuk memudahkan penghantaran makanan yang telah dipesan oleh pelanggan.

BACA JUGA :   Pulau Mutiara Destinasi Syurga Makanan Pelancong

Malah, ini merupakan peluang untuk peniaga mempromosikan perniagaan makanan anda secara dalam talian.

Oleh itu, mari mendaftar sebagai salah satu vendor di Safer Food.

Para peniaga yang ingin mempromosikan perniagaan anda secara dalam talian boleh menyertai Safer Food.

Peniaga perlu mendaftar dengan Safer Food, muat turun aplikasi Safer Food di Google Play Store atau Apple App Store.

Google Play Store : https://bit.ly/SaferFood-PlayStore-Install
Apple App Store : https://bit.ly/SaferFood-AppStore

Peniaga semua boleh merebut peluang ini untuk meningkatkan lagi hasil perniagaan anda. Caranya ialah dengan berniaga menerusi dalam talian. Jika peniaga berminat untuk menyertai Safer Food. Peniaga terlebih dahulu perlu mengetahui syarat – syarat yang telah ditetapkan oleh Safer. Syarat – syarat tersebut ialah seperti berikut ;

Syarat yang telah ditetatpkan.

  1. Memiliki kad pengenalan diri.
  2. Lesen perniagaan
  3. Sijil Halal
  4. Sijil SSM

Butiran yang perlu dilengkapkan.

  1. Waktu kedai beroperasi
  2. Lokasi kedai
  3. Menu makanan dan minuman
  4. Harga makanan dan minuman
BACA JUGA :   Cara Aktifkan Perniagaan Makanan Anda Di Aplikasi Safer Food

Peniaga juga perlu melengkapkan maklumat perniagaan serta meletakkan gambar makanan. Ini akan menarik minat pelanggan dan memudahkan untuk pelanggan membeli makanan. Safer menyediakan kelas kepada peniaga yang masih keliru untuk melakukan pendaftaran.

Sekiranya, peniaga berminat untuk mengikuti kelas dengan Safer, peniaga perlu menempah kelas mengikut hari dan masa yang dikehendaki.

Link Untuk Menempah Kelas : https://bit.ly/KelasBersamaSaferFood

Mari mendaftar segera, pihak Safer tidak mengehadkan jenis makanan yang boleh dijual di Safer. Peniaga boleh menjual pelbagai variasi makanan, antara makanan yang boleh dijual adalah seperti berikut;

  • Makanan Melayu
  • Makanan Cina
  • Makanan India
  • Makanan Barat
  • Pencuci Mulut
  • Kuih Muih dan banyak lagi.

Jika anda berminat untuk menyertai Safer Food Merchant, jangan lupa mendaftar dengan Safer. Sebarang pertanyaan dan inginkan maklumat lanjut, sila layari laman web dan juga media sosial kami.

Live Chat Safer: https://www.Safer.my/
Facebook: https://www.facebook.com/Saferasia/
Instagram: https://www.instagram.com/Safer.my/
Twitter: https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube: https://bit.ly/Safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here