Baca artikel ini sehingga habis jika anda mahu menyimpan dan dalam waktu yang sama menjana pendapatan sampingan! Deenamik mahu membongkarkann kepada anda berkenaan satu simpanan eksklusif yang mampu memerikan pulangan yang lumayan kepada ahli penyimpannya.

Akaun simpanan boleh dibuka dengan memilih tiga daripada Pelan Simpanan Eksklusif iaitu Pelan Simpanan Eksklusif 5, 10 atau 20. Pelan Simpanan Eksklusif ini dibuka kepada mereka yang mahu menyimpan untuk kegunaan jangka masa panjang.

Mengapa jangka masa panjang? Hal ini kerana, akaun simpanan tersebut mempunyai tahun simpanan serta tahun perlindungan. Namun, anda hanya perlu menyimpan mengikut waktu tahun simpanan dan tidak perlu pada tahun perlindungan.

Berikut adalah pecahan lanjut berkaitan pelan Simpanan Eksklusif tersebut:

  1. Pelan Simpanan Eksklusif 5 : Simpanan selama 5 tahun ; perlindungan selama 15 tahun.
    (Jumlah minimum simpanan bagi setahun adalah RM6,000)
  2. Pelan Simpanan Eksklusif 10 : Simpanan selama 10 tahun ; perlindungan selama 10 tahun.
    (Jumlah minimum simpanan bagi setahun adalah RM3,600)
  3. Pelan Simpanan Eksklusif 20 : Simpanan selama 20 tahun ; perlindungan selama 10 tahun.
    (Jumlah minimum simpanan bagi setahun adalah RM2,400)
BACA JUGA :   Anda Juga Mampu Jadi Usahawan Dengan Mula Berbisnes Bersama Tycoon Group!

Melalui simpanan yang telah dibuka, ahli akan peroleh Dividen dan juga Aliran Pulangan Tunai Tetap pada setiap hujung tahun simpanan. Dalam pada itu, dengan akaun simpanan yang telah dibuka, ahli boleh menjalankan bisnes untuk menjana pendapatan sampingan.

Bisnes ini hanya boleh dilakukan jika ahli menjalani ujian PCE dan lulus dalam ujian tersebut. Jika lulus, ahli akan memegang jawatan sebagai Wealth Advisor (WA).

Bagaimana bisnes ini dijalankan?

Bisnes ini adalah bisnes yang mengajak orang ramai untuk membuka akaun simpanan. Jika ahli berjaya mengajak orang baharu untuk membuka akaun, ahli tersebut akan menerima komisen daripadanya.

Komisen yang diterima adalah sangat tinggi iaitu 35% daripada jumlah pembukaan akaun simpanan ahli baharu tersebut. Ahli akan peroleh tambahan 7% lagi sekiranya ahli berjaya mengajak ahli baharu tersebut untuk membuat bisnes bersama.

BACA JUGA :   Jana Pendapatan Melebihi Empat Angka Dalam Masa Satu Bulan Menerusi Tycoon Group.

Jumlah pendapatan bagi seorang ahli adalah sebanyak:

Minimum = RM525
Maksimum = RM1,008

Jika anda berminat untuk menyimpan dan menjana pendapatan, anda boleh mendapatkan maklumat lanjut bersama Tycoon Group. Tycoon Group kini giat mencari ahli baharu untuk mengembangkan lagi bisnes ini.

Anda boleh berhubung dengan pihak Tycoon Group di:

Website : https://tycoongroup.my/
Facebook : Tycoon Group
Instagram : Tycoon Group
Email : tycoon.groupwm@gmail.com
Nombor : 013-2090322 (Tuan Syed)

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here