Tycoon Group kini membuka peluang kepada anda di luar sana untuk jana pendapatan sambil melakukan simpanan untuk jangka masa panjang. Pendapatan ini boleh dijana dengan adanya akaun simpanan sebagai kunci untuk menjalankan bisnes ini.

Bisnes ini merupakan sebuah bisnes yang tiada modal yang perlu dikeluarkan atau barangan/produk yang perlu dijual. Jadi apa yang menjalankan bisnes ini?

Bisnes ini dijalankan dengan adanya pertambahan ahli baharu yang membuka akaun simpanan bersama ahli lama. Ahli lama tersebut perlu menjadi seorang Wealth Manager (WM) atau Wealth Advisor (WA).

Untuk menjana pendapatan sebagai usahawan kewangan ini, ahli perlu menduduki sebuah ujian yang digelar sebagai ujian PCE. Ujian ini bakal menentukan adakah ahli layak untuk menjalankan bisnes ini secara sah atau sebaliknya.

BACA JUGA :   Menyimpan Dan Jana Pendapatan Bersama Tycoon Group Menerusi Projek Mustang.

Jika ahli gagal, ahli tidak perlu bimbang kerana ahli boleh mengambil semula ujian tersebut mengikut kehendak ahli. Bagi ahli yang lulus, ahli akan menerima lesen untuk menunjukkan bahawa ahli merupakann seorang ahli sah yang telah berdaftar.

WA - Menerima komisen sebanyak satu lapisan sahaja. 
WM - Menerima komisen over-riding sehingga lima lapisan.

Tycoon Group membuka luas kepada anda di luar sana yang mahu menjana pendapatan dengan cara yang pantas dan lumayan. Anda tidak perlu bimbang kerana bisnes yang dijalankan ini adalah sah dan diiktiraf. Selain itu, duit simpanan anda juga dilindungi.

Bagaimana pendapatan ahli dijana atau diberikan?

Ahli akan menerima pendapatan daripada komisen bagi setiap akaun baharu yang mendaftar di bawah ahli tersebut. Komisen yang diberikan juga adalah sangat tinggi. Jika ahli hanya mendaftarkan 3 orang ahli baharu, ahli sudah boleh memperoleh dapatan menyamai sebulan gaji asas pekerja biasa.

BACA JUGA :   Kaut Peluang Untuk Nikmati 0% Penolakan Caj Komisen Sebagai Rider Dan Driver Safer!

Semakin ramai ahli baharu mendaftar, semakin banyak pulangan yang bakal ahli miliki. Cara pemasaran dan strategi ahli merupakan antara aset penting untuk menjalankan bisnes ini. Ahli tidak perlu bimbang kerana ahli akan diberikan bimbingan dan latihan untuk menjayakan bisnes ini.

Rajah merupakan struktur Aliran Pulangan Tunai Tetap yang diperoleh ahli yang menyimpan menerusi Pelan Simpanan Eksklusif 20.

Anda berminat untuk sertai Tycoon Group dan menjalankan bisnes ini bersama-sama? Hubungi pihak Tycoon Group di platform yang berikut:

Website : https://tycoongroup.my/
Facebook : Tycoon Group
Instagram : Tycoon Group
Email : tycoon.groupwm@gmail.com
Nombor : 013-2090322 (Tuan Syed)

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here