Anda memerlukan pendapatan tambahan untuk menampung kehidupan di kala pandemik ini? Jana pendapatan tersebut dengan menyertai agensi kewangan Tycoon Group.

Tycoon Group merupakan kumpulan yang dipimpin oleh Tuan Syed Fuad. Kumpulan ini dibina untuk mendidik orang ramai untuk membuat simpanan supaya mempunyai dana yang tinggi di masa hadapan.

Dalam pada itu, Tycoon Group juga mahu membina rangkaian perniagaan yang luas dan disertai oleh pelbagai golongan masyarakat. Binses rangkaian ini dipanggil Projek Mustang. Projek Mustang ini pula adalah satu bisnes pemasaran kewangan yang dimulakan oleh Pengarah Financial Genius Group.

Jika anda mahu mencuba bisnes yang baharu, anda boleh mencubanya bersama Tycoon Group. Tycoon Group mengajak anda yang mahu meningkatkan pendapatan dengan menjadi ahli iaitu sebagai usahawan kewangan.

BACA JUGA :   Pelbagai Manfaat Bakal Diperoleh Jika Anda Buka Akaun Simpanan Menerusi Tycoon Group. 

Syarat untuk menjalankan bisnes bersama Tycoon Group:

  1. Membuka pelan akaun simpanan eksklusif sama ada 5, 10 atau 20.
  2. Menjalani ujian PCE untuk peroleh lesen (Lulus/ Gagal).

Usahawan kewangan ini mempunyai dua peringkat iaitu Wealth Advisor (WA) dan Wealth (WM). Ahli akan menjadi seorang WA terlebih dahlu dan jika ahli berjaya mencapai pembukaan akaun sebanyak RM50,000 ke atas, ahli akan menjadi WM pula.

Bagaimana mahu mencapai sasaran RM50,000 tersebut? Ahli perlu mencari ahli baharu yang lain untuk membuka akaun simpanan. Sasaran tersebut boleh dicapai sekiranya ramai ahli baharu membuka akaun dengan nilai simpanan yang besar.

Setiap pembukaan akaun, ahli akan menerima komisen setinggi 35% daripada nilai simpanan yang dibuka. WA akan menerima 35% sahaja, namun WM akan menerima komisen over-riding sebanyak lima lapisan (35%, 12%, 7%, 8% dan 4%).

BACA JUGA :   Trade Cryptocurrency Menerusi Platform Binance Dan Jana Pendapatan Automatik Secara Berterusan Selama 365 Hari Setahun.

Berminat untuk sertai Tycoon Group? Hubungi pihak Tycoon Group sekarang di mana-mana platform yang berikut.

Website : https://tycoongroup.my/
Facebook : Tycoon Group
Instagram : Tycoon Group
Email : tycoon.groupwm@gmail.com
Nombor : 013-2090322 (Tuan Syed)

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here