Safer merupakan sebuah syarikat yang menawarkan pemesanan perkhidmatan secara dalam talian. Safer disebut dengan bunyi Mu’safir’ merupakan syarikat yang telah dibina oleh rakyat bumputera.

Pelbagai perkhidmatan yang telah ditawarkan oleh Safer seperti Safer Delivery. Safer Delivery merupakan sebuah perkhidmatan penghantaran barangan oleh rakan penghantar Safer.

Perkhidmatan ini mempunyai dua jenis kategori yang boleh dipilih mengikut kesesuaian pengguna. Kategori Safer Delivery:

  1. Single Delivery

    Penghantaran barang ke satu lokasi sahaja. Sesuai untuk digunakan oleh anda yang mahu menghantar barang ke keluarga atau memenuhi permintaan pelanggan.

  2. Multiple Delivery

    Penghantaran barangan ke banyak lokasi seperti sistem penghantaran kontrak. Sesuai digunakan oleh golongan peniaga yang mempunyai banyak barangan untuk dihantar kepada pelanggan.

Safer Delivery bertindak mengikut pesanan anda. Jika anda mahu memesan perkhidmatan Safer Delivery, anda boleh memesannya melalui aplikasi Safer. Aplikasi Safer boleh diperoleh di:

Google Play Store: https://bit.ly/saferandroidย 

Apple App Store: https://bit.ly/saferiphone

Namun, jika anda belum mempunyai akaun Safer, anda boleh mendaftar di http://tinyurl.com/y7p2xzjp. Selain daripada Safer Delivery, terdapat juga perkhidmatan lain yang boleh anda gunakan.

Safer menawarkan perkhidmatan seperti Safer Ride (e-hailing), Safer Food (penghantaran makanan) dan Safer Concierge (pandu dan bantu). Perkhidmatan ini juga boleh dipesan melalui aplikasi Safer secara dalam talian.

Safer Ride – Mempunyai pelbagai jenis kategori yang boleh dipilih mengikut kesesuaian penggunaan dan bajet pengguna.

Safer Food – Mempunyai pelbagai jenis makanan yang boleh dipilih dan makanan tersebut akan dihantar oleh rakan penghantar Safer terus kepada anda.

Safer Concierge – Menjalankan perkhidmatan memandu dan membantu seperti khidmat pembantu peribadi kepada penumpang.

Selain menggunakan perkhidmatan Safer, anda juga boleh jana pendapatan tambahan. Bagimana caranya? Pendapatan tambahan tersebut adalah pendapatan pasif yang boleh dijana dengan perkongsian referral code.

Referral code anda akan dijanaย  menerusi aplikasi Safer dan anda boleh berkongsikan referral code tersebut kepada ramai orang. Syarat untuk menjadikan referral code tersebut aktif adalah dengan memberikannya kepada orang lain yang masih belum mendaftar akaun Safer.

Jika seseorang itu telah mendaftar menggunakan referral code anda, anda akan peroleh 1% keuntungan setiap kali seseorang itu menggunakan perkhidmatan Safer. 1% tersebut diambil daripada jumlah resit yang telah dibayar dan didebitkan ke dalam akaun e-wallet Safer anda.

Mahu ketahui maklumat yang lebih lanjut berkaitan Safer? Klik mana-mana pautan di bawah. Pastikan anda sentiasa mengikuti perkembangan Safer supaya anda tidak terlepas apa-apa promosi yang akan Safer tawarkan.

Customer Service : 011-2058 6389
Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Official Website : https://safer.asia/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here