Anda mahu menjalankan bisnes tanpa memerlukan modal? Lakukannya bersama Tycoon Group! Tycoon Group membuka peluang kepada anda di luar sana untuk menjalankan bisnes dan mendapatkan keuntungan yang lumayan. Bisnes ini memerlukan anda untuk mengikuti beberapa langkah yang telah digariskan.

Bisnes ini juga merupakan bisnes cara terkini yang boleh menjadikan anda seorang jutawan dalam masa yang singkat. Adapun begitu, setiap bisnes memerlukan usaha yang tinggi, begitu juga dengan bisnes ini. Jika anda benar-benar mahu mengubah gaya hidup anda dengan jana pendapatan melalui bisnes ini, sertai Tycoon Group sekarang!

Berikut adalah langkah yang perlu dilakukan untuk menjalankan bisnes bersama Tycoon Group.

  1. Membuka akaun simpanan

Untuk menjalankan bisnes ini, anda perlu membuka satu akaun simpanan daripada Pelan Simpanan Eksklusif. Anda boleh mendaftarkan diri dan menjadi ahli penyimpan di bawah Pelan Simpanan Eksklusif Tycoon Group. Anda perlu memilih satu daripada tiga pelan simpanan. Akaun simpanan ini perlu dibuka terlebih dahulu kerana bisnes ini merupakan bisnes yang untuk mengajak orang lain untuk turut sama membuka akaun simpanan.

  1. Jadi ahli Tycoon Group yang sah

Untuk menjadi ahli Tycoon Group, ahli perlu mendaftar diri seperti pekerja berkontrak di bawah Tycoon Group. Dengan menjadi ahli Tycoon Group, ahli boleh menjalankan bisnes ini di bawah nama Tycoon Group. Pelbagai manfaat yang bakal anda peroleh jika anda menjadi ahli Tycoon Group, antara manfaat yang paling dinantikan adalah bonus tambahan.

  1. Mengambil ujian PCE

Untuk menjadi seorang ahli bisnes di bawah panggilan Wealth Advisor (WA). Ahli perlu mengambil ujian PCE untuk membolehkan ahli menjalankan bisnes ini dengan sah. Ahli akan menerima lesen dan kemudian boleh menjalankan bisnes ini sebagai WA. Ujian ini perlu diambil semula jika gagal, akan tetapi jika lulus, wang pendaftaran ujian akan dipulangkan.

  1. Menjalankan bisnes

Bisnes bersama Tycoon Group adalah dengan mengajak orang lain untuk membuka akaun simpanan atau menjalankan bisnes. Jika terdapatnya ahli baharu yang mendaftar menerusi seorang WA, WA tersebut akan menerima komisen referral. Komisen ini adalah pendapatan yang akan diperoleh ahli Tycoon Group.

  1. Mengikuti modul/kelas

Selain menjalankan bisnes dan mengaut keuntungan lumayan. Ahli juga perlu mengikuti kelas-kelas yang dianjurkan untuk menambahkan ilmu pengetahuan dalam dunia bisnes. Ahli akan menjalani modul ini secara percuma sahaja. Modul yang dijalankan adalah bernilai RM5,000 bagi setiap orang.

  1. Road to Wealth Manager

Sepanjang melakukan bisnes, pasti ahli mahu menjana pendapatan dengan lebih lagi bukan? Oleh itu, ahli WA perlu mencapai sasaran sehingga RM50 ribu keseluruhan wang simpanan yang dibuka untuk naik ke peringkat Wealth Manager (WM). Apa keistimewaan WM? Keistimewaannya adalah seorang WM boleh mendapatkan komisen referral sehingga lima lapisan. Sebagai seorang WM, komisen ini bakal menjadi pendapatan pasif yang berterusan sahaja kepada mereka.

BACA JUGA :   Simpan Wang Anda Melalui Pelan Simpanan Eksklusif Dan Nikmati Pelbagai Manfaat.

Dengan itu, jika anda berminat untuk menjalankan bisnes ini bersama-sama Tycoon Group. Anda boleh mendapatkan maklumat lanjut menerusi mana-mana platform di bawah. Pihak Tycoon Group sedia memberikan penerangan lanjut berkaitan peluang ini.

Website : https://tycoongroup.my/
Facebook : Tycoon Group
Instagram : Tycoon Group
Email : tycoon.groupwm@gmail.com
Nombor : 013-2090322 (Tuan Syed)

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here