Aplikasi Safer merupakan sebuah aplikasi dalam talian yang boleh membantu anda dalam menguruskan kehidupan seharian. Terdapat pelbagai jenis perkhidmatan yang ditawarkan oleh Safer. Anda hanya perlu memesan secara dalam talian dan lakukan pembayaran sama ada secara Cash On Delivery atau Online Banking. Berikut adalah antara perkhidmatan yang ditawarkan oleh pihak Safer.

Safer Ride

Perkhidmatan ini merupakan perkhidmatan penghantaran penumpang dari satu lokasi ke lokasi yang lain. Sebagaimana perkhidmatan e-hailing yang lainnya, terdapat beberapa kategori kereta yang boleh dipilih mengikut kemahuan dan kesesuaian bajet pengguna. Antara jenis kategori yang boleh dipilih adalah:

Safer Food

Khidmat pemesanan dan penghantaran makanan juga ditawarkan oleh pihak Safer. Terdapat pelbagai pilihan makanan dan minuman yang boleh anda pilih mengikut cita rasa anda. Selain itu, pilihan-pilihan restoran juga adalah pelbagai dan anda boleh menempah makanan menerusi mana-mana vendor makanan Safer yang ditunjukkan melalui aplikasi tersebut.

Safer Delivery

Jika anda mempunyai apa-apa barangan untuk dihantar secara segera atau berkontrak, anda boleh menggunakan servis Safer Delivery. Terdapat dua jenis kategori yang boleh dipilih iaitu Single Delivery dan Multiple Delivery. Single Delivery meliputi penghantaran barangan ke satu lokasi sahaja, manakala Multiple Delivery meliputi penghantaran barangan ke banyak lokasi.

BACA JUGA :   Dapatkan Safer Delivery Dengan Menggunakan Kod saferSyok3 Untuk Potongan Harga
Safer Concierge

Memerlukan khidmat bantuan peribadi? Tempah sahaja perkhidmatan Safer Concierge. Anda bakal mendapatkan bantuan sama ada untuk diri anda sendiri mahukan ahli keluarga anda. Safer Concierge memberikan fungsi sebagai pembantu peribadi anda dan anda perlu lakukan tempahan secara panggilan telefon.

Selain itu, Safer juga menawarkan kepada pengguna untuk menjana pendapatan tambahan menerusi perkongsian referral code. Melalui perkongsian referral code ini anda sudah semakin hampir untuk mengaktifkan pendapatan pasif secara tanpa had. Jika pendaftar baharu menggunakan referral code anda dan mereka menggunakan mana-mana perkhidmatan Safer, anda akan menerima 1% daripada jumlah resit yang dibayar pengguna tersebut.

Masih belum mempunyai akaun Safer? Daftar sekarang di https://tinyurl.com/y6u9r4f5. Atau anda boleh terus memuat turun aplikasi Safer untuk pengguna menerusi Google Play Store atau Apple App Store.

Buat masa sekarang, Safer memberikan ganjaran hebat menerusi pertandingan Cabutan Bertuah Safer. Safer kini menjalankan aktiviti Cabutan Bertuah di mana pengguna berpeluang untuk memenangi hadiah menarik. Tawaran ini telah bermula pad 20 April yang lalu dan akan tamat pada 24 Mei bulan hadapan. Ayuh sertai Cabutan Bertuah bersama Safer ini sebelum tempoh penyertaan tamat.

BACA JUGA :   Daftar Sekarang Sebagai User Untuk Nimati Perkhidmatan di Safer

Antara hadiah menarik yang boleh anda peroleh jika menang di dalam Cabutan Bertuah ini adalah telekung, jam tangan dan air fryer. Anda jangan bimbang, hadiah-hadiah yang diberikan merupakan hadiah berjenama yang mungkin anda boleh dapatkan secara percuma sahaja!

Oleh itu, pastikan anda tidak lepaskan peluang untuk mendapatkan mana-mana hadiah melalui Cabutan Bertuah ini. Untuk melayakkan diri memasuki pertandingan ini, terdapat beberapa langkah yang perlu dilakukan oleh pengguna. Antara langkah-langkahnya adalah:

  1. Ajak 20 orang keluarga atau rakan untuk mendaftar akaun bersama Safer.
  2. Like dan Follow Facebook dan Instagram rasmi SAFER.
  3. Like dan Share Posting Cabutan Bertuah di Story Instagram atau Facebook anda.
    (Jangan lupa untuk Tag SAFER)
  4. Mention 5 orang rakan atau keluarga di ruangan komen Posting Cabutan Bertuah.

Rujuk rajah di bawah dan klik pada gambar untuk melihat Posting Facebook Cabutan Bertuah Safer.

Untuk mendapatkan maklumat yang lebih lanjut berkaitan apa-apa tawaran yang dijalankan oleh Safer. Anda boleh berhubung dengan pihak Safer menerusi mana-mana platform yang berikut.

Customer Service : 011-2058 6389
Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Official Website : https://safer.asia/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
TikTok: https://vt.tiktok.com/ZSJ2FEffN/
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here