tycoon groupPernahkah anda merasakan pendapatan anda tidak mencukupi untuk menampung segala keperluan anda? Jika ya, dan anda mahu mengubahnya, anda perlu menjalankan bisnes menerusi Projek Mustang bersama Tycoon Group. Apa itu Projek Mustang?

Projek Mustang merupakan sebuah bisnes digital yang mampu untuk memberikan pulangan lumayan kepada ahlinya. Ianya juga mampu untuk memberikan manfaat yang pelbagai kepada ahli yang mendaftar di bawahnya.

Oleh itu, Tycoon Group membuka peluang ini kepada anda di luar sana yang mahu menceburkan diri dalam bidang bisnes. Terdapat beberapa langkah yang perlu dilakukan untuk menjalankan bisnes ini. Tambahan, ia juga mampu untuk menjana pendapatan ahlinya sehingga lima angka dalam masa satu bulan.

Namun, ianya tertakluk kepada cara pemasaran dan bagaimana ahli menjalankan bisnes tersebut. Langkah pertama yang harus dilakukan untuk menjalankan bisnes ini adalah anda perlu membuka akaun simpanan daripada Pelan Simpanan Eksklusif Tycoon Group. Dengan nilai simpanan tahunan serendah RM2,400 anda sudah boleh menjalankan bisnes yang menguntungkan.

*Simpanan tahunan mengikut Pelan Simpanan Eksklusif 20.

tycoon group

Setelah membuka akaun simpanan, anda perlu menjalani ujian PCE untuk melayakkan diri anda menjalankan bisnes ini. Ujian PCE seringkali diambil oleh pegawai insurans jadi ianya adalah sah dan anda akan diberikan gelaran Wealth Advisor atau WA. Perkara ini hanya akan terjadi apabila anda lulus dalam ujian tersebut, jika anda gagal, anda masih boleh mengambil ujian itu semula.

BACA JUGA :   Safer Food Merchant Peluang Peniaga & Home Kitchen Luaskan Pasaran Perniagaan

Terdapat bayaran yang dikenakan sebagai syarat penyertaan, jika anda lulus dalam ujian tersebut, bayaran akan dipulangkan semula. Setelah lulus, anda akan mengikuti kelas-kelas secara dalam talian dengan percuma. Kelas-kelas ini adalah untuk meningkatkan pengetahuan anda dalam dunia bisnes.

Cara untuk menjalankan bisnes ini adalah anda hanya perlu mengajak orang lain untuk membuka akaun simpanan. Anda akan menerima komisen berdasarkan jenis akaun apa yang dibuka dan berapa nilai simpanan yang telah dimasukkan. Nilai peratusan komisen yang paling tinggi bagi satu bukaan akaun adalah sebanyak 35%. Anda akan menerima 35% daripada nilai simpanan tahunan yang telah dimasukkan oleh ahli baharu.

*Nilai komisen yang diterima berdasarkan bukaan akaun jenis Pelan Simpanan Eksklusif 20 sahaja.

Selain menerima komisen, ahli juga berpeluang untuk menerima manfaat lain dari Tycoon Group. Antaranya adalah anda dapat menggunakan fasiliti atau kemudahan yang ada di pejabat Tycoon Group bagi tujuan menjalankan bisnes. Tycoon Group juga menawarkan bonus dan tiket percutian kepada ahli yang berjaya membina kumpulan rangkaian yang proaktif.

BACA JUGA :   Sertai Tycoon Group Sebagai Usahawan Kewangan Untuk Menjana Pendapatan Sehingga Lima Angka Dalam Masa Satu Bulan.

Selain menerima komisen sebagai seorang WA, ahli juga berpeluang untuk menerima komisen referral sehingga lima lapisan dengan menjadi Wealth Manager (WM). Untuk menjadi WM, ahli perlu mencapai sekurang-kurangnya RM50,000 nilai bukaan simpanan di bawahnya. Berikut adalah contoh bagaimana anda boleh menjadi seorang WM.

tycoon group

Berminat untuk menjalankan bisnes ini bersama Tycoon Group? Hubungi Tycoon Group menerusi platform yang berikut. Anda juga boleh berhubung dengan ahli-ahli sedia ada Tycoon Group untuk mendapatkan maklumat lanjut.

Website : https://tycoongroup.my/
Facebook : Tycoon Group
Instagram : Tycoon Group
Email : tycoon.groupwm@gmail.com
Nombor : 013-2090322 (Tuan Syed)

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here