Anda tidak mempunyai masa untuk memasak atau kekurangan bahan mentah untuk masak makanan kegemaran? Jangan bimbang! Kini anda boleh pesan makanan kegemaran anda menerusi perkhidmatan Safer Food. Terdapat pelbagai pilihan makanan menarik yang ditawarkan di Safer Food daripada pelbagai jenis vendor makanan.

Pesanan makanan boleh dilakukan hanya menerusi aplikasi dalam talian Safer. Untuk mengetahui apakah makanan-makanan yang ditawarkan di Safer Food, pastikan anda memuat turun aplikasi Safer. Di Safer Food, tersedia pelbagai pilihan makanan menarik yang terdiri daripada menu makanan tengah hari, makan malam, sarapan, pencuci mulut dan lain-lain.

Tidak cukup dengan itu, terdapat juga pilihan makanan pelbagai mengikut cita rasa rakyat Malaysia. Aplikasi Safer perlu dimuat turun terlebih dahulu dan anda boleh mendaftar akaun untuk memudahkan urusan pemesanan. Pendaftaran akaun pengguna boleh dilakukan menerusi laman sesawang dan aplikasi Safer.

Pautan untuk mendaftar: https://tinyurl.com/y6u9r4f5

Muat turun aplikasi melalui Apple App Store: https://bit.ly/saferiphone 

Muat turun aplikasi melalui Google Play Store: https://bit.ly/saferandroid

Melalui aplikasi Safer, anda bukan hanya boleh gunakan Safer Food untuk dapatkan makanan kegemaran. Akan tetapi anda juga boleh menggunakan pelbagai perkhidmatan lain yang ditawarkan menerusi aplikasi Safer.

BACA JUGA :   Safer Delivery Partner & driver Beri Peluang Untuk Menjana Pendapatan

Antara perkhidmatan yang ditawarkan:

  1. Safer Ride: Perkhidmatan penghantaran penumpang dari satu lokasi ke lokasi yang dipilih. Menawarkan pelbagai jenis kereta mengikut bajet dan kesesuaian pengguna. Bermula dengan kereta biasa SaferGo, lalu kereta berkapasiti besar SaferGo Xtra, kereta mewah Safer Gold dan kereta jenis ekstra besar Safer Indulge.

  2. Safer Delivery: Perkhidmatan penghantaran barangan dari satu lokasi ke lokasi yang dikehendaki. Mempunyai pilihan sama ada untuk menggunakan Single Delivery atau Multiple Delivery. Boleh juga memilih jenis kenderaan yang perlu digunakan mengikut kapasiti barangan.
  3. Safer Swift: Perkhidmatan penghantaran penumpang menggunakan kenderaan beroda dua. Ia diinspirasikan daripada perkhidmatan ‘ojek’ yang telah banyak dijalankan di Indonesia.
  4. Safer Concierge: Perkhidmatan membantu dan meneman pengguna sehingga tempoh yang ditempah tamat. Ia merupakan seperti khidmat pembantu peribadi yang boleh dipesan mengikut syarat dan perjanjian yang telah dipersetujui kedua-dua belah pihak.

Semua perkhidmatan tersebut boleh ditempah menerusi aplikasi Safer. Tidak hanya menggunakan mana-mana perkhidmatan yang Safer tawarkan, pengguna Safer juga berpeluang untuk menjana pendapatan tambahan melalui perkongsian referral code.

Pendapatan pasif

Pendapatan tambahan tersebut adalah pendapatan pasif yang boleh anda peroleh tanpa anda perlu melakukan pekerjaan secara aktif. Apa yang perlu dilakukan adalah pengguna boleh kongsikan referral code pengguna kepada mereka yang masih belum mempunyai akaun Safer. Pengguna hanya perlu memasti mereka mendaftar menggunakan referral code yag telah dikongsikan.

Melalui itu, pengguna akan terima 1% pulangan komisen setiap kali pendaftar referral menggunakan mana-mana perkhidmatan Safer. Lebih ramai yang mendaftar menggunakan referral code anda, lebih banyak peluang penjanaan pendapatan yang akan dialami. Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan atau mahu mengetahui promosi terbaharu dari Safer, hubungi dan ikuti Safer menerusi mana-mana platform berikut:

Customer Service : 011-2058 6389
Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Official Website : https://safer.asia/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
TikTok: https://vt.tiktok.com/ZSJ2FEffN/
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here