Safer menyediakan perkhidmatan Safer Ride untuk memberi kemudahan dan keselesaan kepada para pengguna Safer. Ini kerana Safer sentiasa mengutamakan keselesaan penggunanya. Pengguna yang menempah perkhidmatan ini berpeluang untuk menikmati perjalanan yang lancar dan selamat ke destinasi yang dituju.

Pengguna yang menggunakan perkhidmatan Safer Ride juga diingatkan supaya sentiasa mematuhi SOP yang telah ditetapkan. Pengguna perlu sanitasi tangan dan sentiasa memakai pelitup muka semasa menggunakan perkhidmatan. Dengan cara ini, pemandu dan pengguna dapat bersama-sama melindungi diri daripada terkena jangkitan Covid-19.

Safer Ride merupakan perkhidmatan penghantaran penumpang dari satu destinasi ke satu destinasi yang lain. Pilihan destinasi dan kenderaan dibuat secara dalam talian menerusi aplikasi Safer. Tawaran harga adalah mesra pengguna bergantung kepada jarak destinasi yang dituju dan pilihan jenis kenderaan.

Safer Ride mempunyai empat kategori pilihan kenderaan. Kategori ini boleh dipilih mengikut keselesaan dan kuota jumlah penumpang.

Antara kategori pilihan tersebut adalah:
  • SaferGo – Merupakan kategori kelas ekonomi. Kuota penumpang satu sehingga empat orang sahaja. Jenis kenderaan tersebut adalah Perodua Axia, Perodua Myvi, Proton Saga dan lain-lain.
  • SaferGo Xtra – Kenderaan yang disediakan dengan kuota jumlah penumpang satu hingga enam orang sahaja. Pilihan kenderaan seperti Perodua Alza, Grand Livina, Proton Exora dan lain-lain.
  • Safer Gold – Penghantaran penumpang menggunakan kereta premium. Kuota jumlah penumpang bagi kenderaan ini adalah satu sehingga empat orang. Jenis kenderaan yang digunakan adalah Toyota Vios, Mercedez, BMW dan lain-lain.
  • Safer Indulge – Menyediakan jenis kenderaan yang ekslusif. Kenderaan yang digunakan adalah Toyota Alphard, Toyota Vellfire, Hyundai Starex dan Nissan Serena. Kuota jumlah penumpang kereta ini boleh memuatkan sehingga enam orang penumpang.
Selain menggunakan perkhidmatan Safer Ride, terdapat juga perkhidmatan lain yang ditawarkan oleh Safer. Antaranya adalah:

Safer Food – Menawarkan perkhidmatan pemesanan dan pembelian makanan. Pelbagai variasi menu makanan dan minuman ditawarkan dari pelbagai pilihan restoran dan kedai makan di dalam aplikasi Safer.
Safer Delivery – Menawarkan perkhidmatan penghantaran barangan. Peniaga yang berniaga dari rumah boleh menggunakan perkhidmatan ini untuk menghantar barangan kepada pelanggan. Terdapat dua kategori penghantaran iaitu Single Delivery dan Multi Delivery.
Safer Concierge – Menawarkan perkhidmatan meneman dan membantu secara peribadi sehingga urusan selesai. Perkhidmatan ini dilakukan sehingga tamat tempoh penempahan yang telah ditetapkan melalui aplikas Safer.
Safer Swift – Menawarkan perkhidmatan penghantaran penumpang dengan menggunakan motosikal. Penghantaran penumpang lebih lancar dan pantas.

Di samping itu, pengguna juga boleh menjana pendapatan pasif. Pendapatan pasif ini boleh dijana pada bila-bila masa dan di mana-mana sahaja. Pengguna perlu berkongsi referral code kepada sesiapa sahaja termasuk kenalan dan keluarga.

BACA JUGA :   Mudahnya Berniaga Secara Online Di Safer Food Merchant

Perkongsian referral code tersebut boleh dilakukan menerusi aplikasi atas talian seperti WhatsApp, Messenger, Instagram, Twitter dan lain-lain aplikasi pilihan pengguna.

Sekiranya pendaftar baru mendaftar dan menggunakan perkhidmatan di Safer, pengguna akan mendapat 1% pulangan daripada nilai resit penggunaan perkhidmatan di Safer. Pulangan tersebut akan terus masuk ke dalam e-wallet Safer. Dengan itu, untuk menjana pendapatan pasif dengan lebih banyak, pengguna perlu berkongsi referral code dengan lebih banyak kepada orang ramai.

Ayuh daftar sebagai pengguna Safer dengan klik pautan di bawah. Bukan sahaja dapat menggunakan perkhidmatan Safer, malah boleh jana pendapatan pasif secara berterusan.

<<<  https://tinyurl.com/y6u9r4f5 >>>

Pengguna juga boleh memuat turun aplikasi Safer di bawah untuk memudahkan tempahan perkhidmatan dibuat.

Untuk mengetahui maklumat lajut dan promosi yang ditawarkan di Safer, anda boleh mengikuti Safer di mana-mana platform media sosial seperti yang berikut. Anda juga boleh menghubungi talian khidmat pelanggan Safer untuk penerangan yang lebih jelas.

Customer Service: 011-2058 6389 
Live Chat Safer: https://www.safer.my/ 
Official Website: https://safer.asia/
Facebook: https://www.facebook.com/saferasia/ 
Instagram: https://www.instagram.com/safer.my/ 
Twitter: https://twitter.com/SAFERofficial 
TikTok: https://vt.tiktok.com/ZSJ2FEffN/ 
Youtube: https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here