Safer Ride adalah antara salah satu perkhidmatan yang dijalankan di Safer. Safer Ride merupakan perkhidmatan penghantaran penumpang dari satu lokasi ke satu lokasi yang lain dengan pemanduan yang lancar dan selamat. Perkhidmatan Safer Ride boleh ditempah secara dalam talian sahaja menerusi aplikasi Safer. Perkhidmatan ini juga memberi kemudahan kepada penumpang kerana keselesaan penumpang sentiasa menjadi keutamaan Safer.

Selain itu, Safer Ride mempunyai empat kategori pilihan kenderaan. Kategori ini boleh dipilih mengikut keselesaan dan kuota jumlah penumpang.

  • SaferGo – Merupakan kategori kelas ekonomi. Kuota penumpang satu sehingga empat orang sahaja. Jenis kenderaan tersebut adalah Perodua Axia, Perodua Myvi, Proton Saga dan lain-lain.
  • SaferGo Xtra – Kenderaan yang disediakan dengan kuota jumlah penumpang satu hingga enam orang. Pilihan kenderaan seperti Perodua Alza, Grand Livina, Proton Exora dan lain-lain.
  • Safer Gold – Penghantaran penumpang menggunakan kereta premium. Kuota jumlah penumpang bagi kenderaan ini adalah satu sehingga empat orang. Jenis kenderaan yang digunakan adalah Toyota Vios, Mercedez, BMW dan lain-lain.
  • Safer Indulge – Menyediakan jenis kenderaan yang ekslusif. Kenderaan yang digunakan adalah Toyota Alphard, Toyota Vellfire, Estima, Nissan Serena dan lain-lain. Kuota jumlah penumpang kereta ini boleh memuatkan sehingga enam orang penumpang.

Di samping itu, penumpang yang menempah dan menggunakan perkhidmatan Safer Ride perlu sentiasa mematuhi SOP yang ditetapkan. Penumpang diingatkan untuk mensanitasi tangan dan sentiasa memakai pelitup muka semasa menggunakan Safer Ride. Hal ini dapat mengelakkan diri penumpang dan pemandu daripada terkena jangkitan wabak Covid-19.

BACA JUGA :   Gunakan Safer Delivery Sambil Jana Pendapatan Pasif di Safer

Dalam pada itu, Safer juga menawarkan perkhidmatan seperti Safer Food, Safer Delivery, Safer Swift dan Safer Concierge.

  • Safer Food – Menawarkan perkhidmatan pemesanan dan pembelian makanan. Pelbagai variasi menu makanan dan minuman ditawarkan dari pelbagai pilihan restoran dan kedai makan di dalam aplikasi Safer.
  • Safer Delivery – Menawarkan perkhidmatan penghantaran barangan. Peniaga yang berniaga dari rumah boleh menggunakan perkhidmatan ini untuk menghantar barangan kepada pelanggan. Terdapat dua kategori penghantaran iaitu Single Delivery dan Multi Delivery.
  • Safer Concierge – Menawarkan perkhidmatan meneman dan membantu secara peribadi sehingga urusan selesai. Perkhidmatan ini dilakukan sehingga tamat tempoh penempahan yang telah ditetapkan melalui aplikas Safer.
  • Safer Swift – Menawarkan perkhidmatan penghantaran penumpang dengan menggunakan motosikal. Penghantaran penumpang lebih lancar dan pantas.

Tunggu apa lagi? Ayuh daftar sebagai pengguna Safer untuk menggunakan kesemua perkhidmatan yang ditawarkan oleh Safer di samping dapat menjana pendapatan pasif secara berterusan. Pendaftaran secara percuma boleh dilakukan menerusi pautan di bawah.

BACA JUGA :   Berniaga Dalam Talian Secara Percuma Di Safer Food!

>> https://tinyurl.com/y6u9r4f5 <<

Seterusnya, pengguna perlu memuat turun aplikasi Safer di Google Play Store atau  Apple App Store untuk memudahkan tempahan perkhidmatan dilakukan.

Pengguna Android :
https://bit.ly/saferandroid

Pengguna iOS :
https://bit.ly/saferiphone

Selain itu, pengguna yang sudah berdaftar bersama Safer boleh menjana pendapatan pasif secara berterusan. Pendapatan pasif ini juga boleh dijana pada bila-bila masa dan di mana-mana sahaja. Mudah sahaja bukan?

Pengguna hanya perlu berkongsikan referral code kepada sesiapa sahaja termasuk kenalan dan keluarga. Perkongsian referral code tersebut boleh dilakukan menerusi aplikasi atas talian seperti WhatsApp, Messenger, Instagram, Twitter dan lain-lain aplikasi pilihan pengguna.

Sekiranya ada pendaftar baru yang mendaftar dan menggunakan perkhidmatan di Safer, pengguna akan mendapat 1% komisen daripada nilai resit mereka. Komisen yang anda dapat tersebut akan terus masuk ke dalam akaun e-wallet Safer anda.

Untuk mengetahui maklumat lajut dan promosi yang masih berlangsung di Safer, anda boleh mengikuti Safer di mana-mana platform media sosial seperti yang berikut. Anda juga boleh hubungi pihak Safer di talian berikut jika ada sebarang pertanyaan atau kekeliruan.

Customer Service: 011-2058 6389 
Live Chat Safer: https://www.safer.my/ 
Official Website: https://safer.asia/
Facebook: https://www.facebook.com/saferasia/ 
Instagram: https://www.instagram.com/safer.my/ 
Twitter: https://twitter.com/SAFERofficial 
TikTok: https://vt.tiktok.com/ZSJ2FEffN/ 
Youtube: https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here