Adakah anda seorang peniaga prosuk makanan yang ingin mencuba nasib dengan memeperdagangkan perniagaan anda secara atas talian? Jika ya, teruskan pembacaan anda kerana Deenamik akan berkongsi satu peluang perniagaan khas untuk anada dengan manfaat yang sangat berbaloi!

Tahukah anda, perniagaan secara atas talian adalah satu trend pada zaman sekarang? Tahun 2021 adalah tahun dimana semua lapisan masyarakat peka dengan situasi viral. Oleh itu, perniagaan atas talian ini adalah satu kewajipan untuk peniaga makanan.

SAFER FOOD MERCHANT

Safer Food Merchant adalah satu perkhidmatan yang menawarkan platform perniagaan secara atas talian di aplikasi Safer Food. Pendaftaran boleh dilakukan secara atas talian sahaja.

Bagaimana untuk melakukan pendaftaran ? Ikuti perkongsian di bawah :

Link untuk melakukan pendaftaran secara percuma : https://safer.my/sign-up-restaurant

BACA JUGA :   Tawaran Luar Biasa Dengan 0% Caj Penolakan, Daftar Sebagai Safer Food Merchant Sekarang!

Perkhidmatan Safer Food Merchant terdiri daripada menghantar makanan. Hal ini kerana mereka mempunyai rider (penghantar makanan) khas yang berfungsi untuk menghantar pesanan pelanggan anda. Antara jenis makanan yang dibenarkan untuk diniagakan bersama platform ini adalah makanan panas, makanan ready stock, pencuci mulut, ais krim, minuman dan sebagainya. Produk makanan sepertu barang basah dan sebagai tidak sesuai diniagakan di platform mereka.

Pendaftaran anda sebagai vendor di Safer Food Merchant boleh membantu anda untuk meningkatkan pendapatan perniagaan anda. Tambahan, anda juga berpeluang untuk mendapat jaringan pasaran yang jaub lebih besar.

Manfaat Sebagai Vendor Safer Food Merchant

  • Pendaftaran percuma
  • Akaun diuruskan sepenuhnya oleh vendor
  • Rider disediakan
  • Promosi 0% caj penolakan
  • Jaringan pelanggan yang jauh lebih besar
  • Waktu bekerja fleksibel
  • Platform perniagaan secara atas talian
BACA JUGA :   Sebarkan Perniagaan Makanan di Aplikasi Safer Food

Melalui pendaftaran bersama Safer Food Merchant, anda boleh menarik lebih lagi pelanggan kerana mereka sudah tidak perlu pergi lagi ke kedai anda. Hal ini secara tidak langsung dapat mengamalkan penjarakan sosial.

Selepas melakukan pendaftaran, anda perlu memuat turun aplikasi Safer Food khas untuk vendor. Aplikasi ini tersedia untuk pengguna Android dan IOS sahaja. Muat turun aplikasi adalah percuma sahaja.

Google Play Storehttps://bit.ly/SaferFood-PlayStore-Install
Apple App Storehttps://bit.ly/SaferFood-AppStore

Jika inginkan maklumat lanjut, anda boleh kliklink yang berkaitan di bawah :

Website: https://www.safer.my/
Facebook: https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram: https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter: https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube: https://bit.ly/safergroup
TikTok: https://vt.tiktok.com/ZSJ2FEffN/

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here