Anda sedang aktif mencari pekerjaan sama ada pekerjaan tetap ataupun pekerjaan sampingan? Ingin menambah pendapatan sampingan dalam tempoh pandemik? Jika ya, anda boleh mendaftar secara percuma sebagai Driver dan Safer Delivery Partner di Safer. Ini kerana Safer sangat menggalakkan anda yang masih aktif mencari pekerjaan untuk bekerja dan jana pendapatan bersamanya sama ada secara sepenuh masa atau separuh masa.

Untuk pengetahuan, Safer menjalankan promosi terhebat iaitu promosi ‘Zero Comission’. Promosi ini dijalankan untuk membantu anda dengan tidak mengenakan sebarang caj penolakan sepanjang menjalankan pekerjaan bersama Safer selagi tempoh promosi berlangsung. Ini merupakan satu kelebihan buat anda yang melakukan pekerjaan penghantaran lebih-lebih lagi dalam tempoh PKP. Jangan lepaskan peluang untuk nikmati promosi kosong peratus komisen ini sebelum tempoh tamat.

 

Namun, untuk menjadi sebahagian daripada komuniti Safer, anda perlu melepasi beberapa syarat kelayakan.

Syarat kelayakan untuk menjadi Safer Delivery Partner:
  1. Mempunya kenderaan sama ada motosikal, kereta, van, lori atau lain-lain.
  2. Memilki lesen memandu yang sah.
  3. Mempunyai telefon pintar dengan akses internet dan berfungsi dengan baik.
Syarat kelayakan untuk menjadi Driver:
  1. Mempunyai kenderaan seperti motosikal atau kereta.
  2. Memiliki lesen memandu yang sah dan penuh.
  3. Tahun buatan kenderaan 2012 ke atas.
  4. Mempunyai telefon pintar dengan akses internet dan berfungsi dengan baik.
  5. Memiliki lesen PSV (dan lesen EVP akan diaturkan oleh Safer)
BACA JUGA :   Daftar Sebagai Pengguna Safer dan Nikmati Segala Perkhidmatan Yang Ditawarkan

Oleh yang demikian, penyataan butiran berkaitan kenderaan adalah perlu di mana anda perlu mengemukakan butiran seperti geran, roadtax, insurans, pengenalan diri dan akaun bank. Semua butiran ini perlu dikemukakan sewaktu pendaftaran bagi memudahkan proses pengaktifan akaun.

Jika anda memenuhi syarat-syarat yang diperlukan, anda boleh mendaftar terus di pautan https://tinyurl.com/y9tj7vv2 . Pendaftaran juga boleh dilakukan menerusi aplikasi Safer untuk Driver yang boleh didapati di Google Play Store dan Apple App Store.

Pengguna iOS:
https://apple.co/2ZvyNeX

Pengguna Android:
https://bit.ly/2yp8ADH

Anda juga akan menerima pekerjaan menerusi aplikasi Safer tersebut. Tambahan daripada itu, anda boleh bekerja mengikut masa yang anda mahukan. Pekerjaan penghantaran bersama Safer adalah pelbagai. Anda boleh mengerjakan kerja-kerja penghantaran orang, barangan, makanan dan pelbagai lagi.

Kategori pekerjaan adalah berdasarkan perkhidmatan yang telah ditawarkan oleh pihak Safer. Safer Delivery Partner boleh melakukan kerja-kerja penghantaran manakala Driver boleh melakukan kerja-kerja pemanduan.

@safer.my

Perkhidmatan yang ada di SAFER! Jom daftar sebagai pengguna SAFER, link di bio. #safer #fypシ #ivebeenthinkingaboutyou

♬ original sound – Safer.my – Safer.my

Antara perkhidmatan yang ditawarkan oleh Safer adalah:

  • Safer Ride
    Pemandu akan melakukan pekerjaan menghantar penumpang dari satu lokasi ke lokasi yang telah ditetapkan. Pemandu perlu menyatakan jenis kenderaan ketika mendaftar supaya pihak Safer boleh menguruskan kategori kelas kenderaan tersebut.
  • Safer Food
    Rakan penghantar akan melakukan tugas penghantaran makanan yang telah diambil di tempat peniaga dan menghantarnya kepada pengguna. Pemesanan akan dilakukan pengguna terlebih dahulu dan pihak peniaga akan menyiapkan makanan dan tunggu rakan penghantar untuk mengambilnya.
  • Safer Delivery
    Rakan Penghantar akan melakukan kerja penghantaran barangan seperti dokumen penting, hadiah, atau apa-apa sahaja jenis barangan. Penghantaran akan dilakukan mengikut keperluan saiz barangan dan jenis kenderaan yang akan digunakan.
  • Safer Concierge
    Pemandu melakukan pekerjaan memandu sambil membantu pengguna atau penumpang. Pengguna yang menempah perkhidmatan ini mungkin memerlukan bantuan dari segi pergerakan, bantuan untuk menguruskan sesuatu atau lain-lain.

Selain mengerjakan kerja-kerja penghantaran, Driver dan Safer Delivery Partner juga boleh menjana pendapatan tambahan dengan menjana pendapatan pasif. Pendapatan pasif ini boleh dijana menerusi aplikasi Safer dengan cara berkongsikan referral code anda kepada mereka yang masih belum mempunyai akaun Safer.

@safer.my

Yang manissssss mesti happy dapat jana pendapatan dengan mudah kan? Jom daftar sebagai user safer❣️ #safer #yangmanis #atintampan #saferdelivery

♬ original sound – Safer.my – Safer.my

Sebarang pertanyaan lanjut, anda boleh terus berhubung dengan pihak Safer menerusi mana-mana platform dibawah.

Customer Service: 011-2058 6389 
Live Chat Safer: https://www.safer.my/ 
Official Website: https://safer.asia/
Facebook: https://www.facebook.com/saferasia/ 
Instagram: https://www.instagram.com/safer.my/ 
Twitter: https://twitter.com/SAFERofficial 
TikTok: https://vt.tiktok.com/ZSJ2FEffN/ 
Youtube: https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here