Safer Food Merchant adalah satu platform yang memberi peluang kepada vendor yang berhasrat untuk mempromosikan dan meniagakan produk makanan mereka secara atas talian di aplikasi Safer Food. Aplikasi ini membolehkan anda untuk meningkatkan lagi jumlah pelanggan atas talian , namun anda juga masih boleh melakukan urusan secara tradisional iaitu secara jualan langsung.

KEBAIKAN SERTAI PLATFORM ATAS TALIAN UNTUK MEMPROMOSIKAN PERNIAGAAN

  1. Kos masa, wang dan tenaga dapat dikurangkan
  2. Jaringan pelanggan lebih luas
  3. Mampu menjana dua jenis pendapatan (secara atas talian & jualan secara langsung)
  4. Peluang mempromosikan perniagaan secara atas talian
  5. Penghantar pesanan makanan disediakan

Sebenarnya kelebihan berniaga dan mempromosikan perniagaan secara atas talian ini mmemberikan impak yang sangat positif terhadap perniagaan khususnya vendor yang mengusahakan perniagaan makanan. Tahukah anda, perniagaan makanan ini sangat mudah diniagakan. Tambahan, kuasa viral di Malaysia memainkan peranannya yang tersendiri.

Safer Food Merchant memberi peluang kepada anda untuk mempromosikan perniagaan di aplikasi Safer Food. Mereka ini aktif di seluruh Semenanjung Malaysia terutama di sekitar Kuala Lumpur, Lembah Klang dan juga Selangor. Safer Food Merchant juga sudah mula memasuki pasaran di negeri Kelantan, Perak, Melaka dan Johor serta Kedah.

BACA JUGA :   Menjana Pendapatan Pasif Bersama SAFER

Mereka juga menyediakan pendaftaran secara PERCUMA dan dikhabarkan kini sedang menjalankan promosi 0% caj penolakan. Wah, kedengaran menarik. Ianya membantu meringankan bebanan vendor yang baru berjinak-jinak dalam dunia perniagaan atas talian. Ikuti penerangan di bawah :

PROMOSI 0% CAJ PENOLAKAN

Promosi ini membolehkan vendor untuk berniaga tanpa bebanan caj penolakan. Hal ini adalah satu bonus buat vendor kerana kebanyakan platform lain di luar sana kadangkala mengenakan caj yang sangat membebankan dan tidak masuk akal. Oleh itu, promosi ini adalah salah satu inisiatif daripada pihak Safer Food Merchant dalam membantu peniaga khususnya peniaga kecil untuk tetap berniaga secara atas talian.

Namun perlu diingat, 0% caj penolakan ini hanya tertakluk sepanjang promosi ini berjalan sahaja. Berikut adalah antara senarai vendor yang layak menyertai Safer Food Merchant sebagai vendor :

  • Pengusaha restoran
  • Pengusaha trak makanan
  • Peniaga kecil
  • Pengusaha makanan viral
  • Berniaga dari rumah (Home Kitchen)
BACA JUGA :   Safer Food Buka pendaftaran Percuma Untuk Peniaga Makanan

Jika anda tersenarai dalam senarai di atas, ayuh lakukan pendaftaran secara percuma di link berikut : https://safer.my/sign-up-restaurant

Ramai vendor yang memilih untuk menyertai Safer Food Merchnt disebabkan kelebihan yang mereka nikmati seperti berikut :

  • 0% caj penolakan
  • Rider disediakan
  • Akaun diuruskan sepenuhnya oleh vendor
  • Peluang mempromosikan perniagaan secara atas talian
  • Merchandise diberikan secara percuma
  • Jaringan pelanggan yang lebih luas
  • Masa bekerja yang fleksibel

Tunggu apa lagi, berniaga secara atas talian adalah satu trend masa kini. Tambahan, kuasa viral di Malaysia sangat berkesan dan terdapat pelbagai teknik pemasaran yang berkesan jika anda pandai dalam mengendalikan media sosial. Berniaga secara atas talian adalah satu trend pada masa sekarang, jangan sampai ketinggalan!

Ikuti platform media sosial mereka untuk mengetahui info , maklumat dan promosi terkini

🌐 Facebook : https://bit.ly/facebooksafer
🌐 Instagram : https://bit.ly/InstagramSAFER
🌐 Twitter : https://bit.ly/TwitterSAFER
🌐 TikTok: https://bit.ly/TikTokSAFER
🌐 Youtube : https://bit.ly/safergroup

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here