Sering runsing untuk mendapatkan bidan yang mahir untuk jaga ketika berpantang? Atau bila sudah dapat tetapi anda ragu akan pensijilan bidan? Atau anda menginginkan bidan 100% melayu?

Jangan bimbang! Baca artikel ini sehingga tamat.

Admin hendak memperkenalkan Calya Confinement di mana ianya merupakan sebuah platform yang menyediakan perkhidmatan rawatan ibu berpantang bukan itu sahaja tetapi rawatan untuk bayi juga. Terdapat juga pelbagai lagi rawatan yang Calya sediakan bagi membantu ibu berpantang.

Antara rawatan yang kami sediakan ialah berbengkung bagi rawatan perut, mandi herba untuk kelegaan tubuh badan dan bertangas bagi pemulihan bahagian kelamin. Bukan itu sahaja, malah terdapat pelbagai lagi jenis rawatan yang disediakan oleh Calya bagi membantu ibu berpantang.

BACA JUGA :   Tips kurus untuk ibu selepas bersalin
Jenis-jenis rawatan yang disediakan oleh Calya

Jika ibu ayah hendak mencari bidan, perlulah diselidik terlebih dahulu dari segi pengalaman, kemahiran dan yang paling penting mempunyai sijil yang diiktiraf. Penting untuk ibu ayah pastikan bidan mempunyai ciri-ciri berikut bagi mengelakkan sebarang perkara yang tidak diigini berlaku.

Fokus utama Calya Confinement adalah untuk membantu ibu ayah bagi mendapatkan bidan serta rawatan berpantang. Pakej berpantang yang disediakan ialah :

  • Pakej Daycare – Bidan akan balik hari dari rumah pelanggan mengikut tempoh perkhidmatan
  • Pakej Stay in – Bidan akan menetap di rumah pelanggan bermula jam 8:30a.m sehingga 8:30 p.m.

Selain dari rawatan ibu berpantang, Calya juga menyediakan produk barangan ibu serta bayi. Produk barangan ibu ini terdiri daripada pakaian materniti dan pelbagai lagi. Manakala untuk produk barangan bayi juga termasuk dengan susu formula yang berkualiti untuk si manja.

BACA JUGA :   Perlu atau Tidak Perlu ? Berpantang Selepas Bersalin
Menyelesaikan masakah dan keperluan wanita

Jika anda berminat untuk rawatan ibu berpantang, anda boleh membuat tempahan slot menerusi Calya Confinement. Sebarang maklumat lanjut atau pertanyaan anda boleh hubungi team Calya Confinement di :

Facebook:https://m.facebook.com/calyaconfinement/?tsid=0.5607320087632885&source=result

Telegram :  https://t.me/calyaconfinementofficial

Instagram : https://www.instagram.com/calyaconfinement/

Youtube : https://youtube.com/channel/UCF1ELTjeLj32Dr5E3IkzN3A

Tiktok: https://www.tiktok.com/@calyaconfinement

Nombor khidmat pelanggan : 018-2080827

Nombor Konsultan Syadira : 011-64049576

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here