Honda merupakan sebuah syarikat pengeluaran automotif yang berasal dari Jepun.

Ditubuhkan pada tahun 1946 oleh Sichiro Honda, syarikat besar itu dikatakan semakin pandai membuatkan para pengguna jatuh cinta terhadap produk keluarannya dari masa ke semasa.

honda
Honda, syarikat pengeluaran automotif terbesar

Honda meluaskan empayar perniagaannya di serata dunia termasuklah di Malaysia. Terkini, Honda Malaysia mencatat pendaftaran kereta tertinggi sejak Julai lalu, iaitu sebanyak 12, 808 unit kereta yang telah dijual.

Strategi pemasaran yang berkesan, bentuk rekaan yang menarik dalam setiap pengeluaran baharu serta nilai eksklusif yang terdapat dalam setiap kereta membuatkan Honda semakin berjaya mencuri perhatian para pengguna di luar sana.

Honda City mencatat jualan paling tinggi 

honda
Honda City mendapat jualan paling laris

Honda memberitahu bahawa antara kereta yang mendapat permintaan paling tinggi dalam kalangan pengguna adalah City, Civic dan juga Jazz, yang mana masing-masing memegang peratusan sebanyak 36 peratus, 19 peratus dan 16 peratus.

BACA JUGA :   Pemandu Ini Pakai Honda Civic, Tetapi Kurangnya Kesedaran Sivik
honda
Bahagian dalam kereta yang sangat luas

Berkemungkinan besar, City menjadi kereta yang paling laris dijual serta sering menjadi kegemaran pengguna disebabkan oleh ciri dan nilai eksklusifnya yang sesuai bukan sahaja untuk kegunaan persendirian, tetapi juga untuk kegunaan keluarga.

Antara keistimewaan Honda City yang berjaya menarik perhatian pengguna ialah ruang kargo yang luas, jimat penggunaan minyak, harga yang mampu milik, kaya dengan ciri eksklusif yang lain, pilihan warna yang menarik dan banyak lagi.

honda
Nilai eksklusif yang tinggi pada bahagian dalam

Produk yang dikeluarkan oleh syarikat pengeluar automotif  yang berkualiti tinggi, ditambah pula dengan nilai eksklusif yang terdapat padanya ini pasti membuatkan anda merasakan adalah sangat berbaloi untuk memiliki City.

Bakal perkenalkan model baharu 

Honda juga menjelaskan bahawa kini ia akan memperkenalkan satu lagi model popular di pasaran Malaysia, iaitu HR-V, dalam masa yang terdekat.

BACA JUGA :   Pemandu Ini Pakai Honda Civic, Tetapi Kurangnya Kesedaran Sivik
honda
Honda HR-V

Tahniah sekali lagi buat Honda kerana berjaya mencipta prestasi yang cemerlang dari masa ke semasa!

Teruskan layari Deenamik.com dan like FB page Deenamik untuk dapatkan info-info terkini serta isu-isu viral dari dalam dan luar negara.

Kepada semua wanita di luar sana, sekiranya anada ingin mengekekalkan kecantikan dalaman mahupun luaranJUS ROYAL V merupakan produk yang terbaik untuk anda.

Royal V juga merupakan antara hot item dari Jamu Ratu Malaya setakat ini. Testimoni yang deperoleh daripada pengguna juga cukup memuaskan! Apa tunggu lagi?

Kepada wanita yang telah berkahwin, anda pasti akan membuatkan suami semakin sayang terhadap anda setelah amalkan Royal V! Dapatkan Jus Royal V di pautan yang berikut:

Facebook : Stokis JRM Johor

Instagram : @jamuratumalaya_johor

WhatsApp :

 https://www.wasap.my/60132002695 

https://www.wasap.my/60132882695

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here