Anda sudah mempunyai ilmu yang mencukupi dalam pelaburan cryptocurrency? Berminat untuk mendapatkan bimbingan lanjut bagaimana untuk melakukan pelaburan menerusi platform pelaburan dalam talian, Binance? Pastikan anda menyertai Binance Capital Team untuk mendapatkan cara-cara berguna untuk mula melabur menggunakan Binance.

Binance Capital Team

Binance Capital Team (BCT) merupakan sebuah kumpulan yang membawa tujuan untuk membantu rakyat Malaysia untuk memahami pelaburan cryptocurrency dengan lebih mendalam. Dalam pada itu, BCT juga akan membantu anda untuk mendapatkan pengetahuan lanjut berkenaan Binance.

Melalui artikel sebelum ini, Binance adalah satu platform aplikasi dalam talian yang diwujudkan untuk memudahkan pelaburan cryptocurrency. BCT turut boleh membantu anda dalam memudahkan urusan anda ketika melakukan pelaburan.

Meskipun Binance tidak digunakan oleh kebanyakan rakyat Malaysia, namun platform ini menjadi pilihan kerana kepelbagaian yang ditawarkan oleh Binance. Binance juga merupakan exchange yang paling diminati dan berada di peringkat teratas sebagai exchange yang paling banyak digunakan di seluruh dunia.

BACA JUGA :   Perkara Anda Perlu Tahu Sebelum Mula Trade Cryptocurrency
Berikut adalah  kedudukan exhange mengikut volume di coinmarketcap.com

Perkara ini kerana Binance menawarkan pelbagai kelebihan di mana ia menunjukkan data-data penting yang berguna kepada pelabur. Adapun begitu, antara kelebihan utama yang ada pada Binance adalah ia boleh disambung kepada robot yang melakukan auto-trading menggunakan akaun Binance anda.

Auto-trade Menggunakan Robot di Binance

Cara ini adalah cara yang telah diterapkan oleh BCT di mana anda akan diajar daripada mula sehingga habis bagaimana untuk menggunakan robot trading. BCT menjalankan trading cryptocurrency dan mampu untuk lakukan tetapan auto-trading cryptocurrrency melalui Binance.

Melalui auto-trading ini, pelabur hanya perlu memerhatikan gerak kerja (trading) robot yang telah disistemkan. Dengan itu, pelabur tidak lagi memerlukan masa yang banyak untuk memantau pergerakan harga cryptocurrency sepanjang hari.

BACA JUGA :   Ketahui 3 Kripto Meme Yang Sedang Hangat Di Amerika Syarikat Setakat Ini!

Tidak cukup dengan itu, BCT juga mengajak anda untuk menyertai kumpulan ini untu menjana pendapatan pasif melalui robot tersebut. Pendapatan pasif tersebut boleh dijana dengan cara seperti yang telah diterangkan di dalam artikel ini. Kini, bukan sekadar lelaki bekerja sahaja yang boleh mula melabur malahan pelabur wanita.

BCT mengajak anda untuk menjana pendapatan dengan cara terkini iaitu dengan trading cryptocurrency. Jika anda berminat untuk sertai BCT dan menjalankan pelaburan cryptocurrency, anda boleh ikuti BCT menerusi platform media sosial yang berikut.

Facebook: Binance Capital Team 
Telegram: https://t.me/joinchat/txWoWBI4emJkNzVl 
Youtube: Binance Capital Team

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here