Binance merupakan sebuah exchanger bagi aset digital cryptocurrency. Ia telah ditubuhkan pada tahun 2017 di Hong Kong. Namun, pada tahun 2018, ibu pejabatnya telah diubah ke Malta, EU. Binance menawarkan perdagangan crypto-to-crypto lebih daripada 500 cryptocurrency dan token maya. Ia menyokong mata wang kripto paling biasa diperdagangkan di exchanger.

Antara mata wang kripto tersebut terdiri daripada Bitcoin (BCT), Ether (ETH), Litecoin (LTC), Dogecoin (DOGE) dan bahkan tokennya sendiri Binance Coin (BNB). Antara kelebihan lain Binance adalah Binance menyediakan dompet crypto untuk para trader.

Nama Binance telah diambil dari dua perkataan yang digabungkan iaitu Bitcoin’ dan ‘Finance’. Ia menuntut standard keselamatan yang tinggi dan mempunyai kemampuan proses yang memberangsangkan.

Oleh yang demikian, Binance Capital Team atau BCT ditubuhkan untuk memperkenalkan dengan lebih lanjut berkenaan platform Binance. BCT mempunyai ahli-ahli newbie yang berjiwa besar untuk memajukan kewangan mereka menerusi platform perdagangan cryptocurrency ini.

BACA JUGA :   Ketahui Kelebihan Robot Trading Yang Digunakan Oleh Binance Capital Team (BCT)

Dalam pada itu, BCT juga membuka peluang kepada anda untuk mengetahui dengan lebih lanjut berkenaan cara terkini yang digunakan oleh ahli-ahli BCT. Antara cara tersebut adalah dengan menetapkan robot pada aplikasi Binance.

Robot atau lebih sering dipanggil sebagai bot merupakan satu fungsi di bawah Binance yang memudahkan para trader. Bot ini diciptakan untuk memudahkan para trader dan yang paling penting mempercepatkan proses pembelian dan penjualan mata wang kripto.

Antara kelebihan lain apabila menggunakan bot ini adalah trader dapat mengurangkan masa daripada melihat paparan trading cryptocurrency. Hal ini dikatakan kerana pasaran kripto sentiasa berubah dan memerlukan perhatian yang lebih panjang berbanding pasaran aset lainnya.

Selain daripada itu, robot yang telah ditetapkan pada Binance menjalankan fungsi menganalisis dan meramal risiko pasaran. Dengan menggunakan robot ini, trading di pasaran kripto menjadi lebih cekap dan tanpa had.

BACA JUGA :   VISA Tekad Bawa Transformasi Dalam Dunia Kripto, Satu Berita Gembira Buat Para Trader

Seterusnya, jika mengikut kepada perdagangan-perdagangan kripto, emosi trader sedikit sebanyak mengganggu transaksi yang telah dijalankan. Dengan adanya robot ini, permainan emosi tidak lagi diperlukan semasa melakukan trading. Trader hanya perlu menetapkan program tetapan yang diperlukan dan membiarkan robot tersebut bergerak dengan sendirinya.

Jika anda berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut berkenaan robot di Binance, anda boleh hubungi pihak Binance Capital Team (BCT). Pihak BCT sedia menawarkan bimbingan kepada anda dan bersama-sama membina kewangan yang kukuh. Pihak BCT boleh dihubungi menerusi:

Khidmat Pelanggan: 011-56954641
Facebook: Binance Capital Team
Telegram: https://t.me/joinchat/txWoWBI4emJkNzVl
Youtube: Binance Capital Team

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here