Adakah anda ingin berpindah tetapi tidak tahu ingin menggunakan khidmat apa yang mudah dan berpatutan? Ataupun anda ingin berpindah rumah dan ingin barang anda dikemas oleh syarikat tersebut?

Jangan risau, anda boleh menghubungi AKMOVERS. AKMOVERS adalah syarikat yang profesional untuk mengemas barang dan memindahkan semuanya di tempat yang dikehendaki dengan mudah dan sudah berada dalam industri ini selama 7 tahun.

rumah
Sumber foto: AKMOVERS

Syarikat ini terletak di Shah Alam tetapi juga beroperasi di Kuala Lumpur dan Selangor. Terdapat pakej yang berbeza terdiri dari:

  • Full Service Movers
  • Partial Service Movers
  • Plantinum Service Movers
  • Kerja pembersihan rumah
  • Khidmat memasang dan menanggalkan penghawa dingin
  • Lain-lain

Jumlah pekerja mereka sebanyak 30 orang yang berkelayakan dan berhemah. Anda tidak perlu risau tentang keselamatan barang anda. Mereka akan menjaga dan membalutnya dengan baik sekali.

rumah
Sumber foto: AKMOVERS

Khidmat mereka juga pernah digunakan oleh artis terkenal tanah air seperti Nora Danish, Faizal Tahir, Dato Jalaluddin Hassan dan lain-lain lagi. Mereka mendapat maklum balas yang baik.

Setakat ini mereka telah memindahkan sebanyak 5042 buah rumah dan 7497 client yang berpuas hati dengan perkhidmatan mereka.

rumah
Sumber foto: AKMOVERS

Apa yang anda tunggu lagi? Jika anda ingin berpindah, hubungi AKMOVERS untuk mendapat perkhidmatan yang terbaik.

Maklumat berkaitan dengan syarikat ini:

Alamat:

AKMovers

NO 12A-1B, Floor 1, Jalan Boling Padang E13/E, Seksyen 13, 40100 Shah Alam, Selangor

No Telefon: +03-55242916 / 019-5181744

Email: marketing@myakmovers.com

Atau anda boleh melayari laman web untuk mengetahui perincian dengan lebih mendalam: www.myakmovers.com

Untuk tidak terlepas sebarang informasi mengenai isu ini, pastikan anda sentiasa layari Deenamik.com dan like FB Page Deenamik.

Layari Daulah Online Bookstore, Kedai Buku Online Yang Menawarkan Buku-Buku Bestseller Idaman Anda Dengan Harga Termurah Di Malaysia!
Daulah.com

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here