Membeli Sambil Beramal di Jalan Allah

Berbelanja dan beramal sedekah sudah sinonim dalam kehidupan kita, tambah-tambah lagi di bulan Ramadan/Syawal yang mulia ini. Apabila sahaja kedengaran orang dalam kesusahan, pasti pertolongan dihulurkan selagi mana ada hebahan mengenai kekurangan atau kesempitan dalam masyarakat.

Matlamat sama cuba dipenuhi melalui penjualan Kurma Dhuha. Produk ini dijual bukanlah kerana keuntungan semata-mata, bahkan lebih penting sebahagian hasil jualan akan disumbangkang kepada Maahad Tahfiz Riyadhatus Solihin (Mataras) di Pasir Gudang bagi tujuan pembangunan pusat ilmuan tersebut.

Bagi setiap pembelian Kurma Dhuha, sebanyak 20% daripada hasil jualan akan disumbangkan kepada Maahad Tahfiz Riyadhatus Solihin atas nama pembeli. Resit pembuktian sumbangan akan turut diposkan kepada pembeli.

Pendekatan membeli sambil beramal ini sememangnya satu usaha yang murni di mana pembeli dapat sama-sama berkongsi melakukan amal untuk saham akhirat masing-masing. Secara tak langsung, pendekatan ini telah menggariskan satu platform untuk para pembeli berinfaq di jalan Allah.

BACA JUGA :   Amalan Kesihatan Untuk Sistem Penghadaman Yang Sihat!

Kurma DhuhaKeistimewaan & Khasiat Kurma Dhuha

Kurma Dhuha merupakan herba mujarab hasil tangan Bonda Rozita Ibrahim dari Jamu Ratu Malaya (JRM) yang dapat menyembuhkan pelbagai jenis penyakit. Ia diformulasikan dari Madu Akasia, Kala Namak, Jintan Rom, Habatussauda, Ekstrak Minyak Herba dari Tanah Arab & Biji Kurma yang amat kaya dengan khasiat perubatan khas untuk lelaki dan juga wanita.

Produk ini sememangnya menjadi pilihan ramai dan sungguh laris di pasaran. Mana tidaknya, Kurma Dhuha begitu terjamin manfaatnya kerana dihasilkan dari herba premium terpilih dan kualitinya dijaga.

Kurma DhuhaLagipun, tak rugi kalau beli Kurma Dhuha ini kerana produknya cukup terkenal dan sudah terbukti keberkesanannya kepada setiap lapisan masyarakat. Di samping menggunakan produk ini untuk diri sendiri dan keluarga, ia juga menjadi medium dakwah secara tidak langsung. Pendek kata, nikmat di dunia dapat, saham di akhirat pun dapat.

Kurma Dhuha sentiasa mendapat permintaan yang luar biasa daripada pembeli hinggakan produk itu sentiasa kehabisan stok. Justeru, peluang ini dibuka kepada orang ramai untuk berinfaq ke jalan Allah di samping menjaga kesihatan. Lebih-lebih lagi, setiap amalan baik yang dilakukan di bulan Ramadan ini akan diberikan ganjaran pahala berlipat kali ganda.

BACA JUGA :   Ini Adalah Kegunaan Lain Kopi Yang Anda Tak Tahu!

Kurma Dhuha

Kurma Dhuha

Kurma Dhuha

Kurma DhuhaDapatkan Kurma Dhuha Sekarang !!!

Lebih menarik, kos penghantaran adalah percuma dan dibiayai sepenuhnya. Dengan ini, para pembeli dapat membuat penjimatan lebih untuk persediaan Hari Raya/Syawal yang bakal menjelang tiba.

Jadi apa tunggu lagi, jangan lepaskan peluang untuk dapatkan Kurma Dhuha khas untuk diri dan ahli keluarga tercinta di samping beramal membantu anak-anak Tahfiz menuntut ilmu.

#MembeliSambilDapatPahala

Anda boleh mengikuti perkembangan dan butiran produk ini melalui laman sosialย Facebookย Jamu Ratu Malaya dengan kata kunci #KurmaDhuha

Untuk urusan pembelian Kurma Dhuha, anda boleh hubungi mereka di pautan di bawah :

Facebook : Stokis JRM Johor

Instagram : @jamuratumalaya_johor

WhatsApp : wasap.my/60132002695

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here