PAKEJ UMRAH TERBAIK, PILIHAN RAMAI

Mengerjakan ibadah Umrah atau Haji pastinya menjadi impian bagi setiap seorang Muslim. Peluang menziarahi makam Nabi tercinta Nabi Muhammad S.A.W dan melihat keindahan, kebesaran rumah Allah SWT iaitu Kaabah adalah kesempatan yang begitu berharga.

Bagi sesetengah daripada kita, mungkin peluang sebegini hanya muncul sekali sahaja dalam hidup.

Jadi, anda harus pastikan perjalanan anda ke Tanah Suci itu menjadi satu pengalaman yang paling bermakna dan memuaskan hati. Bagi memastikan perkara itu terlaksana, anda haruslah memilih agensi pelancongan Umrah yang cekap dan tepat.

Maklumlah, kebelakangan ini banyak kali kita dengar tentang lambakan agensi yang memperdaya dan mengambil kesempatan ke atas jemaah-jemaah Umrah. Perkara sebegini harus diberi perhatian agar tidak menerima nasib yang sama seperti mangsa-mangsa lain.

Bagi mengelakkan anda diperdaya oleh agensi tidak bertanggungjawab di luar sana, kami sangat menyarankan anda supaya memilih Pakej Umrah istimewa dari Minhakim Travels Sdn Bhd, agensi umrah yang berdaftar secara rasmi dan diiktiraf.

Yang menariknya, pakej Umrah yang ditawarkan adalah dengan harga yang cukup-cukup berbaloi.

Pakej dan servis yang diberikan pun memang akan buat anda puas hati. Pendek kata, daripada mula bertolak sampailah tamat ibadah Umrah, segala layanan memang tip-top.

KEISTIMEWAAN PAKEJ UMRAH YANG TIADA DI TEMPAT LAIN

Haaaa nak tahu kenapa Pakej Umrah Minhakim Travels ini sering menjadi rebutan ramai ??

#1. Pertamanya, harga yang ditawarkan adalah sangat murah (harga ekonomi) tetapi para jemaah bakal diberikan layanan mewah dan eksklusif persis VIP. Dengan harga pakej serendah RM6990, anda disediakan penginapan khas di hotel bertaraf 5 bintang di Kota Mekah sepanjang tempoh menunaikan Umrah.

BACA JUGA :   IMAMS Punca Ibadah Umrah Kini Dikenakan Cukai GST

#2. Sudahlah menginap di hotel mewah, jarak dari hotel ke Masjidil Haram pun tersangat lah dekat. Bayangkan, jaraknya hanya lebih kurang 180 meter. Jadi tak perlu tergesa-gesa dan berjalan jauh setiap kali ingin memohon doa di Masjidil Haram, tempat di mana doa adalah mustajab.

pakej umrah murah

pakej umrah murah
Tawaran-tawaran dan keistimewaan eksklusif diberikan oleh Minhakim Travels Sdn Bhd.

#3. Tambahan pula, diskaun sebanyak RM300 juga diberikan kepada warga emas. Ini adalah satu langkah murni yang diambil Minhakim Travels bagi meringankan beban Jemaah yang kurang berkemampuan dalam beribadah dan menjadi ‘tetamu’ istimewa-Nya.

#4. Anda tidak perlu risau tentang kebajikan anda di sana kerana kesihatan dan perlindungan anda semuanya dijaga dengan rapi. Selain insuran berkelompok, Jemaah turut dibekalkan dengan Medical Card. Menariknya ada Medical Card ini adalah anda boleh mendapatkan rawatan kesihatan dan bekalan ubat secara percuma di klinik yang ditetapkan.

#5. Paling penting, Minhakim Travels sangat menitikberatkan keselesaan dan kemudahan para jemaah. Berbekalkan pengalaman bertahun-tahun mengendalikan pakej umrah, setiap kakitangan mereka sangat mesra dan bekerja keras demi memastikan segalanya berjalan lancar dan memenuhi permintaan jemaah.

BACA JUGA :   Fitrah Al Hajj Menjadi Pilihan Ramai Kerana Menyediakan Variasi Kelengkapan Untuk Ibadah Solat, Haji dan Umrah Dengan Harga Yang Cukup Berbaloi-Baloi

pakej umrah murah
Minhakim Travels komited dalam menyediakan pakej yang mendatangkan kemudahan dan keselesaan buat para jemaah.

#6. Bagi mereka yang baru kali pertama menjejakkan kaki ke tanah suci Makkah dan kekok untuk melakukan tawaf, sai atau bertahallul, anda tak perlu risau kerana ada Mutawif dan pegawai bertauliah yang akan membantu anda.

Ini sejajar dengan objektif Minhakim Travels yang mahu menyediakan perkhidmatan terbaik dan memastikan pelanggan mempunyai kenangan terindah ketika menunaikan ibadah di Tanah Suci.

CEPAT TEMPAH KALAU TAK MAHU TERLEPAS !!

Slot untuk pakej Umrah ini dibuka khas untuk musim Oktober, November dan Disember 2018 nanti. Jadi, jangan lepaskan peluang untuk menempah pakej tersebut pada musim yang anda inginkan.

Sedikit peringatan, slot pakej Umrah daripada Minhakim Travels adalah dibuka untuk tempoh terhad sahaja memandangkan tempahan yang begitu ramai daripada pelanggan. Jika lambat, maka slot akan habis dan ditutup serta-merta.

*Nota : Minhakim Travels mempunyai Lesen Khas Umrah (LKU 0047) yang diiktiraf oleh badan yang bertauliah.

Siapa Cepat, Dia Dapat !!!

Untuk menempah dan sebarang urusan pertanyaan, anda boleh hubungi Minhakim Travels melalui butiran di bawah :

03-83220555 : Pejabat

017-8817150 : Puan Hajah Aziah

019-3010160 : Puan Aini

E-mel : info@minhakimtravels.com

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here