Seorang lelaki di Taiping, Perak mengaku tidak bersalah atas dakwaan mencabul adik iparnya pada tahun lalu yang pada ketika itu berumur 13 tahun dan merupakan pelajar sekolah menengah tingkatan satu.

Tertuduh diberi ikat jamin RM8,000 beserta seorang penjamin. Kredit foto: Sinar Harian

Tertuduh yang merupakan seorang pekerja buruh telah disabitkan di bawah Seksyeb 377CA Kanun Keseksaan atas kesalahan melakukan hubungan seks dengan seseorang yang lain dengan memasukkan apa-apa objek kedalam vagina atau dubur seseorang yang lain tanpa kerelaan  atau kebenaran mangsa.

Suspek boleh dikenakan hukuman jika disabit kesalahan penjara 20 tahun atau sebatan dan sebatan. Menurut kejadian, tertuduh telah memasukkan jari ke dalam kemaluan mangsa tanpa keizinan. Kejadian memalukan itu telah dilakukan di nagahian ruang tamu Taman Long Jaafar 8, Kampung Boyan 2017 lalu.

BACA JUGA :   Berwaspada di Tempat Awam! Ini Tips Yang Anda Boleh Ikuti

Pendakwaan bagi kes ini telah dikendalikan oleh Timbalan Pendakwa Raya Safiyatun Ahmadun manakala tertuduh diwakili oleh peguam dari Yayasan Bantuan Guaman Kebangsaan, M Kathan.

Tertuduh diberi ikat jamin RM 8,000 beserta seorang penjamin. Kes akan disebut semula pada 13 November depan. Tertuduh tidak dibenarkan untuk mendekati mangsa sebagai tambahan ikat jamin sebelum kes disebut semula.

Perkara ini adalah suatu isu yang sangat serius. Sebagai langkah berjaga-jaga, orang diminta untuk sentiasa berhati-hati dan sentiasa jaga perilaku agar pisang tidak berbuah dua kali.

Untuk tidak terlepas sebarang informasi-informasi menarik dari dalam dan luar negara, pastikan anda sentiasa layari Deenamik.com dan like FB Page Deenamik.

BACA JUGA :   11.11:  Jualan Orang Single Yang Menjadi Fenomena Dunia

Minum air coklat dah boleh kurus?! Rasa lapar pun dah kurang?!

Ini bukan benda karut tapi realiti!

Chocolate Fiber Life keluaran Jamu Ratu Malaya merupakan minuman coklat yang boleh membantu anda untuk menjaga kesihatan diri dan keluarga.

Satu produk pelbagai khasiat. Sudah ramai yang berpuas hati dengan produk ni. Dapatkannya melalui pautan ini:

Facebook : Stokis JRM Johor

Instagram : @jamuratumalaya_johor

WhatsApp :

 https://www.wasap.my/60132002695 

https://www.wasap.my/60132882695

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here