Nak cantik dan kurus, dengan minuman coklat?! Biar betul! Cukup ke khasiat?

Ini bukan omong kosong. Ini bukan cubaan. Gimik murahan pun bukan. Ini adalah REALITI! Zaman sekarang; nak sihat, nak cantik, nak kurus pun dah senang. tak perlu lagi nak kena telan ubat herba yang pahit. Minuman coklat pun kaya khasiat dah.

Pengeluar jamu terkemuka, Jamu Ratu Malaya kini telah menyediakan penyelesaian mudah kepada mereka yang mahu menjaga sistem penghadaman dengan produk minuman berasaskan coklat yang kaya dengan pelbagai khasiat.

Chocolate Fiber Life, produk minuman yang bukan seperti minuman coklat lain yang ada di pasaran. Ia dirumus khusus buat mereka yang mementingkan penjagaan kesihatan, menjaga berat badan serta sebagai pilihan minuman berkhasiat.

Bukan setakat tu saja, minuman coklat ni sangatlah sesuai untuk mereka yang menghadapi pelbagai masalah kesihatan berkaitan tekanan darah, kolestrol, dan jantung  bagi mengekalkan kesihatan tubuh mereka.

Khasiat-khasiat Yang Terkandung Dalam Chocolate Fiber Life.

Selain daripada minuman yang enak diminum, pengamal produk ini juga boleh memperolehi pelbagai khasiat yang sedia ada terkandung dalam produk minuman ni. Khasiat seperti:

  • Sangat lazat dan mengenyangkan
  • Membekalkan tenaga & inergi berpanjangan
  • Tinggi kandungan kalsium untuk kekuatan tulang
  • Mengekalkan berat badan yang ideal
  • Mengandungi selenium dan fiber / serat 
  • Menurunkan kolesterol dalam badan
  • Baik untuk wanita yang menopause (menjaga jantung dan tekanan darah)
  • Mengurangkan risiko penyakit kencing manis
  • Tinggi Vitamin B1, B2, B6, zat besi & fosfat
  • Melegakan sembelit, kolesterol yang lebih rendah dan berfungsi sebagai antioksidan
  • Melancarkan sistem penghadaman
  • Menyerap gula dan kolestrol berlebihan dalam darah
  • Menjaga kesihatan jantung

Sedap dan berkhasiat tinggi. Jarang benar kita dengar minuman coklat yang ada macam-macam khasiat yang bermanfaat kepada badan kita. Chocolate Fiber Life adalah antara produk yang mempunyai kelebihan ni.

Khasiat Daripada Ramuan Terbaik

Jamu Ratu Malaya memberikan hanya yang terbaik buat kesemua pelanggan setianya. Produknya? Hanya ramuan dan bahan yang terbaik dirumuskan supaya pelanggan yang boleh merasai kesan yang terbaik selepas penggunaan.

BACA JUGA :   Herba Bangsawan Ini Jadi Buruan Kerana Khasiatnya Yang Hebat!

Melihat daripada bahan-bahannya, Chocolate Fiber Life ini bukanlah calang-calang minuman. Ia diadun dengan sempurna hasil ramuan dari Beras Perang, Malta, Koko, Oat Beta Glucan, Chitin Glucan, Malta, Stevia, Rhubarb dan Inulin.

Ramuan lain yang diadun dalam minuman ini seperti:

  1. MALTA

-Malta mengandungi kalsium, asid folik, zat besi dan serat, vitamin A, B1, B3,B6, C dan D untuk memberi tenaga yang tahan lama demi mengekalkan kecergasan.

  1. OAT BETA GLUCAN

-Oat Beta Glucan adalah satu daripada 3 makanan di dunia yang mampu menurunkan paras kolesterol dan gula dalam darah dengan efektif. Ia baik untuk pesakit darah tinggi, kolesterol tinggi, sakit jantung dan Diabetes. Oat juga mampu menurunkan berat badan dan mengenyangkan.

  1. STEVIA

-Stevia pengganti kepada gula iaitu racun dalam makanan. Choc fiber tidak mengandungi gula. Dan digantikan dengan stevia sebagai pemanis.

  1. RHUBARB
Rhubarb yang mempunyai banyak khasiat turut dirumuskan dalam minuman Chocolate Fiber Life ini.

-Rhubarb pula bagus untuk bersihkan perut kita dan sistem penghadaman.

Wah! Ini macam punya bahan, dia punya khasiat mestilah yang terbaik dan menyeluruh. Sangatlah rugi bagi sesiapa yang tidak memanfaatkan sepenuhnya produk daripada Jamu Ratu Malaya ni.

Sesuai Untuk Semua Golongan ke Chocolate Fiber Life Ni?

Mesti ada yang tertanya-tanya, minuman Chocolate Fiber Life ni sesuai ke untuk semua golongan? Yang ada sakit kronik, kanak-kanak, wanita mengandung, dan macam-macam lagi?

Jangan risau! Chocolate Fiber Life ni sangatlah sesuai untuk semua golongan tak mengira umur, jantina, dan keadaan kesihatan badan.

Yang mengandung? Tak perlu risau kerana minuman ini boleh menambahkan tenaga sepanjang tempoh kehamilan. Masalah badan lesu dan penat tak ada dah masa mengandung ni.

Kanak-kanak dan warga tua pula sangalah digalakkan untuk mengamalkan produk ni terutama di waktu pagi kerana ia boleh membekalkan tenaga untuk kegiatan sepanjang hari.

BACA JUGA :   Lengkapkan Rutin Penjagaan Wajah Anda Dengan Produk Ni!

Bagi mereka yang nak berdiet, ini wajib menjadi pilihan anda kerana ia boleh mengekang rasa lapar. Kandungan oat dan serat yang tinggi juga boleh melancarkan sistem penghadaman bagi badan yang sihat semasa diet.

Cara pengambilan pun sangat senang. Cuma bancuh dalam air suam dan boleh dinikmati terus. Boleh diambil 2 kali sehari atau mengikut keperluan.

Jangan risau kalau anda mengambil produk JRM yang lain atau sedang mengambil ubat. Ia selamat diambil bersama produk kesihatan dan ubat-ubatan.

Testimoni Pelanggan Yang Berpuas hati

Chocolate Fiber Life ni dah pun berjaya menambat hati ramai pengamalnya kerana khasiat yang ada dalam minuman coklat ni. Ini antara pengamal yang telah berjaya menikati khasiat yang ada pada Chocolate Fiber Life ni:

 

CFL-6

CFL-5

CFL-7

CFL1

Berapa Harga Produk ni? Mana Nak Beli?

Chocolate Fiber Life ni dijual pada harga RM63.00 (Sabah & Sarawak: RM66.00) yang mengandungi 15 paket dalalm satu bungkusan.

Kesemua produk Jamu Ratu Malaya termasuklah Chocolate Fiber Life ni hanya boleh didapati melalui agen penjual yang berdaftar dengan Jamu Ratu Malaya atau stokid yang berdaftar sahaja. Jadi, pastikan anda membeli produk ini daripada temoat yang betul.

Berminat nak dapatkan Chocolate Fiber Life ni? Mudah saja. Tak perlu keluar rumah pun boleh. Anda boleh berhubung dengan pihak Jamu Ratu Malaya melalui talian Whatsapp dan juga melalui Facebook:

Facebook : Stokis JRM Johor

Instagram : @jamuratumalaya_johor

WhatsApp :

 https://www.wasap.my/60132002695

https://www.wasap.my/60132882695

UNTUK PEMBAYARAN:

Maybank

MADANI HUB SDN BHD

Nombor akaun: 551249520869 

Email: saurahjrm@gmail.com

Chocolate Fiber Life juga boleh didapati secara terus di;

STOKIS JAMU RATU MALAYA JOHOR
NO 8 JLN RAMBAI 11

TMN KOTA MASAI
PASIR GUDANG 
JOHOR

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here