Bangun daripada tidur pagi-pagi, kat bilik air pergi tilik muka. Masa tu, anda dah kesan satu bencana yang telah meruntuhkan mood anda di pagi hari! Jerawat mula subur macam dibaja. Jeragat pula berleluasa menghiasi muka anda.

Muka anda pula taklah lawa mana. Kusam kerana tekanan hidup telah merampas kebahagiaan. Setiap hari, berinci-inci mekap yang harus dikenakan untuk tutup segala macam cela yang wujud kat wajah anda tu.

Sampai bila anda nak berselindung di balik mekap yang tebal tu? Sampai bila lagi nak biarkan jerawat satu persatu muncul di kala kita tak mahukannya? Sampai bila nak biaran jeragat terus degil kekal at muka anda? 

SAMPAI BILA?

Dah bermacam produk anda cuba tapi satu pun langsung tak berkesan? Mungkin anda belum bertemu lagi dengan Jamu Ratu Malaya yang terkenal dengan produk yang terkenal dengan reputasi sebagai pengeluar produk kesihatan dan kosmetik berkualiti.

Kawasan kulit muka adalah kawasan yang sangat sensitif. Sebab tu, usaha kena lebih sikit kalau nak pastikan kulit muka ni sentiasa bersih dan sihat dengan produk penjagaan yang betul dan sesuai.

Antara produk yang sesuai adalah Bio Miracle Action, satu produk penjagaan kulit muka yang berkualiti daripada pengeluar jamu terkenal, Jamu Ratu Malaya.

Bio Miracle Action ini terdiri daripada dua item yang mempunyai fungsinya yang tersendiri bagi merawat masalah-masalah kulit berikut:

  • Jeragat
  • Jerawat
  • Kedutan pada wajah
  • Kesan penuaan
  • Kulit kusam

Kedua-dua item dalam Bio Miracle Action ini hendaklah digunakan kedua-duanya sekali bagi menampakkan kesan yang lebih baik dan cepat. Lagi pun, anda beli 1 produk dengan 2 item, takkanlah nak guna 1 produk saja kan?

Item yang disertakan apabila anda membeli Bio Action Miracle ini adalah:

  1. Deep Repairing Serum (Serum 15ml)

Serum yang disertakan dalam produk ini adalah bertujuan untuk mempercepatkan pembaharuan sel-sel kulit dan menanggalkan sel-sel kulit mati yang menyebabkan kulit wajah menjadi kasar dan kusam.

BACA JUGA :   Penangan Khelin Myrha: Badan Lesu Makin Kurang!

Dengan cara penggunaan yang betul, serum ini boleh menjadikan kulit anda lebih halus dan licin kerana kandungan pelembap yang tinggi.

Kandungan pelembap yang baik dan tinggi ini akan merangsang pembentukan kolagen dan mengaktifkan Sintesis Glycosamino Glycans yang dapat mengisi ruang sel, dan boleh  mengurangkan kedutan pada permukaan kulit wajah.

kulit yang lembap adalah idaman smeua wnaita. (Sumber gambar: Cara Hidup Sihat)

Fungsi-fungsi lain serum ini adalah:

  • Menanggalkan sel kulit mati dan mencerahkan kulit
  • Mengurangkan kulit muka berminyak
  • Melembapkan kulit kering dan mengurangkan kedutan
  • Mengecutkan jerawat dan menutup kesan parut jerawat
  • Melembutkan dan mebekalkan nutrisi pada kulit.

2.  Deep Repairing Cream (Cream 15gm)

Krim muka ini mengandungi pati bunga Spilanthes Acmella, yang boleh mendatangkan kesan yang sama kuat seperti botoks. Tapi, ia adalah sepenuhnya bahan alami. Bukannya bahan sintetik yang boleh memberi kesan buruk kepada kulit

Bahan ini akan menegangkan kulit serta mengurangkan kedutan yang ada pada wajah dengan kadar yang cepat. Kandungan Proteogylcan akan merangsang pembentukan Kolagen dan Elastin yang menjadikan kulit kuat dan sihat.

Spilanthes Acmella, mempunyai kesan yang sama uat dengan botoks. (sumber gambar: The Herb Shopee)

Tak cukup dengan tu, krim ni juga mengandungi Apple PhytoCellTec Mallus Domestica melambatkan penuaan. PALING PENTING! Ia sesuai untuk semua lapisan umur.

Fungsi-fungsinya Deep Repairing Cream ini adalah:

  • Melindungi dan mengaktifkan sel stem kulit
  • Melambatkan proses penuaan pada sel-sel kulit
  • Menegangkan dan melembapkan kulit
  • Mengurangkan kedutan dan kekenduran wajah
  • Menghilangkan sel hitam jeragat dan sel kulit mati
  • Membina Kolagen dan Elastin kulit serta mencerahkan
  • Mempercepatkan penyembuhan luka dan pembaharuan kulit

Macam mana nak gunakan produk ni?

Disebabkan Bio Miracle Action ni terdiri daripada 2 produk yang berbeza, jadi anda perlu mengikuti langkah-langah yang betul bagi mendapatkan kesan yang diinginkan pada wajah anda.

Cara-cara menggunakan Bio Miracle Action ini :

  1. Sapukan Deep Repairing Serum selepas menggunakan penyegar.
  2. Kemudian sapu Deep Repairing Cream pada wajah dan leher dengan rata.
  3. Gunakan 2 kali sehari pada waktu pagi dan malam
BACA JUGA :   Atasi Masalah Lemah Badan Dan Kurang Bertanaga Dengan Kurma Dhuha

PERINGATAN!

Bergantung pada individu, pada awal pemakaian produk ini, kulit akan terasa sedikit gatal. Tapi jangan risau! Ia adalah petanda biasa menunjukkan serum sedang bertindak balas pada wajah yang berjeragat tebal dan mempunyai banyak sel kulit mati.

Jadi, dah bersedia untuk keluar daripada belenggu kulit kusam, penuh jeragat, dan jerawat subur merata wajah? Bio Action Miracle ini adalah penyelesaian terunggul untuk kulit wajah anda.

Keberkesanannya? Mari kita tengok pengguna-pengguna yang telah berpuas hati kini.

BMA 9

Berminat nak dapatkan produk ni?

Produk penjagaan kulit ini anda boleh dapatinya pada harga RM 69.50

Kesemua produk Jamu Ratu Malaya adalah eksklusif dan hanya boleh didapati daripada stokis yang berdaftar sahaja. Jadi, kalau anda nak dapatkan produk Bio Action Miracle atau mana-mana produk Jamu Ratu Malaya, pastikan anda mendapatkannya daripada pengedar berdaftar.

Atau pun…

Anda boleh menghubungi nombor yang disertakan di bawah bagi maklumat pembelian produk Bio Action Miracle ni.

Oh ya, kesemua produk Jamu Ratu Malaya hanya dijual oleh stokis yang berdaftar sahaja dan tidak dijual oleh mana-mana toko jamu. Sekiranya ada kedai jamu yang menjual, pastikan ia adalah penjual berdaftar dengan pihak JRM.

Jadi, macam mana untuk mendapatkan produk ini? Mudah saja sebenarnya. Anda tidak perlu untuk keluar rumah pun untuk mendapat produk ini.

Di sini kami lampirkan informasi yang boleh dijadikan panduan untuk sebarang tempahan ataupun urusan pembelian. Anda boleh menghubungi pihak JRM melalui pautan di bawah:

Facebook : Stokis JRM Johor

Instagram : @jamuratumalaya_johor

WhatsApp :

 https://www.wasap.my/60132002695

https://www.wasap.my/60132882695

UNTUK PEMBAYARAN:

Maybank

MADANI HUB SDN BHD

Nombor akaun: 551249520869 

Email: saurahjrm@gmail.com

Colonis D’Mestica juga boleh didapati secara terus di;

STOKIS JAMU RATU MALAYA JOHOR
NO 8 JLN RAMBAI 11

TMN KOTA MASAI
PASIR GUDANG 
JOHOR

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here