Perdana Menteri Malaysia tiba di New York pada selasa dalam lawatan kerja sempena Perhimpunan Agung Pertubuhan Bangsa Bersatu (UNGA) ke-73. Tun Mahathir dilihat tiba bersama isteri beliau, Tun Dr. Siti Hasmah.

Wakil Tetap Malaysia ke Pertubuhan Bangsa Bersatu (PBB), Datuk Seri Muhammad Shahrul Ikram Yaakob dan Konsul Besar Malaysia di New York, Jeremiah Oliver Jitos antara yang menyambut ketibaan Tun Dr. Mahathir dan isteri beliau.

Tun Dr. Mahathir tiba di New York pada selasa lalu. Kredit foto: Bernama

Tun Dr. Mahathir dijadualkan akan menghadiri Forum Perniagaan Tahunan Kedua Blooberg Global, berucap pada sesi Asia Society dan menghadiri jamuan makan malam bersama Majlis Perniagaan AS-Asean  dan Dewan Perdagangan AS serta warga diaspora Malaysia di New York.

BACA JUGA :   10 Destinasi Pelancongan Paling Banyak Dilawati Di Dunia
Tun Dr. Siti Hasmah. Kredit foto: Malaysia review

Semasa perhimpunan agung, Dr Mahathir akan disertai Menteri Luar; Datuk Saifuddin Abdullah, Menteri  Pertahanan; Mohamad Sabu, Menteri Kesihatan; Dr Dzulkefly Ahmad dan pegawai-pegawai kanan kerajaan.

Dr Mahathir dan Dr Siti Hasmah dijadual berlepas ke London pada 29 September untuk meneruskan lawatan bahagian kedua ke United Kingdom.

Untuk tidak terlepas sebarang informasi-informasi menarik dari dalam dan luar negara, pastikan anda sentiasa layari Deenamik.com dan like FB Page Deenamik.

“Bertahun muka penuh jeragat. Asal stress je, mulalah jerawat nak naik dengan subur. Tapi lepas pakai Bio Action Miracle, segala macam jeragat dan jerawat hilang terus daripada muka ni…!!”

Bio Action Miracle, teman terbaik seorang wanita untuk menghilangkan jeragat dan jerawat di muka dan memastikan kulit muka sentiasa segar dan lembap.

BACA JUGA :   Krisis Myanmar: Lebih 6,000 Ditahan Sejak Rampasan Kuasa

Pilihan yang terbaik dan berkualiti daripada Jamu Ratu Malaya. Dapatkannya melalui pautan ini:

Facebook : Stokis JRM Johor

Instagram : @jamuratumalaya_johor

WhatsApp :

 https://www.wasap.my/60132002695 

https://www.wasap.my/60132882695

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here