“Eiii…! Bencilah macam ni. Kulit muka ni dahlah kusam. Jeragat pulak penuh satu muka. Kalau macam ni, jangan harap ada lelaki yang akan suka kat aku!”

Masalah macam ni rasanya hampir semua wanita dah mengalaminya. Kulit kusam, berjerawat pula tu. Bila dah jadi macam ni, nak berinteraksi dengan  orang ramai pun jadi tak yakin sebab penampilan yang kurang menarik.

Jadi, kepada semua wanita di luar sana yang mengalami masalah sebegini. Jangan risau kerana ada satu produk daripada Jamu Ratu Malaya yang boleh anda amalkan untuk tampil dengan kulit putih bersih bebas jerawat.

WUJA PINKISH merupakan makanan kesihatan yang diformulasikan khas untuk mengatasi masalah kulit yang kusam, tak bermaya, penuh jeragat, dan berjerawat. Produk ini adalah satu lagi keluaran berkualiti daripada pengeluar produk jamu, Jamu Ratu Malaya.

Makanan kesihatan ini mengandungi kolagen yang diperolehi daripada sisik ikan merah yang mempunyai kadar penyerapan yang lebih tinggi berbanding kolagen yang diambil daripada sumber lain seperti tulang haiwan.

Kolagen yang digunakan dalam Wuja Pinkish ini dihasilkan daripada sisik ikan merah yang boleh diserap dengan lebih pantas.

Selain daripada kaya dengan kolagen, Wuja Pinkish ni juga mengandungi kandungan vitamin dan zat-zat lain yang diperlukan oleh badan untuk memastikan kulit tampil bersih bebas jeragat dan jerawat.

Kebaikan-kebaikan Lain Wuja Pinkish?

Tahukah anda? Wuja Pinkish ni bukan saja boleh diminum untuk mencantikkan kulit wajah, tapi juga produk ni ada manfaat lain yang boleh diperolehi jika ia diamalkan dengan konsisten. Antaranya seperti:

  • Mencerahkan kulit.
  • Melembapkan kulit
  • Menjana sel-sel kulit baru
  • Membantu masalah insomnia
  • Melawaskan pembuangan air besar dan kecil
  • Mengurangkan berat badan
  • Memberi tenaga tambahan
  • Mencerahan bawah mata/ menghindari rabun
  • Mengurangkan tekanan
  • Melancarkan peredaran darah
  • Sesuai utk wanita mengandung &menyusukan anak
  • Antioksidan
  • Anti penuaaan
  • Menegangkan kulit
  • Menghilangkan kesan parut
  • Memulihkan wajah akibat tersalah penggunaan kosmetik yg berbahaya
  • Menyah toksin kulit.
  • Membantu mengatasi masalah kulit kusam & tidak berseri
  • Merawat masalah jerawat dari dalam & memudarkan parut jerawat
  • Menjadikan rambut lebih sihat, beralun & hitam berkilat
  • Menguatkan kuku & merawat masalah tumit kaki merekah
BACA JUGA :   Atasi Masalah Lemah Badan Dan Kurang Bertanaga Dengan Kurma Dhuha

Bukan setakat untuk nak bagi kulit sihat dan berseri, tapi nak jaga kesihatan diri pun boleh dengan produk ni. Itulah dia kualiti yang dihasilkan oleh Jamu Ratu Malaya ini, tiada tandingan dan hanya yang terbaik untuk pelanggan setianya.

Kandungan dan bahan Wuja Pinkish

Tadi kita dah tahu manfaat daripada produk ni, sekarang mari kita tahu apa yang ada dalam Wuja Pinkish ni sampai begitu banyak sekali manfaatnya. Antara kandungan yang menjadikan produk ini sangat berkesan dalam menghilangkan jeragat adalah:

  • Kolagen daripada sisik ikan merah: terbukti menyerap denga lebih cepat berbanding kolagen daripada sumber lain
  • Pine Bark Extract yang boleh meningkatkan fungsi buah pinggang, mempunyai kandungan antioksida untuk mengekalkan keremajaan kulit, serta boleh mengurangkan gula dalam darah dan meningkatkan kadar penyerapan vitamin C.
  • Vitamin C daripada ekstrak manga, lemon, dan pic yang berfungsi untuk merawat kembali kulit yang bermasalah.
  • Asid hyaluronik, Glutathione, & Astaxanthin – sumber utk menganjalkan kulit dan mencerahkan kulit secara semula jadi.

Macam Mana Nak Ambil Produk Ni?

Wuja Pinkish ni tersangatlah senang untuk diamalkan. Hanya perlu kemam di bawah lidah kandungan serbuk daripada paket terus, tanpa perlu dibancuh dalam apa-apa cecair.

Produk ini juga perlu diambil sekali sehari sebelum anda tidur. Haa! Senang kan? Tak perlu nak bancuh dalam air, tak perlu fikir pukul berapa nak ambil produk ni. Sangatlah mudah untuk mengamalkan produk ni!

Sesuai Untuk Hampir Semua Golongan!

Walaupun Wuja Pinkish kegunaan utamanya adalah untuk mendapatkan kulit yang bersih dan bebas jerawat yang sering dikaitkan dengan wanita, tetapi golongan lelaki juga boleh mengambil produk ni!

Produk ini juga sangat selamat untuk diambil oleh wanita mengandung serta tidak akan menjejas kandungan. Tetapi, untuk selepas kandungan mencecah kandungan 5 bulan dan ke atas sahaja. Yalah, masa mengandung pun nak cantik juga, kan?

BACA JUGA :   Tradisi Minum Teh Yang Menarik Daripada Seluruh Dunia!
Lelaki dan wanita sesuai untuk mengambil produk ini. (Sumber gambar: Nuvo)

Kepada anda yang sedang mengambil produk Jamu Ratu Malaya yang lain, Wuja Pinkish juga selamat untuk diambil bersama dengan mana-mana produk keluaran JRM. Cuma untuk kesan yang lebih bagus, anda hendaklah elakkan minuman yang berkafein.

Walau bagaimana pun, produk ini tidak sesuai diambil oleh mereka yang mengalami penyakit kencing manis. Jadi, untuk elakkan sebarang komplikasi, lebih baik jangan ambil Wuja Pinkish sekiranya anda menghidap kencing manis.

Testimoni Pelanggan Yang Telah Berpuas Hati

Wuja Pinkish ni telah diamalkan oleh ramai pelanggan dan ramai yang telah berpuas hati dengan hasil selepas mengamalkan produk ini.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WUJA-2

WUJA 3

WUJA 1

Dapatkan Sebelum Terlambat!

Disebabkan manfaat dan khasiat yang dimiliki Wuja Pinkish ni, ia merupakan antara barangan laku keras yang mendapat permintaan yang tinggi oleh pengamal setia produk JRM.

Harganya? Cuma RM50.00 sekotak (RM53.00 bagi Malaysia Timur). Berbaloi kan? Dengan harga sebegitu untuk produk yang ada banyak manfaat buat pengamalnya. Kalau tak beli cepat-cepat beli ni, rugi besar tau!

Oh ya, kesemua produk Jamu Ratu Malaya hanya dijual oleh stokis yang berdaftar sahaja dan tidak dijual oleh mana-mana toko jamu. Sekiranya ada kedai jamu yang menjual, pastikan ia adalah penjual berdaftar dengan pihak JRM.

Jadi, macam mana untuk mendapatkan produk ini? Mudah saja sebenarnya. Anda tidak perlu untuk keluar rumah pun untuk mendapat produk ini.

Di sini kami lampirkan informasi yang boleh dijadikan panduan untuk sebarang tempahan ataupun urusan pembelian. Anda boleh menghubungi pihak JRM melalui pautan di bawah:

Facebook : Stokis JRM Johor

Instagram : @jamuratumalaya_johor

WhatsApp :

 https://www.wasap.my/60132002695

https://www.wasap.my/60132882695

UNTUK PEMBAYARAN:

Maybank

MADANI HUB SDN BHD

Nombor akaun: 551249520869 

Email: saurahjrm@gmail.com

Colonis D’Mestica juga boleh didapati secara terus di;

STOKIS JAMU RATU MALAYA JOHOR
NO 8 JLN RAMBAI 11

TMN KOTA MASAI
PASIR GUDANG 
JOHOR

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here