Kalau disebut saja minuman herba, mesti terbayang di fikiran minuman yang dicampur dengan ekstrak herba yang pahit, sedap, dan langsung tak menyelerakan. Tak pernah pula ada makanan dengan ekstrak herba yang rasanya sedap dan enak dimakan.

Tapi, zaman dah berubah. Semuanya berubah. Termasuklah cara untuk mengamalkan herba. Tiada lagi air rebusan yang pahit, kelat, dan berbau kuat, tak perlu lagi nak kena makan buah-buah yang tak sedap.

Perubatan Melayu tradisional banyak menggunakan bahan alami sebagai ramuan utama untuk mengubati penyakit.

Jamu Ratu Malaya telah merevolusikan cara pengambilan herba dengan memperkenalkan produk yang memudahkan orang ramai mengambil produk herba sebagai makanan tambahan untuk kesihatan.

Percaya tak ada produk jamu herba keluaran Jamu Ratu Malaya yang menggabungkan herba mengkudu dan ia langsung tak pahit dan kelat? Malah, produk ni sangat menyelerakan dan sedap untuk diambil oleh semua golongan!

Ice Tea Peach Mengkudu adalah salah satu produk jamu herba keluaran Jamu Ratu Malaya. Minuman pracampuran yang berasaskan teh ais yang dicampurkan dengan ekstrak buah mengkudu dan diperisakan dengan perisa pic yang menyegarkan.

Buah mengkudu dah lama diamalkan oleh nenek moyang kita sebagai makanan tambahan kesihatan. Buah ajaib ni mengandungi pelbagai khasiat antaranya boleh mengurangkan lesu badan dan mengeluaran toksin dalam badan.

Walaupun rasanya pahit, mengkudu mempunyai khasiat yang banyak untuk tubuh badan.

Badan penuh Toksin?

Macam mana nak tahu badan kita ni penuh dengan toksin? And boleh tengok tanda-tanda yang di bawah dan tengok balik keadaan badan anda sendiri:

  • Sering letih dan lesu
  • Lemah daya tumpuan dan daya ingatan.
  • Timbulnya jerawat dan bintik hitam.
  • Keguguran rambut dan kuku mudah rapuh.
  • Sering alami sembelit dan cirit-birit.
  • Sering alami sakit pada leher, kepala, bahu dan tengkuk.
  • Cepat marah dan mudah murung.
  • Kitaran haid tidak normal.
  • Sering merasa sakit pada bahagian tulang belakang, pinggang dan sendi.
BACA JUGA :   PKPB Dilanjutkan Lagi 14 Hari.

Ice Tea Peach Mengkudu ini dihasilkan dengan menggunakan teh hitam yang berkualiti Walaupun dicampur dengan ekstrak mengkudu, minuman ini langsung tak ada rasa yang pahit!

Walaupun mengandungi mengkudu, Ice Tea Peach Mengkudu ini langsung tak pahit!

Perisa pic yang ditambah ke dalam minuman campuran ini juga menambahkan kesegaran ketika anda menikmati minuman teh tetapi anda masih boleh mendapat khasiat yang terbaik daripad buah mengkudu yang diadunkan sekali dalam minuman ni.

Antara manfaat dan khasiat lain yang boleh diperolehi dengan meminum Ice Tea Peach Mengkudu ini adalah:

  • Membuang toksin dalam badan
  • Mmembantu dalam menjaga berat badan ideal
  • Antipenuaan.
  • Membantu sistem organ pencernaan.
  • Melancarkan proses metabolisme tubuh
  • Baik untuk sistem penghadaman
  • Membantu melawaskan kencing
  • Membantu menyingkirkan asid urik
  • Melancarkan peredaran darah
  • Meransang sistem imunisasi

Khasiat minuman ni cukup banyak. Nak sediakan minuman ni pun cukup mudah! Cuma perlu bancuhkan 3 sudu kecil serbuk Ice Tea Peach Mengkudu ni dengan 250 ml air panas atau air sejuk; mengikut selera anda.

Testimoni Pengguna

Bukan seorang dua yang telah berpuas hati dengan produk Ice Tea Peach Mengkudu ni. Sudah ramai yang menggunakan produk ini dan berpuas hati dengan khasiat dan manfaat yang ada selepas mengamalkan minuman campuran ini.

BACA JUGA :   Punca Utama Gigi Kuning

WhatsApp Video 2018-10-15 at 15.06.53

WhatsApp Video 2018-10-15 at 15.15.30

Produk ini mengandungi kandungan gula jadi penghidap kencing manis, pesakit cyst dan fibroid adalah tidak digalakkan untuk mengambil minuman ini.

Wah, Macam Best! Berapa Harga Produk Ni? Macam Mana Nak Beli?

Ice Tea Peach Mengkudu dijual dengan harga hanya RM22 sebotol dan ia boleh dinikmati oleh seisi keluarga tanpa mengira usia.

Oh ya, kesemua produk Jamu Ratu Malaya hanya dijual oleh stokis yang berdaftar sahaja dan tidak dijual oleh mana-mana toko jamu. Sekiranya ada kedai jamu yang menjual, pastikan ia adalah penjual berdaftar dengan pihak Jamu Ratu Malaya.

Jadi, macam mana untuk mendapatkan produk ini? Mudah saja sebenarnya. Anda tidak perlu untuk keluar rumah pun untuk mendapat produk ini.

Di sini kami lampirkan informasi yang boleh dijadikan panduan untuk sebarang tempahan ataupun urusan pembelian. Anda boleh menghubungi pihak JRM melalui pautan di bawah:

Facebook : Stokis JRM Johor

Instagram : @jamuratumalaya_johor

WhatsApp :

 https://www.wasap.my/60132002695

https://www.wasap.my/60132882695

UNTUK PEMBAYARAN:

Maybank

MADANI HUB SDN BHD

Nombor akaun: 551249520869 

Email: saurahjrm@gmail.com

ice Tea Peach Mengkudu juga boleh didapati secara terus di;

STOKIS JAMU RATU MALAYA JOHOR
NO 8 JLN RAMBAI 11

TMN KOTA MASAI
PASIR GUDANG 
JOHOR

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here