Anda sentuh kulit muka anda sekarang. Macam mana keadaannya? Licin? Berkilat? Haa…! Baguslah kalau kulit anda sihat, cantik, dan berseri.

Tapi…

Kalau kulit muka anda sangat sensitif, jerawat penuh bertompok, jeragat pula berleluasa serata muka. Nak pakai mekap kena guna masa yang banyak sebab nak tutup segala macam cela yang ada kat muka tu.

Kulit yang penuh dengan cela dan jerawat akan menyebabkan seseorang itu menjadi kurang yakin.

Sampai bila?

Sampai bila nak biarkan kulit muka anda terus dibelenggu masalah macam ni? Nak bergaul dengan orang pun kurang yakin. Nak cari jodoh? Silap hari bulan, jodoh terus lari bila tengok muka yang penuh jerawat dan jeragat.

Huwaaaa…!! Dah Terlambat Ke?

Jaangan risau dengan kulit berjerawat. Zinnia MAgenta daripada Jamu Ratu Malaya boleh membantu anda!

Belum lagi. Masih ada caranya untuk dapatkan kembali kulit yang sihat, lembap, berseri, bebas jeragat dan jerawat, dan licin. Macam mana tu? Dapatkan saja Zinnia Magenta, pencuci muka keluaran Jamu Ratu Malaya.

Bukan sekadar mengeluarkan jamu makanan kesihatan yang berasaskan herba, tetapi Jamu Ratu Malaya turut mengeluarkan produk penjagaan muka mereka sendiri. Antara salah satu daripadanya adalah Zinnia Magenta.

Zinnia Magenta? Apa tu?

Zinnia Magenta merupakan salah satu produk penjagaan muka keluaran Jamu Ratu Malaya. Ia merupakan pencuci muka yang dirumus khas daripada campuran beberapa bahan aktif bagi mengurangkan masalah yang berkait dengan kulit muka.

Portulaca Olearacea, antara bahan semula jadi aktif yang terkandung dalam Zinnia Magenta.

Dengan kandungan bahan seperti Portulaca Olearacea, Fruit Blueberry, Tea Tree, dan Licorice, ia sangat sesuai untuk kulit yang sensitif, menghilangkan jeragat dan jerawat. Hasilnya, kulit yang lebih licin, lembap, dan bersih.

BACA JUGA :   Tycoon Group Jalankan Bisnes Dengan Peratus Komisen Tinggi!

Antara kelebihan lain pencuci muka Zinnia Magenta ini adalah:

  • Mengecilkan liang pori kulit
  • Memberi kelembapan pada kulit
  • Mengimbangi perembesan minyak oleh kulit
  • Menegangkan kulit wajah yang kendur dan berkedut
  • Memudarkan parut, cela dan kegelapan pada kulit wajah
  • Memutihkan wajah secara beransur-ansur tanpa pengelupasan
  • Memudarkan kesan jeragat atau pigmentasi secara beransur-ansur

Kalau anda masih belum menjumpai produk penjagaan kulit yang sesuai dengan anda, mungkin anda boleh beralih kepada Zinnia Magenta.

WhatsApp Video 2018-10-03 at 13.26.13

Masih Kurang Yakin?

Apa kata anda baca pula testimoni daripada pengguna yang telah berpuas hati dengan hasil selepas menggunakan Zinnia Magenta ni.

ZINNIA CONVERT OK

Bukan Saja Boleh Selamatkan Kulit Muka, Tapi Dompet Anda Juga Akan Terselamat Sekali!

Zinnia Magenta ni bukan setakat boleh menghilangkan jeragat dan jerawat saja, tetapi produk ni boleh bertahan lama. Berapa lama boleh Zinnia Magenta ni boleh tahan? 3 hingga 7 bulan.

Wau…!!!

Value for money betul produk ni. Sekali beli, boleh tahan sampai setengah tahun. Harga pun takdalah mahal sangat. Berpatutan berbanding khasiat yang yang anda boleh dapat jika menggunakan Zinnia Magenta ni.

Berapa pula harganya? Hanya RM35 saja. Maknanya, sebulan anda cuma perlu belanjakan RM5 untuk menjaga kulit muka anda. Murah dan super jimat!

Cara Penggunaan

Nak gunakan Zinnia Magenta ni sangatlah mudah. Sama macam produk pencuci muka yang lain, basahkan tapak tangan dan gosok Zinnia Magenta sehingga berbuih. Sapukan buih tersebut pada wajah dan urut selama 30 saat. Bilas dengan air. Produk ni boleh digunakan 2 kali sehari.

BACA JUGA :   WANITA WAJIB BACA! Kenapa Anda Wajib Membeli Produk Ini Untuk Kesihatan Diri
Zinnia MAgenta sesuai untuk perempuan dan juga lelaki!

Produk ni boleh digunakan oleh lelaki dan juga perempuan. Bukan hanya khusus untuk wanita sahaja. Yalah, zaman sekarang ni lelaki pun rajin nak jaga kulit muka.

Macam Mana Nak Dapatkan Produk Ni?

Oh ya, kesemua produk Jamu Ratu Malaya hanya dijual oleh stokis yang berdaftar sahaja dan tidak dijual oleh mana-mana toko jamu. Sekiranya ada kedai jamu yang menjual, pastikan ia adalah penjual berdaftar dengan pihak Jamu Ratu Malaya.

Jadi, macam mana untuk mendapatkan produk ini? Mudah saja sebenarnya. Anda tidak perlu untuk keluar rumah pun untuk mendapat produk ini.

Di sini kami lampirkan informasi yang boleh dijadikan panduan untuk sebarang tempahan ataupun urusan pembelian. Anda boleh menghubungi pihak JRM melalui pautan di bawah:

Facebook : Stokis JRM Johor

Instagram : @jamuratumalaya_johor

WhatsApp :

 https://www.wasap.my/60132002695

https://www.wasap.my/60132882695

UNTUK PEMBAYARAN:

Maybank

MADANI HUB SDN BHD

Nombor akaun: 551249520869 

Email: saurahjrm@gmail.com

Zinnia Magenta juga boleh didapati secara terus di;

STOKIS JAMU RATU MALAYA JOHOR
NO 8 JLN RAMBAI 11

TMN KOTA MASAI
PASIR GUDANG 
JOHOR

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here