Bagi anda yang ingin ke dunia Avatar, di sini Deenamik cadangkan anda ke Lost World of Tambun. Seperti sedia maklum, taman tema ini menawarkan pelbagai aktiviti yang menarik serta menyeronokkan. Bagi anda yang masih merancang percutian hujung tahun ini, Lost World of Tambun adalah lokasi yang sesuai!

Anatara tarikan di Lost World of Tambun. Sumber foto: Lost World of Tambun.

Taman yang bertemakan seakan dunia avatar juga terdapat di Pualau Pinang iaitu di Avatar Secret Garden. Bagi pengunjung yang ingin merasai sendiri pengalaman sebagai avatar, datang sahaja ke Luminous Forest di Lost World of Tambun. Melalui ini, masa perjalanan dapat dijimatkan. Jika anda dari ibu kota, jarak perjalanan hanya mengambil masa kurang dari dua jam.

BACA JUGA :   Taman Tema Di Negara Poland Yang Mengasyikkan
Rasai pengalaman sebagai seorang avatar di sini. Sumber foto: Lost World of Tambun.

Selain itu, terdapat juga tarikan yang lain di Lost World of Tambun. Jangan lepaskan peluang dan lawati Lost World Hot Springs & Night Park. Harga tiket masuk dijual bermula RM 42.00 dan mula dibuka seawal jam 6:00 sehingga 11:00 malam. Taman ini akan dibuka setiap hari bagi pengunjung merasai sendiri pengalaman beharga ini.

Panorama seakan di dalam filem Avatar. Sumber foto: Lost World of Tambun.

Pengunjung yang ingin menginap di sini, pihak Lost World of Tambun turut menyediakan aktiviti yang bersesuai. Bagi pengunjung yang ingin ke sini, aktiviti seperti clamping turut disediakan. Pengunjung juga berpeluang untuk melihat haiwan yang aktif pada waktu malam. Lost World of Glamping merupakan tawaran yang eksklusif buat pengunjung.

BACA JUGA :   Genting Malaysia Saman RM4.19 bilion Walt Disney dan Fox.

Bagi anda yang ingin bermalam dalam jumlah orang yang ramai, terdapat juga beberapa pakej harga yang turut ditawarkan.  Bagi sebarang mklumat mahupun pertanyaan mengenai Lost World of Tambun, boleh tekan klik di sini.

Tiap-tiap hari buat kerja yang sama sahaja? Ingin cuba sesuatu yang baharu?Apa kata kali ini meniaga santan pula. 

Serlahkan minat usahawan anda bersama Kelas Bisnes. Sumber foto: Kelas Bisnes

Jom sertai Kelas Bisnes dan ketahui teknik yang berkesan untuk memperkenalkan perniagaan santan. Berminat tapi bagaimana ingin mula? tekan sahaja link di SINI dan kami akan terus hubungi anda.

Inilah masanya untuk menambah pendapatan anda! Bagi sebarang pertanyaan, boleh juga hubungi Tuan Syed di talian 013-209 0322.

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here