Siapa kata kecantikan pada bahagian muka sahaja penting terutamanya bagi kaum wanita? Muka putih tanpa cacat cela sahaja tidak cukup kerana kesihatan tubuh badan khususnya bagi kaum wanita ini sangat penting dan harus dipelihara sejak daripada kecil lagi supaya dapat mengelakkan pemasalahan wanita yang sering terjadi apabila meningkat dewasa nanti.

Wanita dikatakan lebih cenderung untuk mengalami pemasalahan yang berkaitan dengan tubuh badan seperti masalah tidak datang haid pada masa yang sepatutnya, masalah keputihan, masalah horman yang berlebihan atau tidak menentu, kesukaran untuk hamil dan banyak lagi penyakit yang kebiasaannya menyerang kaum wanita. Tetapi bolehkah penyakit-penyakit ini dicegah?

Kami mempunyai jalan penyelesaian terbaik buat anda yang mungkin sedang mengalami pemasalahan seperti ini! Memperkenalkan kepada anda sebuah produk keluaran syarikat bumiputra oleh Jamu Ratu Malaya yang akan membantu menyelesaikan masalah wanita anda iaitu Royal V.

APA ITU ROYAL V?

Royal V keluaran Jamu Ratu Malaya ini merupakan minuman kesihatan yang dihasilkan khas buat kaum wanita yang diperbuat dengan ramuan-ramuan terbaik untuk tubuh badan anda seperti kunyit hitam, jus manggis dan buah delima yang menjanjikan seribu satu khasiat. Selain itu, Royal V turut diperkayakan dengan royal jelly atau madu ratu lebah yang membantu merawat penyakit hormon yang sering mengganggu kaum wanita.

Royal V terdiri daripada 23 jenis adunan lengkap herba khusus untuk membantu merangsang hormon wanita, meninggikan sistem ketahanan tubuh untuk melawan penyakit dan memanjangkan hayat kemudaan diri anda secara mendalam yang sangat bagus untuk kesihatan wanita.

Kesemua bahan-bahan herba ini ditimbang mengikut sukatan dan dibersihkan terlebih dahalu sebelum proses seterusnya. Herba ini kemudiannya dimasukkan ke dalam bekas stainless steel dan direndam bersama air zam-zam dengan suhu kepanasan 100°C selama 3 hari sebelum dibotolkan untuk anda nikmati khasiatnya.

Anda ingin mengetahui kesannya terhadap kesihatan anda?

Anda pasti akan kagum dengan kepantasan produk ini bertindak dengan cepat untuk menyerap ke dalam tubuh badan anda kerana Royal V adalah daripada sumber padat yang diambil daripada patinya sahaja.

Royal V boleh membantu wanita menjaga kesihatan dalaman dengan rumusan pelbagai herba yang mempunyai khasiat yang tinggi. (Sumber gambar: The Physio Company)

Anda boleh merasai hasilnya selepas 3 hari anda amalkan secara konsisten mengikut panduan pemakanannya. Pengambilan minuman ini secara konsisten akan membantu mengembalikan kesuburan, kecantikan dan kesihatan seperti wanita muda!

KEISTIMEWAAN ROYAL V

Royal V ini sangat padat dengan keistimewaan baik daripada segi keberkesanannya dan seterusnya kepada penggunaan ramuan yang digunakan untuk menghasilkan minuman wanita ini. Antara ramuan istimewa yang digunakan ialah kunyit yang merupakan ramuan popular yang sering digunakan sebagai ubat tradisional herba.

Penggunaan kunyit telah lama digunakan terutamanya di negara India untuk merawat demam, batuk, selsema, pneumonia, asma dan banyak lagi.

Royal V mengandungi herba yang sangat banyak tetapi masih selamat untuk dimakan oleh penghidap kencing manis dan darah tinggi.

 

KUNYIT HITAM AMAT DITAKUTI OLEH SEL-SEL KANSER

Sejak zaman dahulu lagi khasiat kunyit hitam telah diakui dapat bekerja dengan baik untuk membasmi sel-sel kanser. Kunyit hitam ini dikatakan mempunyai zat-zat kimia anti-kanser dan anti-bakteria yang lebih banyak jika dibandingkan dengan kunyit putih dan kunyit kuning yang biasa kita guna pakai.

 

KHASIAT-KHASIAT KUNYIT HITAM DALAM ROYAL V

  • Awet Muda
  • Rawat Kanser
  • Kulit lebih halus mulus
  • Rawat kecacingan
  • Rawat masalah ruam
  • Cegah Osteoporosis…tulang reput
  • Sakit sendi
  • Kembung perut
  • Rawat kudis,kurap
  • Sakit kepala,maigrin
  • Radang Usus
  • Masalah jantung/pembuluh darah
  • Tambah susu badan
  • Rawat senggugut
  • Kesuburan

 

BERAPA LAMAKAH SEBOTOL ROYAL V BOLEH BERTAHAN?

Dos : 2 sudu besar, 2 kali sehari – sebotol Royal V boleh bertahan sekitar 10 hari.

Dos : 1 sudu besar, 2 kali sehari – sebotol Royal V boleh bertahan sekitar 14 hari.

 

MEREKA YANG DILARANG UNTUK MENGAMBIL ROYAL V

Royal V tidak boleh diambil oleh :

(1) Ibu mengandung

(2) Wanita yang mempunyai hyper thyroid tidak digalakkan.

 

TESTIMONI PENGGUNA ROYAL V

Memang tidak disangkalkan lagi bahawa minuman kesihatan Royal V ini mempunyai banyak khasiat dan dapat memberi keberkesanan yang menakjubkan kepada pengguna-pengguna Royal V!

Royal V telah membantu menyelesaikan banyak masalah kaum wanita di luar sana dan mungkin juga boleh membantu menyelesaikan masalah anda juga!

Wau! Berapa harga produk Royal V ni?

Produk ni boleh didapati pada harga RM60 sahaja. Apalah sangat RM60 ni dengan khasiat yang bakal diperolehi apabila mengamalkan produk ini. Tubuh badan yang lebih sihat dan kehidupan yang lebih sejahtera.

Macam Mana Nak Beli?

Kesemua produk Jamu Ratu Malaya hanya dijual oleh stokis yang berdaftar sahaja dan tidak dijual oleh mana-mana toko jamu. Sekiranya ada kedai jamu yang menjual, pastikan ia adalah penjual berdaftar dengan pihak Jamu Ratu Malaya.

Jadi, macam mana untuk mendapatkan produk ini? Mudah saja sebenarnya. Anda tidak perlu untuk keluar rumah pun untuk mendapat produk ini.

Di sini kami lampirkan informasi yang boleh dijadikan panduan untuk sebarang tempahan ataupun urusan pembelian. Anda boleh menghubungi pihak JRM melalui pautan di bawah:

Facebook : Stokis JRM Johor

Instagram : @jamuratumalaya_johor

WhatsApp :

 https://www.wasap.my/60132002695

https://www.wasap.my/60132882695

UNTUK PEMBAYARAN:

Maybank

MADANI HUB SDN BHD

Nombor akaun: 551249520869 

Email: saurahjrm@gmail.com

Royal V juga boleh didapati secara terus di;

STOKIS JAMU RATU MALAYA JOHOR
NO 8 JLN RAMBAI 11

TMN KOTA MASAI
PASIR GUDANG 
JOHOR

Facebook Comments

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here