Bagi ibu bapa yang masih buntu ingin membawa anak anda bercuti. Pastinya mencari tempat yang menyediakan kesemua permintaan si kecil. Kini terdapat banyak taman teman menarik di Malaysia. Terokai tiga teman teman yang menarik di Malaysia.

#1. LEGOLAND MALAYSIA

Legoland terletak di selatan Malaysia, Johor. Di sini tedapat pelbagai aktiviti menarik yang disediakan seperti taman tema air iaitu Wave Poo, Lego Ninjago Ride, Merlin Challenge, Lego City Airport. Kesimpulannya, terdapat pelbagai aktiviti yang menarik di sini.

Terdapat juga pelbagai pameran yang dipamer buat pengunjung berasakan cebisan permainan lego. Pagi peminat lego, ini sudah pastinya tempat kegemaran mereka. Bagi pengunjung yang ingin ketahui lebih lanjut, layari laman rasmi Legoland Malaysia di SINI.

BACA JUGA :   Taman Tema yang Menarik di Indonesia

#2. MAPS IPOH, PERAK

Tahun melawat Perak sudah habis pada tahun lepas, namun itu bukan alasan utama anda tidak ketahui taman tema di Perak ini. Maps di Ipoh juga turut menyediakan pengalaman yang berbeza buat pengunjung.

Terdapat empat (4) zon yang iaitu, zon animasi, fantasi, secara langsung dan zon cabaran. Karakter animasi kanak-kanak seperti Boboiboy, Zuko dan banyak lagi juga terdapat di sini. Bagi tidak ketinggalan dengan promosi hujung tahun, tekan sahaja di SINI.

#3. HELLO KITY TOWN & THOMAS TOWN

Terletak di Puteri Habour Nusajaya, Johor. Pengunjung boleh berjumpa dengan karekter yang berasal dari negara matahari terbit, Jepun. Di sini, pengunjung dapat merasai suasana sebagai “Hello Kitty”. Tidak kira peringkat umur, pengunjung dapat menikmati setiap aktiviti mengikut terma dan syarat.

BACA JUGA :   Genting Malaysia Saman RM4.19 bilion Walt Disney dan Fox.

Thomas Towm pula terletak berdekatan dengan Hello Kitty Town. Konsep yang diperkenalkan tidak lari jauh dengan Hello Kitty namun sudah pasti peminat Thomas Town rata-ratanya daripada kanak-kanak lelaki. Bagi mengetahui lebih lanjut, tekan sahaja di SINI.

Tiap-tiap hari kerja dan buat kerja yang sama sahaja? Ingin cuba sesuatu yang baharu?Apa kata kali ini meniaga santan pula. 

Jom sertai Kelas Bisnes dan ketahui teknik yang berkesan untuk memperkenalkan perniagaan santan. Berminat tapi bagaimana ingin mula? tekan sahaja link di SINI dan kami akan terus hubungi anda.

Inilah masanya untuk menambah pendapatan anda! Bagi sebarang pertanyaan, boleh juga hubungi Tuan Syed di talian 013-209 0322.

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here