Jika diberikan peluang, semua orang nakkan peluang untuk melanjutkan pelajaran ke luar negara lagi-lagi negara idaman yang mereka inginkan. Memang ramai yang tidak mempunyai peluang sebegitu dulu dek kerana kuota yang terhad disediakan oleh kerajaan tetapi nampaknya sekarang semua orang sudah tidak terkecuali untuk menyambung pelajaran di luar negara. Apa yang kami boleh katakan, peluang untuk anda menyambung pelajaran di luar sudah semakin mudah tanpa perlu memikirkan tentang soal kuota.

Anda setuju tak?

Segala jawapan terletak di tangan anda sama ada anda ingin menyambung pelajaran di luar negara atau pun tidak kerana sudah tiada lagi halangan untuk anda terbang bersama mimpi ke menara gading. Tetapi kebanyakkan daripada kita menganggap bahawa proses untuk menyambung pelajaran di luar negara ini agak susah dan ada juga yang tidak tahu ke mana saluran yang betul untuk anda menyambung pelajaran di luar negara.

Jangan risau! Semua masalah anda tentang menyambung pelajaran di luar negara itu ada penyelesaiannya dan kami boleh bantu anda.

Nak tahu cara untuk belajar di luar negara seperti  di Indonesia, Poland, Rusia, Bangladesh dan Mesir? Haaa, anda berada di entri yang betul hanya dengan 3 langkah sahaja tau! Semudah abc!

#1. HUBUNGI DAULAH EDUCONSULT SDN.BHD

Untuk anda yang tidak tahu, jika anda nak menyambung pelajaran di luar negara anda boleh menggunakan perkhidmatan ‘education agent’ untuk memudahkan urusan anda sebelum dan selepas. Memang sudah banyak education agent yang ada di negara kita ini yang menawarkan pelbagai peluang untuk melanjutkan pelajaran di university-universiti terpilih di luar negara tetapi sebelum anda memilih sesbuah education agent itu, pastikan anda membuat penyelidikan terlebih dahulu untuk mengelakkan kes ditipu ya!

BACA JUGA :   Suku Kaum Mandi di Bangladesh Berkongsi Suami

“Habis tu education agent mana yang boleh dipercayai?”

Kami ada jawapan untuk anda.

Anda boleh pilih untuk menggunakan perkhidmatan Daulah Educonsult Sdn.Bhd yang sudah mempunyai pengalaman yang luas dalam menguruskan pelajar-pelajar Malaysia menyambung pelajaran di luar negara. Memang anda tak payah lagi ragu-ragu dengan education agent yang superb ni!

Daulah Educonsult merupakan satu organisasi yang membantu menguruskan pelajar yang ingin menyambung pelajaran ke luar negara seperti Indonesia, Mesir, Poland, Bangladesh dan Rusia. Mereka hanya menawarkan kepada anda universiti-universiti terbaik yang mempunyai pengiktirafan di dunia.

Daulah Educonsult bukan sahaja membantu menguruskan pelajar untuk ke luar negara tetapi mereka turut menyediakan khidmat konsultasi secara percuma! Ya, percuma!

Jika anda masih ragu-ragu dengan course yang bersesuaian dengan kelayakkan anda, anda bolehlah mendapatkan khidmat nasihat daripada konsultan berpengalaman dari Daulah Educonsult.

Dengan menggunakan perkhidmatan Daulah Educonsult, bayaran yang anda akan dikenakan hanyalah yuran pengajian dan yuran pendaftaran sahaja. Daulah Educonsult tidak akan mengecas anda bagi perkhidmatan yang telah anda dapatkan daripada mereka seperti yang dicas oleh education agent yang lain. Tiada cas tersembunyi yang anda perlu risau!

Anda nak hubungi mereka untuk pertanyaan atau pun khidmat konsultasi? Anda boleh terus hubungi mereka di talian 019-943919 (Konsultan Aini) atau terus Whatsapp di nombor berkenaan.

Anda tak call atau Whatsapp sebab malu?

Anda juga boleh terus datang ke pejabat Daulah Educonsult yang terletak di Pandan Prima, berdekatan dengan Tesco Ampang.

 

#2. SEDIAKAN DOKUMEN PENTING

Dengan menggunakan perkhidmatan Daulah Educonsult, anda tak payah lagi pening-pening kepala nak uruskan dokumen-dokumen yang diperlukan untuk masuk ke university plihan anda kerana Daulah Educonsult akan membantu memudahkan permohonan anda .

BACA JUGA :   Tawaran Sambung Belajar Di Universiti-Universiti Pilihan Sekitar Rusia Tahun 2021/2022

Apa yang anda perlu buat hanyalah menyediakan dokumen-dokumen yang diperlukan sahaja. Selepas itu Daulah Educonsult akan menguruskan segalanya! Dan apa yang anda perlu lakukan selepas itu hanya tunggu masa untuk anda terbang ke universiti yang anda idamkan sahaja. Senang kan?

Jangan risau kerana semua senarai dokumen yang diperlukan akan diberitahu oleh konsultan berpengalaman Daulah Educonsult.

 

#3. TIPS : PILIH UNIVERSITI LUAR NEGARA

Sebaik-baiknya sebelum anda membuat keputusan untuk menyambung pelajaran di sesebuah universiti itu, pastikan anda membuat ‘research’ terlebih dahulu dan ini sangatlah penting!

Pastikan anda betul-betul membuat research daripada A-Z berkenaan universiti dan perkara yang berkaitan. Elakkan diri daripada menghentam sahaja tanpa membuat research ya!

Apa paling penting ialah pastikan anda membuat research tentang universiti-universiti serta course yang anda senaraikan sebagai ‘wishlist’ itu mempunyai dan mendapat pengiktirafan oleh badan-badan professional negara seperti JPA, MQA, MMC, MDC, MVC, PMS dan sebagainya.

 

#4. PERCAYA PADA IMPIAN ANDA

Ini merupakan step terakhir untuk anda menyambung pelajaran di luar negara iaitu dengan percaya kepada impian anda!

Mungkin ramai yang beranggapan bahawa mustahil untuk anda kecapi apa yang anda idamkan dalam hidup tetapi anda harus selalu ingat bahawa dengan kekuasaan Allah, tiada yang mustahil untuk anda capai.

INSHA-ALLAH YOUR DREAMS WILL BE REALITY!

 

Anda boleh terus hubungi mereka di talian 019-943919 (Konsultan Aini) atau terus Whatsapp di nombor berkenaan.

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here