Hidup kita di dunia ini berkongsi dengan makhluk mistik yang tidak boleh kita nampak, lihat, dan rasakan kehadirannya. Dia ada tetapi jauh daripada penglihatan kita. Ya, makhluk halus sememangnya wujud.

Tidak seperti mahluk nyata yang lain, mereka ini mempunyai kelebihan dalam perkara ghaib dan boleh memudaratkan manusia. Bukankah syaitan dah bersumpah akan menyesatkan anak Adam hingga ke hari kiamat dengan pebagai cara?

Makhluk halus yang terdiri daripada jin dan syaitan ini elagi boleh akan cuba untuk mengganggu kehidupan manusia. Tapi tahukah anda, anda boleh hindarkan gangguan begini dengan beberapa langkah yang cukup mudah?

#1. Jaga Solat!

Seorang Muslim wajib menjaga amalan solatnya kerana solat itu merupakan antara asas agama paling penting. Solat akan mendekatkan lagi kita dengan Allah SWT. Sekurang-kurangnya jagalah amalan solat fardu yang wajib.

Sebaiknya, kerapkan amalan solat berjemaah. Jikalau tidak mampu berjemaah di surau atau masjid, sekurang-kurangnya berjemaahlah bersama keluarg di rumah. Ia juga boleh mengeratkan hubungan antara ahli keluarga.

Mengikut riwayat Abu Hurairah r.a., Rasululllah saw telah bersabda maksudnya: “Mana-mana kampung mahupun kawasan hulu yang tidak mendirikan solat berjemaah meskipun penduduknya cuma tiga orang, nescaya akan didampingi oleh syaitan” Oleh itu hendaklah dirikan solat berjemaah, sesungguhnya serigala akan memakan kambing-kambing yang menyendiri dari puaknya.

(Hadis Riwayat Abu Daud Dengan Sanad)

#2. Wuduk Sebagai First Defense

Bilakah masanya anda nak berwuduk? Biasanya sebelum anda bersolat atau pun mandi junub. Apa kata lepas ni anda amalkan untuk diri anda sentaisa dalam keadaan berwuduk. Kalau anda tak mampu, amalkan berwuduk sebelum anda tidur.

Sihir atau pun gangguan tidak akan boleh terjadi sekiranya anda berada dalam keadaan berwuduk. Selagi anda berada dalam keadaan yang berwuduk, anda akan didoakan oleh para malaikat hinggalah anda bangun.

#3. Ayat Kursi Sebagai Amalan Utama

Antara 6,666 ayat al-Quran, ayat Kursi merupakan antara ayat al-Quran yang paling ampuh dan berkesan dalam menghindari gangguan mistik. Walau pun ayat Kursi ini sedikit panjang tapi sangat berbaloi untuk dijadikan amalah seharian.

Jikalau ayat Kursi dibaca sebelum tidur, anda akan terhindari daripada gangguan sama ada gangguan mistik atau pun gangguan yang nyata.

#4. Mengamalkan Mushtanir

Produk yang boleh mnegelakkan daripada gangguan mistik dan makhlluk halus? Siapa kata taka da dan ia telah diamalkan oleh orang ramai serata Malaysia! Mushtanir keluaran Jamu Ratu Malaya.

Kenapa produk ni boleh diamalkan untuk mengatasi gangguan makhluk halus ni? Kerana ia dihasilkan dengan gabungan lebih daripada 71 jenis herba yang mempunyai banyak khasiatnya!

MENGAPA ANDA PATUT AMALKAN MUSHTANIR ?

Pasti ramai yang tertanya-tanya, perlu ke mereka amalkan pengambilan Mushtanir ni ?

BACA JUGA :   6 Fakta Menarik Tentang Negara Bangladesh

Ya, sudah semestinya !

Secara spesifik, Mushtanir sangat sesuai untuk diambil sekiranya anda mempunyai :

  • Menghidap penyakit biasa
  • Menghidap penyakit kronik
  • Mempunyai masalah tenaga batin
  • Mempunyai masalah alahan
  • Mempunyai masalah rohani
  • Ingin mengekalkan kecantikan dan kesihatan

Hal ini kerana kandungan Mushtanir yang terdiri daripada mekanisme antitumor dan anti kanser mampu menguatkan sistem imunisasi dalam badan yang berfungsi untuk membantu tubuh anda melawan sesuatu penyakit.

MASALAH PENYAKIT KRONIK

Bagi penghidap penyakit kronik, anda kini boleh menarik nafas lega kerana Mushtanir akan memberi kesan yang ketara kepada tahap kesihatan anda. Jangan sesekali menganggap bahawa penyakit kronik anda itu tiada penawarnya. Cuba amalkan minuman ini dan rasai sendiri perbezaannya.

Tidak perlu pelik pun sebenarnya jika Mushtanir memang sudah terbukti berjaya merawat pengguna-pengguna yang menghidap menyakit kronik. Mana tidaknya, minuman ini mengandungi 1001 kebaikan dan kelebihan yang agak sukar anda temui dalam produk lain. Antara bahan aktif yang terdapat dalam produk ini mampu berfungsi untuk:

  • Merawat penyakit kanser
  • Mencegah kencing manis dan darah tinggi
  • Menstabilkan kesihatan jantung
  • Mengurangkan masalah gout
  • Masalah pundi kencing/prostate
  • Mengatasi bengkak hati hepatitis A & B
  • Merawat masalah strok ataupun angin ahmar

Sehubungan dengan itu, masalah seperti sakit kepala, cepat penat, sengal-sengal badan pasti sering menghantui anda walaupun usia anda masih muda. Tambah-tambah lagi bagi mereka yang sangat kuat bekerja, ataupun workaholic.

Golongan ini sentiasa mempunyai kekangan masa dan kelapangan untuk menjaga kesihatan kerana terlalu sibuk mencari wang. Kalau badan kurang sihat, nak buat semua benda pun rasa lemau saja, kan?

Jangan risau, dengan mengamalkan Mushtanir setiap hari, insyaallah ianya dapat membantu merawat penyakit tersebut seterusnya membantu anda menjalani hari-hari yang berikutnya dengan penuh gembira dan lancar.

Antara kelebihan lain yang terdapat dalam Mushtanir ialah:

  • Menurunkan kadar kolestrol
  • Melancarkan peredaran darah
  • Merawat gastrik
  • Mengurangkankan kerap sakit kepala
  • Mengurangkan migraine
  • Demam/selesema/batuk
  • Merawat luka kemalangan
  • Mengurangkan kejang/kebas badan

MASALAH TENAGA BATIN

Satu lagi, Mushtanir juga mampu mengatasi masalah tenaga batin yang menyelubungi anda dan pasangan anda. Bukan apa, sesetengah orang kita segan dan malu untuk mendapatkan rawatan bila masuk bab-bab sebegini. Akibatnya, kebahagiaan rumahtangga sedikit sebanyak terjejas.

Justeru, tak perlu susah hati lagi kerana Mushtanir adalah produk yang tepat buat anda. Apa jua masalah yang dialami akan beransur pulih. Kesihatan pun dapat, bahagia pun dapat.

Mushtanir terbukti menyelesaikan sebarang masalah berkaitan rumah tangga, contohnya seperti:

  • Meningkatkan stamina dan tenaga
  • Meningkatkan kesuburan
  • Menambahkan tenaga zahir dan batin
  • Menambahkan keinginan seks
  • Mengimbangi mood
  • Merawat pasangan yang sukar hamil
  • Konflik perkahwinan
BACA JUGA :   Daun Bidara: Untuk Menghalau Hantu Dan Menjaga Kesihatan Tubuh

Selain daripada itu, sekiranya anda ingin sentiasa kelihatan awet muda walaupun sudah berumur, dan ingin menyelesaikan masalah penghadaman adalah sangat sesuai bagi anda kerana ianya mengandungi herba antioksidan.

Kandungan produk ini yang dijamin 100% organik dan mampu menyelesaikan segala masalah anda tanpa meninggalkan kesan sampingan yang negatif. Banyak testimoni daripada pelanggan yang mengamalkan Mushtanir mengakui ianya mampu:

  • Mengubati radang ekzema
  • Menyembuhkan penyakit luka/kulit
  • Menghilangkan jerawat
  • Merawat resdung
  • Kesihatan dan kecantikan

Mushtanir juga dapat membantu anda yang menghadapi masalah spiritual seperti gangguan sihir atau jin, hysteria, keras hati, panas baran dan banyak lagi.

Cara Pengambilan

Dah tentu, kalau nak khasiat ubat tu betul-betul bermanfaat kat tubuh, cara pengambilannya mestilah kena betul. Lagi-lagi kalau minuman kesihatan berasaskan herba macam Mushtanir.

2 kali sehari (1 sudu besar pada setiap pengambilan dan harus diambil 1 kali pada waktu pagi dan 1 kali pada waktu malam selepas makan)

Kanak-kanak berumur 5 tahun ke atas (bawah 5 tahun tidak boleh mengambil Mushtanir):

2 kali sehari (1 sudu kecil pada setiap pengambilan dan harus diambil 1 kali pada waktu pagi dan 1 kali pada waktu malam selepas makan)

Bagi yang sedang mengambil ubat hospital, sebaiknya dijarakkan waktu pengambilan Mushtanir dengan masa mengambil ubat sekurang-kurangnya 2 jam.

Testimoni Pengguna

Mushtanir oleh Jamu Ratu Malaya ini merupakan antara produk yang laku keras kerana manfaat yang diberikan oleh pengamalnya.

 

Wau! Berapa harga produk Mushtanir ni?

Produk ni boleh didapati pada harga RM120 sahaja. Apalah sangat RM120 ni dengan khasiat yang bakal diperolehi apabila mengamalkan produk ini. Tubuh badan yang lebih sihat dan kehidupan yang lebih sejahtera.

Macam Mana Nak Beli?

Kesemua produk Jamu Ratu Malaya hanya dijual oleh stokis yang berdaftar sahaja dan tidak dijual oleh mana-mana toko jamu. Sekiranya ada kedai jamu yang menjual, pastikan ia adalah penjual berdaftar dengan pihak Jamu Ratu Malaya.

Jadi, macam mana untuk mendapatkan produk ini? Mudah saja sebenarnya. Anda tidak perlu untuk keluar rumah pun untuk mendapat produk ini.

Di sini kami lampirkan informasi yang boleh dijadikan panduan untuk sebarang tempahan ataupun urusan pembelian. Anda boleh menghubungi pihak JRM melalui pautan di bawah:

Facebook : Stokis JRM Johor

Instagram : @jamuratumalaya_johor

WhatsApp :

 https://www.wasap.my/60132002695

https://www.wasap.my/60132882695

UNTUK PEMBAYARAN:

Maybank

MADANI HUB SDN BHD

Nombor akaun: 551249520869 

Email: saurahjrm@gmail.com

Mushtanir juga boleh didapati secara terus di;

STOKIS JAMU RATU MALAYA JOHOR
NO 8 JLN RAMBAI 11

TMN KOTA MASAI
PASIR GUDANG 
JOHOR

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here