Letih, lesu, dan tak bermaya. Selepas bekerja hampir 2 jam setiap hari, badan anda sendiri akan jadi mudah letih. Itu tak termausk lagi tekanan-tekanan lain yang boleh menambahkan lagi serabut yang sedia ada!

Jadi, anda nak terus hidup dalam gaya hidup macam ni? ingat! Badan manusia sendiri pun ada had dan batasnya. Jangan sampai badan anda sendiri shut down kerana terlalu letih!

Kadang-kadang, solusi yang paling terbaik untuk kesihatan diri sendiri adalah datangnya daripada alam semula jadi sendiri. Terdapat banyak jenis tumbuhan yang boleh digunakan untuk mengatasi masalah keletihan yang membelenggu.

Kalau anda nak tahu antara herba yang sangat berkesan untuk mnegatasi masalah keletihan adalah maca (Lepidium meyenii). Herba bangsawan yang berasal daripada Peru ni makin dapat sambutan kerana khasiat terutama untuk kesihatan seks.

 

#1. Tingkatkan Tenaga.

Nak lebih produktif dalam kehidupan seharian? Mungkin maca boleh membantu anda untuk tu. Tahukah anda maca ini menjadi pilihan dalam kalangan atlet sebagai makanan tambahan untuk meningkatkan prestasi?

Sebelum ia digunakan oleh atlet, maca terlebih dahuu digunakan oleh pahlawan kuno Aztec dan Maya untuk meningkatkan tenaga sebelum keluar berperang. Jadi, khasiat maca untuk meningkatkan tenaga ini telah lama diketahui!

#2. Meningkatkan Libido

Bagi pasangan suami isteri yang mempunyai perhubungan yang suram, maca ini boleh menyelamatkan rumah tangga anda! Khasiat maca dalam meningkatkan libido telah lama diketahui dan ia masih lagi relevan hingga ke hari ni!

BACA JUGA :   PURSUING A HIGHER EDUCATION IN ISLAMIC STUDIES
Perhubungan suami isteri yang sejahtera datang daripada kehidupan seksual yang baik.

#3. Mengurangkan Nafsu Makan

Anda merancang nak kurus? Mungkin suplemen berasaskan maca boleh menjadi pilihan anda. Maca juga mempunyai khasiat untuk mengekang rasa lapar.

Kandungan utama maca adalah protein. Protein yang mencukupi akan menyebabkan parut cepat kenyang. Disebabkan kandungan utama maca adalah protein, jadi ia sangat sesuai untuk dijadikan sebagai suplemen untuk mengurangkan rasa lapar.

Tak Perlu Susah-susah Nak Ke Peru Semata-mata Nak Beli Maca. Dalam Produk Ni Pun Dah Ada!

Anda kagum dengan khasiat maca? Tak tahu macam mana nak dapatkan produk berasaskan maca? Tak perlu risau dah! Jamu Ratu Malaya dah ada produk yang berasaaskan maca iaitu Badang White Coffee.

Badang White Coffee? Sekali baca nampak macam produk kopi kuat untuk lelaku kan? Tapi sebenarnya produk ni boleh digunakan untuk lelaki dan juga wanita! Siapa lagi yang sesuai mengamalkan Badang White Coffee ni?

  • Lelaki dan wanita dewasa
  • Ahli sukan
  • Andropos, pre dan pasca menopos
  • Warga tua
  • Masalah kemandulan lelaki dan wanita
  • Masalah lemah tenaga batin
  • Kehidupan yang stress
  • Pemulihan luka dan badan selepas kecedaraan atau pembedahan

Dirumus dalam bentuk minuman kopi pracampur, Badang White Coffee ini adalah lebih mudah untuk diamalkan berbanding dalam bentuk pil atau serbuk. Setiap pagi, hanya perlu bancuhkan dan nikmati bersama sarapan kegemaran anda

 

Apa lagi khasiat yang boleh anda dapat dengan mengamalkan Badang White Coffee ni? Ini antara khasiat yang boleh anda dapat dengan mengamalkan Badang White Coffee ni:

  • Menambah stamina dan tenaga
  • Merangsang nafsu seksual lelaki
  • Merawat masalah seksual lelaki
  • Memantapkan fizikal dan emosi
  • Melegakan stress dan kemurungan
  • Merangsang kesegaran otak
  • Merawat kemurungan
  • Meningkatkan kesuburan lelaki dan wanita
  • Menambah keseimbangan hormon
BACA JUGA :   Sambung Pengajian Bidang Perubatan Di Indonesia Kemasukan Sesi September 2021

Testimoni Pengguna Badang White Coffee

Semua khasiat ini bukan hanya cakap-cakap kosong tapi terbukti dengan testimoni daripada pengguna

Produk Hebat Pada Harga Jimat!ย 

Tahukah anda, harga Badang White Coffee niย  dijual pada harga yang sangat berpatutan dan mampu dibeli oleh semua golongan. Dengan khasiat dan manfaat yang ada pada produk ni, memang anda takkan rugi langsung kalau anda laburkan sedikit duit anda untuk ni!

Kesemua produk Jamu Ratu Malaya termasuklah Badang White Coffeeย ni hanya boleh didapati melalui agen penjual yang berdaftar dengan Jamu Ratu Malaya atau stokid yang berdaftar sahaja. Jadi, pastikan anda membeli produk ini daripada temoat yang betul.

Berminat nak dapatkan Badang White Coffee ni? Mudah saja. Tak perlu keluar rumah pun boleh. Anda boleh berhubung dengan pihak Jamu Ratu Malaya melalui talian Whatsapp dan juga melalui Facebook:

Facebook :ย Stokis JRM Johor

Instagram :ย @jamuratumalaya_johor

WhatsApp :

ย https://www.wasap.my/60132002695โ€‚

https://www.wasap.my/60132882695

UNTUK PEMBAYARAN:

Maybank

MADANI HUB SDN BHD

Nombor akaun: 551249520869ย 

Email:ย saurahjrm@gmail.com

Badang White Coffeeย juga boleh didapati secara terus di:

STOKIS JAMU RATU MALAYA JOHOR
NO 8 JLN RAMBAI 11

TMN KOTA MASAI
PASIR GUDANGย 
JOHOR

Facebook Comments

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here