HUAWEI MATE 20 PRO TERHANGAT DI PASARAN

0
1122
Huawei semakin bersaing hebat dengan jenama telefon pintar yang lain. Jenama mereka telah melancarkan produk terbarunya iaitu Huawei Mate 20 Pro.

Huawei mengeluarkan produk tiga sekawan ini bagi memenuhi kegemara, spesifikasi teknologi canggih terkini dan pilihan ramai. Telefon pintar Huawei Mate 20 Pro memudahkan urusan harian kerana senang di bawa ke mana sahaja. Malahan lebih eksekutif muda untuk wanita mahupun lelaki.

T39t8pvs o

Perincinan pada kameranya cukup menarik kerana memberi rakaman gambar cantik dan menambahbaik hasil rakaman video dengan bantuan AI. Reka benutk empat kamera yang ikonik dan juga ringan. Pilihan warna seperti ‘twilight’ dan hijau zamrud menampakan lebih ringkas tetapi cukup elegan.

Kecangihan kamera turut diperhebat dengan lensa LEICA Ultra-Wide selain mempunyai teknologi video AI ‘potrairt color’ pertama di dunia. Huawei HIVision Calorie Counter berkongsi apa yang dimakan atau yang dmasak.

BACA JUGA :   Kuala Lumpur banyak tempat yang menarik selain KLCC

Tpva0jlq o

Anda mahu percaya atau tidak bahawa HIVision ini cukup bijak boleh mengenalpasti makanan. Bagi anda yang obsesi dengan makanan seimbang, tidak perlu risau lagi mengenai terlebih jumlah kalori yang diambil. Malah maklumat lain mengenai kandungan nutrisi dalam makanan itu juga boleh diketahui. Sungguh menarik!

Dari segi penataan, skrin OLED, rekaan bentuk langsing dan hyper optical pattern pula membolehkan ia dipegang dengan lebih sempurna serta selesa.

N8hiulrw o

Pengguna juga tidak perlu lagi risau mengenai jangka hayat bateri kerana ia diperkuasa kapasiti 4200mAh dengan SuperCharge 2.0. Ia berupaya mengecas sehingga 70n peratus dalam tempoh 30 minit sahaja. Tambahan pula, ada sokongan pengecas tanpa wayar yang menyertakan sokongan pengecas tanpa wayar yang menyertalan sokongan Wireless Reverse Charging.

BACA JUGA :   Timbalan menteri sahkan isteri VVIP tidak beli berlian merah jambu

Pengguna boleh berkongsi tenaga pada peranti mereka secara tanpa wayar bersama peranti lain. Apabila dalam keadaan terdesak berada di luar dan ketika itu juga menantikan panggilan penting. Anda tidak perlu risau lagi kerana masih boleh berfungsi secara tanpa wayar dengan peranti lain.

Gm38pd7l o

Buat pengguna Mate 20 Series, mereka boleh menimati Privilege VIP daripada rakan VIP Huawei seperti Malaysia Airlines, Sheraton Imperial Group, Aerocentric, Plaza Premium, Lounge dan Auto Bavaria. Sungguh menarik dan memang mempersonakan ciptaan Huawei kali ini.

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here