Intel i9 9ND Generation Berita Baik Untuk Kaki Game.

0
1059

Intel i9 9ND Generation telah dikeluarkan iaitu i9-9900k CPU terbaik di dunia. Sudah pasti ini akan memberi khabar gembira untuk kaki game.

Anda tidak perlu risau lagi sekiranya laptop anda selalu membuat masalah. Membuatkan anda tertekan dan boleh memberikan tekanan kepada anda. Dengan Intel i9 9ND Generation akan membantu masalah laptop anda yang perlahan, selalu stuck dan panas dengan cepat.

#1. Kelajuan berlipat ganda     

Y0qk1wzv o

Anda yang sememangnya seorang Gamer sejati pasti akan tertarik dengan Intel i9 9ND Generation. Setiap pergerakan CPU akan menjadi lebih pantas. CPU 14nm ++ akan membuatkan komputer riba anda menjadi laju. Komputer anda tidak akan menjadi berat walapun game yang anda muat turun itu besar. Jangan risau laptop anda akan tetap laju. Kelajuan sehingga tahap 5GHz.

#2. STIM dan Lebih Cores

Op4o7fhv o

Terdapat perubahan utama dengan Intel ini. Ia lebih tahan lama dengan CPU Ryzen 8-Cores AMD. Core i9-9900K mempunyai lapan core dengan Hyper-Threading. Cip silicon itu sendiri adalah penyebar haba logam yang akan membantu laptop anda daripada menjadi panas.

BACA JUGA :   Nilai Kutipan Derma Mencapai Sasaran, Syed Saddiq Botakkan Kepala.

 STIM yang lebih berkuasa CPU Sandy Bridge 2-gen. Intel yang menggunakan solder TIM dan ia lebih murah dan harga yang mampu anda miliki. Anda tidak perlu lagi risau untuk bermain game kesukaan anda dalam tempoh yang lama.

#3. Cip terbaru Z390

Jqvmwxce o

Dipasangkan dengan Core i9-9900K yang baru adalah chipset Z390 baru Intel. Untuk sebahagia besar, satu-satu perubahan iaitu USB asli 3.1 Gen 2 dengan kelajuan 10Gbps. Keserasian ini memberi motherboard yang lebih terbaik. Intel yang sepenuhnya menyokong CPU 9-gen baru.  Tiada lagi istilah motherboard tiba-tiba meletup atau terbakar. Dengan Intel i9 9ND mampu menyejukkan motherboard laptop anda.

#4. Muat turun Game yang kapasiti besar

Kvad2ryw o

Intel i9 9ND Generation mampu memberi sinar kebahagiaan kepada Gamer sejati. Intel ini memberi ruang yang besar untuk kaki Gamer memuat turun sebanyak mana aplikasi Game yang kapasiti yang besar.  Laptop anda juga tidak akan menjadi perlahan atau mudah rosak. Intel ini sememangnya menyediakan ruang yang besar.

BACA JUGA :   Cara Lajukan Laptop Yang Selalu Slow Dan Ganggu Kerja

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here