Nak pandai cakap korea? Korang wajib tengok drama korea ni !

0
834

Drama Korea memang cukup sinonim dengan rakyat Malaysia. Dengan lakonan yang mantap dan pelakon-pelakon yang berwajah kacak dan cantik membuatkan drama korea lebih menjadi pilihan berbanding drama kita sendiri. Mana tidaknya ada yang sanggup habiskan masa berhari-hari semata-mata untuk habiskan drama koreaย bersiri.

Bagi student drama korea menjadi salah satu reflexology buat mereka untuk hilangkan tekanan. Sanggup tak keluar rumah untuk layan drama korea

1. While You Were Sleeping

 

Dibintangi dua artis popular, Lee Jongsuk dan Bae Suzy, While You Were Sleeping diangkat menjadi drama terbaik 2017.

2. Hospital Ship

Jika anda minat menonton cerita tentang kedoktoran, anda mungkin akan berminat dengan drama korea terbaru yang bertajuk Hospital Ship. Drama ini dijayakan oleh Han Ji Won yang popular melalui drama korea Secret Garden. Han Ji Won memegang watak seorang doktor dalam drama hebat ini.

3. Fight For My Way

Rasanya ramai yang suka menontonย Drama Korea Fight For My Wayย ini ย disebabkan jalan ceritanya yang ringan dan bergenre romantik komedi. Drama ini mempunyaiย 16 episodย dan telah disiarkan di channel KBS World bermula 22 Mei dan tamat pada 11 Julai 2017.

4. Suspicious Partner

Buat peminat setia aktor kacak, Ji Chang Wook ini merupakan drama yang tidak harus anda lepaskan apatah lagi menyaksikan dia sebagai seorang peguam.

5. Because This Is My First Life

Tampil dengan jalan cerita yang cukup ringkas dan real, drama โ€˜Because This Is My First Lifeโ€™ sesuai buat anda yang tidak suka drama serius. Ia menggandingkan Lee Min Ki dan Jung So Min selaku pelakon utama.

Bila tengok drama korea pasti anda teringin nak tinggal di korea kan? tapi macam mana? dengan sambung belajar di korea? jangan risau DAULAH EDUCONSULT boleh bantu anda sambung belajar di korea dan dapat belajar di Universiti terbaik di Seoul pula tu.

Kalau nak tahu lebih lanjut dan ada sebarang pertanyaan anda boleh hubungi

http://jombelajarluarnegara.wasap.my

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here