Salji di Rusia Bertukar Menjadi Warna Hitam. Luar Biasa.

0
1080

Rusia negara yang mempunyai iklim sejuk dan bila tiba musimnya salji akan turun. Seronokkan dapat bermain salji di luar negara.

Penduduk di dua buah bandar di Russia gempar selepas mendapati salji yang turun di kawasan itu bertukar menjadi hitam.

2rva6yov o

Penduduk di bandar Kiselevsk dan Prokopyevsk di wilayah Kuzbass terkejut ketika bangun pagi pada minggu lalu apabila mendapati timbunan salji hitam di halaman rumah dan kenderaan mereka.

Salji hitam itu bukan satu fenomena luar biasa tetapi berpunca daripada pencemaran udara yang biasa berlaku di bandar yang terletak di kawasan lombong arang batu. Memang bertukar hitamlah jadi tiadalah keajaiban apa pun.

Ltqof8ip o

Penduduk di bandar itu turut berkongsi gambar dan video yang dikongsi di media sosial serta melahirkan kebimbangan udara di kawasan berkenaan. Gambar dan video itu menunjukkan salji hitam kelihatan bertimbun di halaman rumah, padang, jalan raya, pokok dan kenderaan.

BACA JUGA :   Belajar Sambil Melancong Di Kepulauan Indonesia

Pelajar Malaysia yang berada di Rusia ramai menyaksikan peristiwa ini. Macam mana mahu sambung pengajian di luar negara? Jika anda berminat untuk belajar di luar negara terutamanya di Rusia.70waphcy o

Tetapi tidak tahu caranya bagaimana? Jangan risau dengan Daulah Educonsult cita-cita anda pasti menjadi kenyataan.

Ayuh Menyambung Pengajian Ke Luar Negara Dengan Daulah Educonsult.

Setxjwxu o

Penduduk juga mendesak kerajaan mengambil tindakan tegas terhadap lombong arang baru yang didakwa menjadi punca utama pencemaran tetapi pihak berkuasa memberitahu, masalah itu lebih kompleks.

Timbalan Gabenor Kemerovo, Andrey Panov berkata, kerana pembinaan saluran gas masih perlahan, kebanyakan bangunan masih bergantung kepada arang batu untuk sistem pemanasan .

BACA JUGA :   Sambung Belajar di Universiti-universiti Terbaik di Poland

Tambah Panov, asap kenderaan juga memburukkan lagi pencemaran di bandar berkenaan.

4mcukopz o

Realisasikan Impian dan Cita-Cita Anda Bersama Daulah Educonsult.

Kenapa anda harus memilih Daulah Educonsult?

8dcn47hs o

Daulah Educonsult merupakan agensi yang berpengalaman menguruskan dan menghantar pelajar-pelajar yang ingin menyambung pengajian ke luar negara.

Impian anda akan menjadi kenyataan hanya dengan Daulah Educonsult.

N9dpniiv o

Di Daulah Educonsult turut menawarkan anda untuk menyambung pengajian ke luar negara di Universiti-Universiti yang diiktiraf di dunia.

BERMINAT?

Jdqt0vtg o

Jika anda berminat dan ingin merealisasikan cita-cita anda untuk melanjutkan pengajian ke luar negara, anda boleh mengisi borang di Google Form.

Bagi anda yang berminat dan ingin ketahui dengan lebih lanjut boleh menghubungi pihak Daulah Educonsult. Anda juga boleh menghubungi pihak Daulah Educonsult secara langsung di sini.

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here