Baiklah, bekerja di pasar raya bukan pekerjaan paling glamor di dunia. Serta rak susun, membuang tumpahan dan bekerja di kasir, kakitangan harus berurusan dengan pelanggan yang bergegas di sekitar kedai-kedai yang sibuk.

Image result for tesco scan

Walaupun kami ingin berharap semua orang adalah sopan, baik dan memahami sepanjang masa – kami bayangkan ini mungkin tidak berlaku. Sebenarnya, menurut seorang bekas pekerja boleh dikatakan kasar, melaporkan Kent Live.  Setelah menghabiskan bertahun-tahun bekerja di kedai Tesco, ahli kakitangan telah mengangkat tudung pada perkara yang mereka ingin katakan kepada pembeli – tetapi mereka tidak dibenarkan. Ada yang lucu dan menarik, tetapi yang lain adalah pembukaan mata.

 

  1. Saya tahu ia adalah tiga minit sehingga kami membuka, tetapi saya tidak dapat membuka kunci pintu kerana anda berdiri di sana Anda lebih awal, itu hebat. Tetapi malangnya apabila kita buka pada jam 7 pagi, itu bermakna 7 pagi. Saya minta maaf jika hujan, atau anda sejuk. Tetapi melihat saya dengan wajah seperti guruh tidak akan mempercepat proses ini.
  1. “Huffing” dan bengkak dalam barisan tidak akan membuat saya pergi lebih cepat pada checkout Saya tidak sengaja akan perlahan – ia hanya sibuk di sini.

3. Ketakutan untuk meminta ID seseorang dan kemudian mengetahui bahawa mereka 30 lagi Rasa tersanjung Saya meminta anda untuk membuktikan anda cukup tua untuk membeli botol vodka itu, kerana saya tidak melakukannya untuk keseronokan.

4.Tesco fleeces sangat selesa Mereka bukanlah pakaian yang paling memakai untuk dipakai, tetapi mereka sangat hangat di bulan-bulan musim sejuk yang sejuk.

5. Kekecewaan orang yang berkumpul di sekeliling anda apabila anda mengetuk 30p dari sekeping mince Pelekat kuning itu keluar, dan pembeli seperti itu boleh menciumnya satu batu.

6. Permainan tanpa berfikir yang anda mainkan cuba memerah satu lagi kotak campuran dolly di rak supaya anda akhirnya dapat keluar dari sangkar  Kita semua tahu bahawa sangkar yang besar itu boleh mendapat jalan, tetapi mendapatkan produk dari mereka adalah tugas yang sebenarnya.

7. Makan tengah hari bukanlah hidangan makan percuma Tesco, saya beri jaminan kepada anda Berjalan pada waktu makan tengah hari dan mendapati diri anda kurang daripada beberapa pound sehingga anda memilih untuk Tesco Harian Hari tebal roti tebal yang pengurus anda murah hati ditinggalkan di bilik kakitangan.

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here