Seorang ibu yang baru ditemui mati di hospital dengan bayi yang baru dilahirkannya, ramai kawan dan keluarga memberi penghormatan.

Marie Downey telah ditemui mati tragis pada pagi Isnin di Hospital Bersalin Universiti Cork di Ireland

Anaknya yang baru dilahirkan Darragh juga meninggal dunia sejurus sebelum jam 7 malam pada hari Selasa walaupun doktor sudah usaha sebaik mungkin.

Marie, yang berusia 30-an, dipercayai telah meninggal dunia dalam satu kemalangan yang menyedihkan ketika menyusu Darragh, yang ditemui di bawah ibunya.

Penghormatan hari ini telah dibayar kepada Marie dan anak lelakinya. Seseorang berkata “R.I.P pemikiran dan doa kami adalah untuk kedua-dua keluarga. “Berpikir tentang anda semua pada masa sedih ini.”

Seorang lagi menambah “sangat menyayat hati bagi keluarga mereka boleh” Pihak hospital mengesahkan bahawa bayi itu meninggal dunia pada petang Selasa selepas mengalami kecederaan serius.

Marie, seorang ibu, berasal dari Ballyagran, Co Limerick tetapi tinggal di Kildorrery, Co Cork dengan suami Kieran. Notis kematian untuknya dibaca “Kematian telah berlaku oleh Marie Downey dan Bayi Darragh, Knockanevin, Kildorrery, Co Cork dan bekas Ballyagran, Co Limerick, secara tidak disangka pada 25 Mac dengan anaknya yang Darragh.

Hospital itu mengesahkan bahawa siasatan perubatan penuh terhadap kematian tragis telah dilancarkan. Kenyataan berkata “Seperti semua kematian yang tidak dapat dijelaskan, siasatan perubatan penuh telah dimulakan dengan segera. Penyiasatan ini sedang berjalan di CUMH.

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here